Pablo Martí, Federico

Publications

Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach

  • Alonso-Garcia, J.
  • Pablo-Marti, F.
  • Núñez-Barriopedro, E.
  • Cuesta-Valiño, P.

Journal of Business and Industrial Marketing (p. 317-336) - 2023

Editor: Emerald Publishing

10.1108/jbim-09-2021-0421 View at source

  • ISSN/ISBN 0885-8624

The naïve map of the sixteenth century roads in Spain

  • Pablo-Martí F
  • Romanillos G

Journal of Maps - 1/1/2023

Editor: Taylor and Francis Ltd.

10.1080/17445647.2023.2232360 View at source

  • ISSN 17445647
  • ISSN/ISBN 1744-5647

The Hispania Map of the Hogenberg Road Atlas (1579) and the Current Spanish Transport Network

  • Pablo-Martí, F.
  • Requena, J.L.

Annals of the American Association of Geographers (p. 2028-2044) - 2022

Editor: Taylor and Francis Ltd.

10.1080/24694452.2022.2042183 View at source

  • ISSN/ISBN 2469-4460

Exporting and indebtedness in Spanish firms - from the expansion to the great recession

  • García-Tabuenca, A.
  • Crecente-Romero, F.J.
  • Pablo-Martí, F.

International Journal of Entrepreneurship and Small Business (p. 450-475) - 2022

Editor: Inderscience Publishers

10.1504/ijesb.2022.122701 View at source

  • ISSN/ISBN 1741-8054

The choice of Madrid as the capital of Spain by Philip II in the light of the knowledge of his time: A transport network perspective

  • Pablo-Marti, F.
  • Alanon-Pardo, A.
  • Myro, R.

PLoS ONE - 2022

Editor: Public Library of Science

10.1371/journal.pone.0269419 View at source

  • ISSN/ISBN 1932-6203

Omnichannel Management in B2B. Complexity-based model. Empirical evidence from a panel of experts based on Fuzzy Cognitive Maps

  • Alonso-Garcia, J.
  • Pablo-Martí, F.
  • Nunez-Barriopedro, E.

Industrial Marketing Management (p. 99-113) - 2021

Editor: Elsevier Inc.

10.1016/j.indmarman.2021.03.009 View at source

  • ISSN/ISBN 0019-8501

Omnichannel Management in a B2B context: Concept, research agenda and bibliometric review

  • Alonso-Garcia, J.
  • Pablo-Martí, F.
  • Nunez-Barriopedro, E.

International Journal of Industrial Engineering and Management (p. 37-48) - 2021

Editor: University of Novi Sad

10.24867/ijiem-2020-1-275 View at source

  • ISSN/ISBN 2217-2661

Spatial distribution of economic activities: a network approach

  • Pablo-Martí, F.
  • Arauzo-Carod, J.-M.

Journal of Economic Interaction and Coordination (p. 441-470) - 2020

Editor: Springer

10.1007/s11403-018-0225-8 View at source

  • ISSN/ISBN 1860-7128

Emergence of complex socioeconomic networks driven by individual and collective interests

  • Iranzo, J.
  • Pablo-Martí, F.
  • Aguirre, J.

Physical Review Research - 2020

Editor: American Physical Society

10.1103/physrevresearch.2.043352 View at source

  • ISSN/ISBN 2643-1564

Complex networks to understand the past: the case of roads in Bourbon Spain

  • Marti, Federico Pablo
  • Alañon Pardo, Angel
  • Sanchez Sanchez, Angel

Cliometrica (p. 477-534) - 10/2020

Editor: Springer Science and Business Media Deutschland GmbH

https://doi.org/10.1007/s11698-020-00218-x View at source

  • EISSN 1863-2513
  • ISSN 1863-2505
  • ISSN/ISBN 1863-2513

Empresas y empresarios en España en la primera década del siglo XXI: la mujer en la actividad emprendedora

  • Antonio García Tabuenca
  • José Luis Crespo Espert
  • Federico Pablo Martí
  • Fernando Javier Crecente Romero

2012

Editor: Ediciones Jurídicas y Sociales

  • ISSN/ISBN 978-84-9768-891-8

La actividad emprendedora: empresas y empresarios en España, 1997-2006

  • Antonio García Tabuenca
  • José Luis Crespo Espert
  • Federico Pablo Martí

2008

Editor: Ediciones Jurídicas y Sociales

  • ISSN/ISBN 978-84-9768-461-3

La agilización de los trámites administrativos para la creación de empresas: una solución telemática : el CIRCE

  • Antonio Fernández Ecker
  • Federico Pablo Martí

2008

Editor: Fundación Cotec para la Innovación Tecnológica

  • ISSN/ISBN 978-84-95336-85-9

La gestión onmicanal como estrategia clave para el bienestar organizacional

  • Francisco Javier Alonso García
  • Estela Núñez Barriopedro
  • Federico Pablo Martí

Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (p. 133-152) - 2020

Editor: Sindéresis

  • ISSN/ISBN 978-84-18206-63-4

Apéndice - La economía 4.0, conectividad y transformación digital

  • Federico Pablo Martí

Lecciones de economía española (p. 123-126) - 2019

Editor: Thomson Reuters-Civitas

  • ISSN/ISBN 978-84-9197-863-3

Financiación pública de empresas innovadoras

  • Antonio García Tabuenca
  • Federico Pablo Martí

Una nueva política industrial para España (p. 89-96) - 2016

Editor: Consejo Económico y Social de España

  • ISSN/ISBN 978-84-8188-363-3

Industrial competitiveness in MENA countries: Current strategic directions of industrial policy

  • Fernández Fernández, M.T.
  • Pablo-Marti, F.

