Pascual Fraile, María Pilar pilar.pascual@urjc.es

Actividades

Post-pandemic collaborative destination marketing: Effectiveness and impact on different generational audiences

  • Pascual-Fraile, MD
  • Villace-Molinero, T
  • Talón-Ballestero, P
  • Chaperon, S

Journal Of Vacation Marketing (p. 665-682) - 5/1/2024

10.1177/13567667231224091 Ver en origen

  • ISSN 14791870

Communication for destinations' image in crises and disasters: a review and future research agenda

  • Pascual-Fraile, MD
  • Talón-Ballestero, P
  • Villacé-Molinero, T
  • Ramos-Rodríguez, AR

Tourism Review (p. 1385-1407) - 8/11/2022

10.1108/tr-11-2021-0521 Ver en origen

  • ISSN 16605373

Este/a investigador/a no tiene libros.

Effectiveness (and Failures) of DMOs' marketing strategies on instagram using virtual influencers

  • Pascual-Fraile MP
  • Suárez-Álvarez R

Maximizing Destination Marketing Strategies In The Digital Era (p. 221-250) - 24/6/2025

10.4018/979-8-3693-9939-2.ch008 Ver en origen

Comparing tourist travel behaviour in crises and post-crises

  • Pascual-Fraile MdP
  • Talón-Ballestero P
  • Villacé-Molinero T

Handbook Of Tourism And Consumer Behavior (p. 39-51) - 1/1/2024

10.4337/9781035309801.00012 Ver en origen

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

El Madrid americano: Patrimonios compartidos y rutas turísticas en la Comunidad de Madrid. Siglos XVI-XIX. (TOURMARK)

  • Alvarez-Ossorio Alvariño, Antonio (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-01-2025 - 31-12-2028

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 10/11/25 13:44