Sutil Martín, Dolores Lucía doloreslucia.sutil@urjc.es
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Consumer neuroscience on branding and packaging: A review and future research agenda
- Rodríguez, VJC
- Antonovica, A
- Martín, DLS
International Journal Of Consumer Studies (p. 2790-2815) - 4/4/2023
10.1111/ijcs.12936 Ver en origen
- ISSN 14706423
Herramientas de neurociencia en la investigación de marketing de branding y packaging
- Víctor José Cerro Rodríguez
- Dolores Lucía Sutil Martín
- Itziar Cerro-Urcelay
Techno Review. International Technology, Science And Society Review / Revista Internacional De Tecnologãa, Ciencia Y Sociedad (p. 347-370) - 8/12/2022
10.37467/revtechno.v11.3478 Ver en origen
- ISSN 26959933
Neuroscientific techniques applied to audiovisual stimuli: cognitive-emotional analysis of Heineken advertisements during COVID-19
- Fernández, MR
- Martín, LS
- Tiralaso, HC
Icono 14 - 1/12/2022
10.7195/ri14.v20i2.1836 Ver en origen
- ISSN 16978293
El estudio del branding y el packaging desde el campo del neuromarketing: una revisión bibliométrica
- Rodríguez, VJC
- Antonovica, A
- Martín, DLS
- Sebastián, MGD
Revista De Estudios Empresariales. Segunda Época. (p. 197-229) - 1/1/2022
10.17561/ree.n2.2022.6885 Ver en origen
- ISSN 19889046
The Influence of Unconscious Perceptual Processing on Decision-Making: A New Perspective From Cognitive Neuroscience Applied to Generation Z (vol 11, 1728, 2020)
- Sutil-Martín, DL
- Rienda-Gómez, JJ
Frontiers In Psychology - 2/9/2021
10.3389/fpsyg.2021.752308 Ver en origen
- ISSN 16641078
Analysis of Emotion and Recall in COVID-19 Advertisements: A Neuroscientific Study
- Baños-González, M
- Rajas-Fernández, M
- Sutil-Martín, DL
International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/8/2021
10.3390/ijerph18168721 Ver en origen
- ISSN 16604601
Soft Skills Training Program Based on Serious Games
- Sutil-Martín, DL
- Otamendi, FJ
Sustainability - 1/8/2021
10.3390/su13158582 Ver en origen
- ISSN 20711050
The Emotional Effectiveness of Advertisement
- Otamendi, FJ
- Martín, DLS
Frontiers In Psychology - 4/9/2020
10.3389/fpsyg.2020.02088 Ver en origen
- ISSN 16641078
A Novel Integrating Virtual Reality Approach for the Assessment of the Attachment Behavioral System
- Giglioli, IAC
- Pravettoni, G
- Martín, DLS
- Parra, E
- Raya, MA
Frontiers In Psychology - 28/6/2017
10.3389/fpsyg.2017.00959 Ver en origen
- ISSN 16641078
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IMPACTO DE LA ACULTURACIÓN EN EL PROCESAMIENTO DE LAS EMOCIONES DESDE UNA PERSPECTIVA DE NEUROCIENCIAS Y MARKETING
- MARTÍN CASTEJÓN, PEDRO JUAN (Director)
- Sacristán Navarro, María Asunción (Codirector)
- Sutil Martin, Dolores Lucia (Codirector) Doctorando: ALEXANDER VARON SANDOVAL
20/3/2024
- iMarina
La influencia de la experiencia de marca en las preferencias y comportamiento del consumidor centennial, en el sector de la dermocosmética en España
- Sacristán Navarro, María Asunción (Codirector)
- Sutil Martin, Dolores Lucia (Director) Doctorando: MARTA GOTOR CUAIRAN
29/2/2024
- iMarina
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Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
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