Moreno Warleta, Gonzalo gonzalo.moreno@uam.es

Actividades

Actualidad en retail no alimentario. Un decálogo para la transformación digital de los grandes especialistas no alimentarios

  • Gonzalo Moreno Warleta y María Puelles Gallo

Distribución Y Consumo (p. 47-61) - 1/7/2021

  • ISSN 11320176
  • iMarina

Hacia la mejora de la enseñanza en soft skills: una aplicación empírica en estudiantes de grado

  • Rozano Suplet, Mercedes
  • Moreno Warleta, Gonzalo
  • Schmitz, Anne
  • Slocum, Alesia

Rue. Revista Universitaria Europea (p. 47-74) - 1/7/2019

  • ISSN 11395796
  • iMarina

Distribución moderna en el mercado del bricolage: Operadores, productos y marcas. Atributos relevantes para la elección por parte del consumidor

  • Moreno Warleta, Gonzalo
  • Puelles Gallo, María
  • Díaz-Bustamante Ventisca, Mónica

Distribución Y Consumo (p. 43-55) - 1/1/2016

  • ISSN 11320176
  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene libros.

Importance and Role of Retail Brands in a Non-Food Market: A Case Study of DIY Retailing in Spain

  • Gonzalo Moreno Warleta, Mónica Díaz-Bustamante Ventisca, María Puelles Gallo

Global Branding: Breakthroughs In Research And Practice (p. 314-340) - 31/1/2020

10.4018/978-1-5225-9282-2.ch016 Ver en origen

Importance and role of retail brands in a non-food market: A case study of DIY retailing in Spain

  • Warleta G
  • Ventisca M
  • Gallo M

Handbook of research on strategic retailing of private label products in a recovering economy (p. 416-442) - 20/6/2016

10.4018/978-1-5225-0220-3.ch017 Ver en origen

Types of Retailers, Brand Choice and New Products Trial: Challenges for the E-commerce of Consumer Packaged Goods

  • Puelles M
  • Warleta GM
  • Moreno M

Springer Proceedings In Business And Economics (p. 164-175) - 1/1/2020

10.1007/978-3-030-47764-6_20 Ver en origen

  • ISSN 21987246

Educating future Managers in Soft Competences, in Spain: How far have we got, 20 years after the Bologna declaration?

  • Gonzalo Moreno Warleta, Mercedes Rozano Suplet, Alesia Slocum & Anne Schmitz

Education And New Developments 2019 (p. 243-247) - 30/6/2019

10.36315/2019v2end051 Ver en origen

  • ISBN 9789895431267

Modeling and Measuring Home Brands Ability to Capture Customer Loyalty to Nonfood Retailers

  • Warleta, Gonzalo Moreno
  • Gallo, Maria Puelles
  • Ventisca, Monica Diaz-Bustamante;

Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (p. 763-766) - 1/1/2016

10.1007/978-3-319-29877-1_146 Ver en origen

  • ISSN 23636165

Modeling and Measuring Home Brands Ability to Capture Customer Loyalty to Nonfood Retailers

  • Moreno Warleta, Gonzalo
  • Puelles Gallo, María
  • Díaz-Bustamante Ventisca, Mónica

REDISCOVERING THE ESSENTIALITY OF MARKETING (p. 763-766) - 18/7/2015

  • iMarina

The Role of Store brands in the EDLP Model: Mercadona case study (Spain)

  • Espada, Antonio
  • Moreno Warleta, Gonzalo

24/11/2005

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 18/03/24 22:50