Díez Martín, Francisco de Asís francisco.diez@urjc.es
Actividades
- Artículos 52
- Libros 5
- Capítulos de libro 21
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 1
- Patentes o licencias de software 0
How can companies boost legitimacy in international markets? A dynamic marketing capabilities approach
- Rivero-Gutierrez, L
- Cabanelas, P
- Diez-Martin, F
- Blanco-Gonzalez, A
International Marketing Review (p. 273-301) - 5/3/2024
10.1108/imr-09-2022-0215 Ver en origen
- ISSN 02651335
The intellectual structure of destination image research in tourism (2001-2023): Background, pre-pandemic overview, shifts during COVID-19 and implications for the future
- Torres-Pruñonosa, J
- Batlle, AA
- Curiel, JD
- Díez-Martín, F
Journal Of Vacation Marketing (p. 143-165) - 1/1/2024
10.1177/13567667231205065 Ver en origen
- ISSN 14791870
What Have We Learned From COVID-19 in Business and Management and What Are the Future Challenges?
- Escamilla-Solano S
- Diez-Martin F
- Blanco-González A
- Fernández de las Peñas C
American Behavioral Scientist - 7/8/2023
10.1177/00027642231191752 Ver en origen
- ISSN 00027642
The intellectual structure of gender equality research in the business economics literature
- Díez-Martín F
- Miotto G
- Del-Castillo-Feito C
Review Of Managerial Science (p. 1649-1680) - 12/5/2023
10.1007/s11846-023-00671-8 Ver en origen
- ISSN 18636683
Achieving Legitimacy Through Gender Equality Policies
- Blanco-González, A
- Díez-Martín, F
- Miotto, G
Sage Open - 1/4/2023
10.1177/21582440231172953 Ver en origen
- ISSN 21582440
The impact of state legitimacy on entrepreneurial activity
- Díez-Martín, F
- Blanco-González, A
- Miotto, G
International Entrepreneurship And Management Journal (p. 935-955) - 1/6/2022
10.1007/s11365-020-00724-4 Ver en origen
- ISSN 15547191
Exploring the intellectual structure of research in codes of ethics: A bibliometric analysis
- Delgado-Alemany, R
- Blanco-González, A
- Diez-Martín, F
Business Ethics The Environment & Responsibility (p. 508-523) - 1/4/2022
10.1111/beer.12400 Ver en origen
- ISSN 26946416
Dimensiones de la legitimidad organizativa en funci?n del g?nero y el estatus de los consumidores
- Gordo-Molina, V
- Diez-Martin, F
Esic market - 1/4/2022
10.7200/esicm.53.013 Ver en origen
- ISSN 02121867
Organizational legitimacy perception: Gender and uncertainty as bias for evaluation criteria
- Díez-Martín, F
- Miotto, G
- Cachón-Rodríguez, G
Journal Of Business Research (p. 426-436) - 1/2/2022
10.1016/j.jbusres.2021.09.073 Ver en origen
- ISSN 01482963
Legitimacy in entrepreneurship. Intellectual structure and research trends
- Gordo-Molina, V
- Diez-Martin, F
- Del-Castillo-Feito, C
Cuadernos De Gestion (p. 115-128) - 1/1/2022
10.5295/cdg.211471vg Ver en origen
- ISSN 19882157
Gestión y dirección de empresas: una guía de lo que debe saber un directivo
- Francisco Díez Martín
- Tomás Aznar Sánchez
1/1/2022
- ISBN 9788411222945
- iMarina
Administración de empresas
- Francisco Díez Martín
1/1/2018
- ISBN 9788417387235
- iMarina
Fundamentos de gestión financiera, marketing y producción
- Francisco Díez Martín
- Ana Cruz Suárez
1/1/2016
- ISBN 9788494506659
- iMarina
Apuntes de introducción a la empresa
- Francisco Díez Martín
1/1/2009
- ISBN 9788499163000
- iMarina
El enfoque de las capacidades: delimitación de su estructura intelectual a través de un estudio bibliométrico
- Santiago Barreno Alcalde
- Francisco Díez Martín
- Sandra Escamilla Solano
Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022
- iMarina
Evolución y actualidad del Talent Management organizacional
- María Giménez Cortés
- Francisco Díez Martín
Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022
- iMarina
Individual organizational legitimacy vs online organizational legitimacy
- Blanco-González A
- Prado-Román C
- Díez-Martín F
- Miotto G
Progress In Ethical Practices Of Businesses: A Focus On Behavioral Interactions (p. 207-218) - 1/1/2021
Emotional Legitimacy
- Díez-Martín F
- Prado-Román C
- Cruz-Suárez A
- Díez-De-Castro E
Studies In Systems, Decision And Control (p. 188-199) - 1/1/2019
10.1007/978-3-030-00677-8_16 Ver en origen
- ISSN 21984190
Bibliometric Analysis on Customer Dissatisfaction
- Pascual-Nebreda L
- Blanco-González A
- Díez-Martín F
Studies In Systems, Decision And Control (p. 1-11) - 1/1/2019
10.1007/978-3-030-00677-8_1 Ver en origen
- ISSN 21984190
Legitimidad y educación superior
- Ana Cruz Suárez
- Francisco Díez Martín
Management In A Smart Society: Business And Technological Challenges (Tokio) : Xxviii Congreso Internacional Aedem = 2019 Aedem International Conference : Tokio, 3 Y 4 De Septiempre De 2019 (p. 328-331) - 1/1/2019
- iMarina
The origin of the legitimacy of organizations and their determining factors
- Prado-Román C
- Díez-Martín F
- Blanco-González A
- Prado-Román A
Studies In Systems, Decision And Control (p. 45-62) - 1/1/2018
10.1007/978-3-319-69989-9_4 Ver en origen
- ISSN 21984190
Organizational legitimacy research: Contributing countries and institutions from 1995 to 2014
- Díez-Martín F
- Diez L
- Blanco-Gonzalez A
Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions (p. 45-68) - 1/1/2018
State legitimacy in France as a determinant of competitiveness and social innovation
- Blanco-González A
- Prado-Román C
- Díez-Martín F
Strategies and Best Practices in Social Innovation: An Institutional Perspective (p. 119-129) - 1/1/2018
Criteria for evaluating the organizational legitimacy: A typology for legitimacy jungle
- Díez-de-Castro E
- Peris-Ortiz M
- Díez-Martín F
Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions (p. 1-21) - 1/1/2018
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id