Martin Blas, María Teresa teresa.martin@upm.es

Actividades

Enhancing Force Concept Inventory diagnostics to identify dominant misconceptions in first-year engineering physics

  • Martín-Blas T
  • Seidel L
  • Serrano-Fernández A

European Journal Of Engineering Education (p. 597-606) - 1/12/2010

10.1080/03043797.2010.497552 Ver en origen

  • ISSN 14695898

The role of new technologies in the learning process: Moodle as a teaching tool in Physics

  • Martin-Blas, Teresa
  • Serrano-Fernandez, Ana;

Computers & Education (p. 35-44) - 1/1/2009

10.1016/j.compedu.2008.06.005 Ver en origen

  • ISSN 03601315

Kinetic energy density study of confined noninteracting fermions: The importance of the angular momentum

  • Martin-Blas, T
  • Garcia-Aldea, David
  • Alvarellos, J E

Journal Of Chemical Physics - 1/1/2009

Editor: American Institute of Physics Inc.

10.1063/1.3056459 Ver en origen

  • ISSN 00219606
  • ISSN/ISBN 0021-9606

Local behavior of the first-order gradient correction to the Thomas-Fermi kinetic energy functional

  • Garcia-Aldea, David
  • Martin-Blas, T.
  • Alvarellos, J. E.;

Journal Of Chemical Physics - 1/1/2009

Editor: American Institute of Physics Inc.

10.1063/1.3246863 Ver en origen

  • ISSN 00219606
  • ISSN/ISBN 0021-9606

Evaluating background and prior knowledge: A case study on engineering graphics learning

  • Cobos-Moyano, Alfonso
  • Martin-Blas, Teresa
  • Onate-Gomez, Carmen;

Computers & Education (p. 695-700) - 1/1/2009

10.1016/j.compedu.2009.04.010 Ver en origen

  • ISSN 03601315

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 9/08/23 16:04