López Sanz, José María

Actividades

A public service management model as an antecedent for citizen satisfaction and fiscal policy

  • Núnez-Barriopedro, E.
  • Penelas-Leguía, A.
  • López-Sanz, J.M.
  • Loranca-Valle, M.C.

Management Decision - 2023

Editor: Emerald Publishing

10.1108/md-11-2022-1547 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0025-1747

Positioning analysis of Spanish politicians through their Twitter posts versus Spanish public opinion

  • Penelas-Leguía, A.
  • Nunez-Barriopedro, E.
  • López-Sanz, J.M.
  • Ravina-Ripoll, R.

Humanities and Social Sciences Communications - 2023

Editor: Springer Nature

10.1057/s41599-023-01805-9 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2662-9992

Sustainable development and consumer behavior in rural tourism—the importance of image and loyalty for host communities

  • López-sanz, J.M.
  • Penelas-leguía, A.
  • Gutiérrez-rodríguez, P.
  • Cuesta-valiño, P.

Sustainability (Switzerland) - 2021

Editor: MDPI AG

10.3390/su13094763 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2071-1050

Rural Tourism and the Sustainable Development Goals. A Study of the Variables That Most Influence the Behavior of the Tourist

  • López-Sanz, J.M.
  • Penelas-Leguía, A.
  • Gutiérrez-Rodríguez, P.
  • Cuesta-Valiño, P.

Frontiers in Psychology - 2021

Editor: Frontiers Media S.A.

10.3389/fpsyg.2021.722973 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1664-1078

Sustainable development and rural tourism in depopulated areas

  • López-Sanz, J.M.
  • Penelas-Leguía, A.
  • Gutiérrez-Rodríguez, P.
  • Cuesta-Valiño, P.

Land - 2021

Editor: MDPI

10.3390/land10090985 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2073-445X

Este/a investigador/a no tiene libros.

La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje

  • Azucena Penelas Leguía
  • Pedro Cuesta Valiño
  • Estela Núñez Barriopedro
  • José María López Sanz
  • Rafael Ravina Ripoll

La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (p. 1203-1210) - 2023

Editor: Narcea

  • ISSN/ISBN 9788427729582

El empleo de la felicidad como argumento en la comunicación de la RSC

  • Azucena Penelas Leguía
  • Estela Núñez Barriopedro
  • José María López Sanz
  • Patricia Durán Álamo

El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar (p. 81-102) - 2022

Editor: Tirant Humanidades

  • ISSN/ISBN 9788419376343

Analysis of consumer behaviour from the point of view of marketing and happiness management during the Covid-19 pandimic

  • Estela Núñez Barriopedro
  • Azucena Penelas Leguía
  • José María López Sanz
  • Celia López Quintas

A thousand ways to understand happiness in the economy of the European Union's "Next generation" funds: a comprehensive vision under the lens of social marketing, history and happiness management (p. 149-164) - 2022

Editor: Comares

  • ISSN/ISBN 978-84-1369-420-7

Social interest to the hosting population of tourism. Generated happiness in the supply and demand for the rural tourism

  • Penelas-Leguía, A.
  • López-Sanz, J.M.

Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 89-100) - 2021

Editor: Peter Lang AG

  • ISSN/ISBN 9783034339742

El turista rural: un estudio empírico sobre su comportamiento desde la perspectiva de la imagen y la satisfacción

  • Azucena Penelas Leguía
  • José María López Sanz

La Brújula del siglo XXI: el happiness Management. Un concepto a explorar por las empresas, el marketing social y el liderazgo organizacional (p. 65-82) - 2020

Editor: Tirant Humanidades

  • ISSN/ISBN 978-84-18155-48-2

Estrategias de creación de marcas: El branding. El caso del grupo multinacional de automoción Jaguar Land Rover

  • José María López Sanz
  • Azucena Penelas Leguía

Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (p. 199-216) - 2020

Editor: Sindéresis

  • ISSN/ISBN 978-84-18206-63-4

La responsabilidad social corporativa en la estrategia de comunicación comercial de Nespresso

  • Azucena Penelas Leguía
  • Patricia Durán Álamo
  • José María López Sanz

Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (p. 15-44) - 2020

Editor: Sindéresis

  • ISSN/ISBN 978-84-18206-63-4

Las motivaciones: Elemento de estudio esencial para un desarrollo turístico creativo en zonas despobladas

  • Azucena Penelas Leguía
  • José María López Sanz
  • Pedro Cuesta Valiño

Happiness management and creativity in the XXI century: intangible capitals as a source of innovation, competitiveness and sustainable development (p. 83-102) - 2019

Editor: Comares

  • ISSN/ISBN 978-84-9045-677-4

Resultados en la experimentación del e-learning en los business games

  • Azucena Penelas Leguía
  • José María López Sanz
  • Estela Núñez Barriopedro
  • Pedro Cuesta Valiño

Conference proceedings. CIVINEDU 2021: 5th International Virtual Conference onEducational Research and Innovation (p. 128-133) - 2021

Editor: REDINE (Red de Investigación e Innovación Educativa)

  • ISSN/ISBN 978-84-124511-1-5

La imagen del destino, pieza clave para entender el comportamiento del turista rural: La importancia de las motivaciones en su formación

  • José María López Sanz

Cuartas Jornadas de Jóvenes Investigadores de la Universidad de Alcalá: Humanidades (p. 103-112) - 2013

Editor: Editorial Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 978-84-15834-16-8

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Última actualización de los datos: 16/09/23 18:29