Benali Taouis, Hanane hanane.benali@upm.es

Actividades

COMPARING THE USE OF CSS BY HIGH AND LOW PROFICIENT SPANISH LEARNERS´ OF ENGLISH: STORYTELLING AND INTERVIEW TASKS

  • Taouis HB

Human Review - 1/1/2022

10.37467/revhuman.v11.3883 Ver en origen

  • ISSN 26959623

Analysis of noun (direct object) collocations with the high-frequency verb DO by Spanish students in an online learner corpus

  • Lopez Perez, Sidoni
  • Benali Taouis, Hanane

Complutense Journal Of English Studies (p. 99-120) - 1/1/2019

10.5209/cjes.63337 Ver en origen

  • ISSN 23863935

Analysing EFL learners' written corpus for a better teaching and learning of gerund and to-infinitive structures

  • Taouis, Hanane Benali
  • Lopez Perez, Sidoni

Jett (p. 84-100) - 1/1/2019

  • ISSN 19899572
  • iMarina

Native American theater: A concise history

  • López S
  • Benali H

Miscelanea (p. 93-111) - 1/1/2016

  • ISSN 11376368
  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene libros.

Teaching Modality: A Corpus Analysis of the Use of must by University Spanish Learners of English

  • Taouis HB
  • Pérez SL

Education And The Collective Construction Of Knowledge (p. 9-19) - 1/1/2022

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 1/12/24 10:23