Pablo Martí, Federico

Actividades

Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach

  • Alonso-Garcia, J.
  • Pablo-Marti, F.
  • Núñez-Barriopedro, E.
  • Cuesta-Valiño, P.

Journal of Business and Industrial Marketing (p. 317-336) - 2023

Editor: Emerald Publishing

10.1108/jbim-09-2021-0421 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0885-8624

The naïve map of the sixteenth century roads in Spain

  • Pablo-Martí F
  • Romanillos G

Journal of Maps - 1/1/2023

Editor: Taylor and Francis Ltd.

10.1080/17445647.2023.2232360 Ver en origen

  • ISSN 17445647
  • ISSN/ISBN 1744-5647

The Hispania Map of the Hogenberg Road Atlas (1579) and the Current Spanish Transport Network

  • Pablo-Martí, F.
  • Requena, J.L.

Annals of the American Association of Geographers (p. 2028-2044) - 2022

Editor: Taylor and Francis Ltd.

10.1080/24694452.2022.2042183 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2469-4460

Exporting and indebtedness in Spanish firms - from the expansion to the great recession

  • García-Tabuenca, A.
  • Crecente-Romero, F.J.
  • Pablo-Martí, F.

International Journal of Entrepreneurship and Small Business (p. 450-475) - 2022

Editor: Inderscience Publishers

10.1504/ijesb.2022.122701 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1741-8054

The choice of Madrid as the capital of Spain by Philip II in the light of the knowledge of his time: A transport network perspective

  • Pablo-Marti, F.
  • Alanon-Pardo, A.
  • Myro, R.

PLoS ONE - 2022

Editor: Public Library of Science

10.1371/journal.pone.0269419 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1932-6203

Omnichannel Management in B2B. Complexity-based model. Empirical evidence from a panel of experts based on Fuzzy Cognitive Maps

  • Alonso-Garcia, J.
  • Pablo-Martí, F.
  • Nunez-Barriopedro, E.

Industrial Marketing Management (p. 99-113) - 2021

Editor: Elsevier Inc.

10.1016/j.indmarman.2021.03.009 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0019-8501

Omnichannel Management in a B2B context: Concept, research agenda and bibliometric review

  • Alonso-Garcia, J.
  • Pablo-Martí, F.
  • Nunez-Barriopedro, E.

International Journal of Industrial Engineering and Management (p. 37-48) - 2021

Editor: University of Novi Sad

10.24867/ijiem-2020-1-275 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2217-2661

Spatial distribution of economic activities: a network approach

  • Pablo-Martí, F.
  • Arauzo-Carod, J.-M.

Journal of Economic Interaction and Coordination (p. 441-470) - 2020

Editor: Springer

10.1007/s11403-018-0225-8 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1860-7128

Emergence of complex socioeconomic networks driven by individual and collective interests

  • Iranzo, J.
  • Pablo-Martí, F.
  • Aguirre, J.

Physical Review Research - 2020

Editor: American Physical Society

10.1103/physrevresearch.2.043352 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2643-1564

Complex networks to understand the past: the case of roads in Bourbon Spain

  • Marti, Federico Pablo
  • Alañon Pardo, Angel
  • Sanchez Sanchez, Angel

Cliometrica (p. 477-534) - 10/2020

Editor: Springer Science and Business Media Deutschland GmbH

https://doi.org/10.1007/s11698-020-00218-x Ver en origen

  • EISSN 1863-2513
  • ISSN 1863-2505
  • ISSN/ISBN 1863-2513

Empresas y empresarios en España en la primera década del siglo XXI: la mujer en la actividad emprendedora

  • Antonio García Tabuenca
  • José Luis Crespo Espert
  • Federico Pablo Martí
  • Fernando Javier Crecente Romero

2012

Editor: Ediciones Jurídicas y Sociales

  • ISSN/ISBN 978-84-9768-891-8

La actividad emprendedora: empresas y empresarios en España, 1997-2006

  • Antonio García Tabuenca
  • José Luis Crespo Espert
  • Federico Pablo Martí

2008

Editor: Ediciones Jurídicas y Sociales

  • ISSN/ISBN 978-84-9768-461-3

La agilización de los trámites administrativos para la creación de empresas: una solución telemática : el CIRCE

  • Antonio Fernández Ecker
  • Federico Pablo Martí

2008

Editor: Fundación Cotec para la Innovación Tecnológica

  • ISSN/ISBN 978-84-95336-85-9

La gestión onmicanal como estrategia clave para el bienestar organizacional

  • Francisco Javier Alonso García
  • Estela Núñez Barriopedro
  • Federico Pablo Martí

Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (p. 133-152) - 2020

Editor: Sindéresis

  • ISSN/ISBN 978-84-18206-63-4

Apéndice - La economía 4.0, conectividad y transformación digital

  • Federico Pablo Martí

Lecciones de economía española (p. 123-126) - 2019

Editor: Thomson Reuters-Civitas

  • ISSN/ISBN 978-84-9197-863-3

Financiación pública de empresas innovadoras

  • Antonio García Tabuenca
  • Federico Pablo Martí

Una nueva política industrial para España (p. 89-96) - 2016

Editor: Consejo Económico y Social de España

  • ISSN/ISBN 978-84-8188-363-3

Industrial competitiveness in MENA countries: Current strategic directions of industrial policy

  • Fernández Fernández, M.T.
  • Pablo-Marti, F.

