Moreno Warleta, Gonzalo gonzalo.moreno@uam.es
Actividades
- Artículos 3
- Libros 0
- Capítulos de libro 2
- Congresos 5
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Actualidad en retail no alimentario. Un decálogo para la transformación digital de los grandes especialistas no alimentarios
- Gonzalo Moreno Warleta y María Puelles Gallo
Distribución Y Consumo (p. 47-61) - 1/7/2021
- ISSN 11320176
- iMarina
Hacia la mejora de la enseñanza en soft skills: una aplicación empírica en estudiantes de grado
- Rozano Suplet, Mercedes
- Moreno Warleta, Gonzalo
- Schmitz, Anne
- Slocum, Alesia
Rue. Revista Universitaria Europea (p. 47-74) - 1/7/2019
- ISSN 11395796
- iMarina
Distribución moderna en el mercado del bricolage: Operadores, productos y marcas. Atributos relevantes para la elección por parte del consumidor
- Moreno Warleta, Gonzalo
- Puelles Gallo, María
- Díaz-Bustamante Ventisca, Mónica
Distribución Y Consumo (p. 43-55) - 1/1/2016
- ISSN 11320176
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene libros.
Importance and Role of Retail Brands in a Non-Food Market: A Case Study of DIY Retailing in Spain
- Gonzalo Moreno Warleta, Mónica Díaz-Bustamante Ventisca, María Puelles Gallo
Global Branding: Breakthroughs In Research And Practice (p. 314-340) - 31/1/2020
Importance and role of retail brands in a non-food market: A case study of DIY retailing in Spain
- Warleta G
- Ventisca M
- Gallo M
Handbook of research on strategic retailing of private label products in a recovering economy (p. 416-442) - 20/6/2016
Types of Retailers, Brand Choice and New Products Trial: Challenges for the E-commerce of Consumer Packaged Goods
- Puelles M
- Warleta GM
- Moreno M
Springer Proceedings In Business And Economics (p. 164-175) - 1/1/2020
10.1007/978-3-030-47764-6_20 Ver en origen
- ISSN 21987246
Educating future Managers in Soft Competences, in Spain: How far have we got, 20 years after the Bologna declaration?
- Gonzalo Moreno Warleta, Mercedes Rozano Suplet, Alesia Slocum & Anne Schmitz
Education And New Developments 2019 (p. 243-247) - 30/6/2019
10.36315/2019v2end051 Ver en origen
- ISBN 9789895431267
Modeling and Measuring Home Brands Ability to Capture Customer Loyalty to Nonfood Retailers
- Warleta, Gonzalo Moreno
- Gallo, Maria Puelles
- Ventisca, Monica Diaz-Bustamante;
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (p. 763-766) - 1/1/2016
10.1007/978-3-319-29877-1_146 Ver en origen
- ISSN 23636165
Modeling and Measuring Home Brands Ability to Capture Customer Loyalty to Nonfood Retailers
- Moreno Warleta, Gonzalo
- Puelles Gallo, María
- Díaz-Bustamante Ventisca, Mónica
REDISCOVERING THE ESSENTIALITY OF MARKETING (p. 763-766) - 18/7/2015
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id