Handbook of Research on Comparative Economic Development Perspectives on Europe and the MENA Region (p. 152-171) - 2016

Editor: IGI Global

10.4018/978-1-4666-9548-1.ch008 View at source

  • ISSN/ISBN 9781466695481

Building activities in Barcelona and Madrid metropolitan areas

  • Taltavull de La Paz, P.
  • Pablo-Martí, F.

Advances in Spatial Science (p. 71-101) - 2014

Editor: Springer International Publishing

10.1007/978-3-642-37852-2_4 View at source

  • ISSN/ISBN 2197-9375

Aprendizaje cooperativo mediante técnicas de simulación en roles: una experiencia en las ciencias sociales

  • María Josefa García Grande
  • José María López Morales
  • Federico Pablo Martí

Procesos de aprendizaje de vanguardia en la Enseñanza Superior (p. 275-290) - 2014

Editor: ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)

  • ISSN/ISBN 978-84-15705-23-9

MOSIPS agent-based model for predicting and simulating the impact of public policies on SMEs

  • Pablo-Martí, F.
  • García-Tabuenca, A.
  • Gallo, M.T.
  • Santos, J.L.
  • del Val, M.T.
  • Mancha, T.

Springer Proceedings in Complexity (p. 399-413) - 2013

Editor: Springer

10.1007/978-3-319-00395-5_50 View at source

  • ISSN/ISBN 2213-8692

La Pyme en la exportación de la industria española

  • Rafael Myro Sánchez
  • Federico Pablo Martí

Pequeña y mediana empresa: impacto y retos de la crisis en su financiación (p. 307-325) - 2012

Editor: Fundación de Estudios Financieros

  • ISSN/ISBN 978-84-615-6781-2

Concentration analysis using microgreographic data

  • Pablo-Martí, F.
  • Arauzo-Carod, J.-M.

Advances in Spatial Science (p. 311-326) - 2012

Editor: Springer International Publishing

10.1007/978-3-642-31994-5_15 View at source

  • ISSN/ISBN 2197-9375

Women, entrepreneurial activity and territory: Differences or myths?

  • Crespo-espert, J.L.
  • García-tabuenca, A.
  • Pablo-martí, F.

Entrepreneurship, Social Capital and Governance: Directions for the Sustainable Development and Competitiveness of Regions (p. 115-159) - 2012

Editor: Edward Elgar Publishing Ltd.

10.4337/9781781002841.00011 View at source

  • ISSN/ISBN 9781781002834

La elección de Madrid como capital de España -capricho regio o decisión racional

  • Pablo-Martí, Federico
  • Myro-Sánchez, Rafael
  • Alañon Pardo, Ángel

XLIV Reunión de Estudios Regionales, Hacia un modelo económico más social y sostenible - 2018

Editor: Asociación Española de Ciencia Regional

  • ISSN/ISBN ISBN: 978-84-09-05604-0

Empresarias, acceso al crédito y resultados, 2003-2013

  • Federico Pablo Martí
  • Fernando Javier Crecente Romero
  • Antonio García Tabuenca

Comercio Internacional: Una perpectiva regional (p. 60) - 2017

Editor: Universidad Pablo de Olavide

  • ISSN/ISBN 978-84-697-6568-5

Reflexiones en torno a la aplicación de técnicas de simulación en los grados de Ciencias sociales: una metodología de aprendizaje cooperativo

  • María Josefa García Grande
  • José María López Morales
  • Federico Pablo Martí

Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES (p. 152-152) - 2015

Editor: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC

  • ISSN/ISBN 978-84-697-1002-9

Mosips agent-based model for predicting and simulating the impact of public policies on smes

  • Pablo-Martí, F.
  • Gallo, M.T.
  • García-Tabuenca, A.
  • Santos, J.L.
  • Mancha, T.

11th International Conference on Modeling and Applied Simulation, MAS 2012, Held at the International Multidisciplinary Modeling and Simulation Multiconference, I3M 2012 (p. 143-152) - 2012

Editor: Caltek s.r.l.

El impacto de las Tic en las familias

  • Elena Mañas Alcón
  • Juan Ramón Cuadrado Roura
  • Federico Pablo Martí

Economía española. Veinte años en la Unión Europea: ponencias presentadas en las XVII, XVIII, XIX y XX Jornadas de Alicante sobre la Economía Española (p. 463-490) - 2006

Editor: Civitas

  • ISSN/ISBN 84-470-2682-5

El aprendizaje ubicuo como factor diferenciador en la Educación Superior

  • Federico Pablo Martí
  • Eugenio Fernández
  • Carlos Mir Fernández

Actas del II Congreso Iberoamericano sobre Computación Ubicua: CICU 06, Alcalá de Henares. Junio 7-9 de 2006 (p. 287-295) - 2006

Editor: Editorial Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 84-8138-703-7

Los efectos de la innovación tecnológica en el turismo

  • Antonio Mora Sánchez
  • Robert Lanquar
  • Federico Pablo Martí

TuriTec '99: I Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones: Nuevas Tecnologías y Calidad (p. 209-219) - 1999

Editor: Centro de Ediciones de la Diputación de Málaga (CEDMA)

  • ISSN/ISBN 84-7785-343-6

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

This researcher has no supervised thesis.

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 8/28/24 1:07 PM