Handbook of Research on Comparative Economic Development Perspectives on Europe and the MENA Region (p. 152-171) - 2016

Editor: IGI Global

10.4018/978-1-4666-9548-1.ch008 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781466695481

Building activities in Barcelona and Madrid metropolitan areas

  • Taltavull de La Paz, P.
  • Pablo-Martí, F.

Advances in Spatial Science (p. 71-101) - 2014

Editor: Springer International Publishing

10.1007/978-3-642-37852-2_4 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2197-9375

Aprendizaje cooperativo mediante técnicas de simulación en roles: una experiencia en las ciencias sociales

  • María Josefa García Grande
  • José María López Morales
  • Federico Pablo Martí

Procesos de aprendizaje de vanguardia en la Enseñanza Superior (p. 275-290) - 2014

Editor: ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)

  • ISSN/ISBN 978-84-15705-23-9

MOSIPS agent-based model for predicting and simulating the impact of public policies on SMEs

  • Pablo-Martí, F.
  • García-Tabuenca, A.
  • Gallo, M.T.
  • Santos, J.L.
  • del Val, M.T.
  • Mancha, T.

Springer Proceedings in Complexity (p. 399-413) - 2013

Editor: Springer

10.1007/978-3-319-00395-5_50 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2213-8692

La Pyme en la exportación de la industria española

  • Rafael Myro Sánchez
  • Federico Pablo Martí

Pequeña y mediana empresa: impacto y retos de la crisis en su financiación (p. 307-325) - 2012

Editor: Fundación de Estudios Financieros

  • ISSN/ISBN 978-84-615-6781-2

Concentration analysis using microgreographic data

  • Pablo-Martí, F.
  • Arauzo-Carod, J.-M.

Advances in Spatial Science (p. 311-326) - 2012

Editor: Springer International Publishing

10.1007/978-3-642-31994-5_15 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2197-9375

Women, entrepreneurial activity and territory: Differences or myths?

  • Crespo-espert, J.L.
  • García-tabuenca, A.
  • Pablo-martí, F.

Entrepreneurship, Social Capital and Governance: Directions for the Sustainable Development and Competitiveness of Regions (p. 115-159) - 2012

Editor: Edward Elgar Publishing Ltd.

10.4337/9781781002841.00011 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781781002834

La elección de Madrid como capital de España -capricho regio o decisión racional

  • Pablo-Martí, Federico
  • Myro-Sánchez, Rafael
  • Alañon Pardo, Ángel

XLIV Reunión de Estudios Regionales, Hacia un modelo económico más social y sostenible - 2018

Editor: Asociación Española de Ciencia Regional

  • ISSN/ISBN ISBN: 978-84-09-05604-0

Empresarias, acceso al crédito y resultados, 2003-2013

  • Federico Pablo Martí
  • Fernando Javier Crecente Romero
  • Antonio García Tabuenca

Comercio Internacional: Una perpectiva regional (p. 60) - 2017

Editor: Universidad Pablo de Olavide

  • ISSN/ISBN 978-84-697-6568-5

Reflexiones en torno a la aplicación de técnicas de simulación en los grados de Ciencias sociales: una metodología de aprendizaje cooperativo

  • María Josefa García Grande
  • José María López Morales
  • Federico Pablo Martí

Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES (p. 152-152) - 2015

Editor: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC

  • ISSN/ISBN 978-84-697-1002-9

Mosips agent-based model for predicting and simulating the impact of public policies on smes

  • Pablo-Martí, F.
  • Gallo, M.T.
  • García-Tabuenca, A.
  • Santos, J.L.
  • Mancha, T.

11th International Conference on Modeling and Applied Simulation, MAS 2012, Held at the International Multidisciplinary Modeling and Simulation Multiconference, I3M 2012 (p. 143-152) - 2012

Editor: Caltek s.r.l.

El impacto de las Tic en las familias

  • Elena Mañas Alcón
  • Juan Ramón Cuadrado Roura
  • Federico Pablo Martí

Economía española. Veinte años en la Unión Europea: ponencias presentadas en las XVII, XVIII, XIX y XX Jornadas de Alicante sobre la Economía Española (p. 463-490) - 2006

Editor: Civitas

  • ISSN/ISBN 84-470-2682-5

El aprendizaje ubicuo como factor diferenciador en la Educación Superior

  • Federico Pablo Martí
  • Eugenio Fernández
  • Carlos Mir Fernández

Actas del II Congreso Iberoamericano sobre Computación Ubicua: CICU 06, Alcalá de Henares. Junio 7-9 de 2006 (p. 287-295) - 2006

Editor: Editorial Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 84-8138-703-7

Los efectos de la innovación tecnológica en el turismo

  • Antonio Mora Sánchez
  • Robert Lanquar
  • Federico Pablo Martí

TuriTec '99: I Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones: Nuevas Tecnologías y Calidad (p. 209-219) - 1999

Editor: Centro de Ediciones de la Diputación de Málaga (CEDMA)

  • ISSN/ISBN 84-7785-343-6

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 28/08/24 13:07