Benali Taouis, Hanane hanane.benali@upm.es
Actividades
- Artículos 4
- Libros 0
- Capítulos de libro 1
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
COMPARING THE USE OF CSS BY HIGH AND LOW PROFICIENT SPANISH LEARNERS´ OF ENGLISH: STORYTELLING AND INTERVIEW TASKS
- Taouis HB
Human Review - 1/1/2022
10.37467/revhuman.v11.3883 Ver en origen
- ISSN 26959623
Analysis of noun (direct object) collocations with the high-frequency verb DO by Spanish students in an online learner corpus
- Lopez Perez, Sidoni
- Benali Taouis, Hanane
Complutense Journal Of English Studies (p. 99-120) - 1/1/2019
10.5209/cjes.63337 Ver en origen
- ISSN 23863935
Analysing EFL learners' written corpus for a better teaching and learning of gerund and to-infinitive structures
- Taouis, Hanane Benali
- Lopez Perez, Sidoni
Jett (p. 84-100) - 1/1/2019
- ISSN 19899572
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene libros.
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID