Díez Martín, Francisco de Asís francisco.diez@urjc.es

Actividades

How can companies boost legitimacy in international markets? A dynamic marketing capabilities approach

  • Rivero-Gutierrez, L
  • Cabanelas, P
  • Diez-Martin, F
  • Blanco-Gonzalez, A

International Marketing Review (p. 273-301) - 5/3/2024

10.1108/imr-09-2022-0215 Ver en origen

  • ISSN 02651335

The intellectual structure of destination image research in tourism (2001-2023): Background, pre-pandemic overview, shifts during COVID-19 and implications for the future

  • Torres-Pruñonosa, J
  • Batlle, AA
  • Curiel, JD
  • Díez-Martín, F

Journal Of Vacation Marketing (p. 143-165) - 1/1/2024

10.1177/13567667231205065 Ver en origen

  • ISSN 14791870

What Have We Learned From COVID-19 in Business and Management and What Are the Future Challenges?

  • Escamilla-Solano S
  • Diez-Martin F
  • Blanco-González A
  • Fernández de las Peñas C

American Behavioral Scientist - 7/8/2023

10.1177/00027642231191752 Ver en origen

  • ISSN 00027642

The intellectual structure of gender equality research in the business economics literature

  • Díez-Martín F
  • Miotto G
  • Del-Castillo-Feito C

Review Of Managerial Science (p. 1649-1680) - 12/5/2023

10.1007/s11846-023-00671-8 Ver en origen

  • ISSN 18636683

Achieving Legitimacy Through Gender Equality Policies

  • Blanco-González, A
  • Díez-Martín, F
  • Miotto, G

Sage Open - 1/4/2023

10.1177/21582440231172953 Ver en origen

  • ISSN 21582440

The impact of state legitimacy on entrepreneurial activity

  • Díez-Martín, F
  • Blanco-González, A
  • Miotto, G

International Entrepreneurship And Management Journal (p. 935-955) - 1/6/2022

10.1007/s11365-020-00724-4 Ver en origen

  • ISSN 15547191

Exploring the intellectual structure of research in codes of ethics: A bibliometric analysis

  • Delgado-Alemany, R
  • Blanco-González, A
  • Diez-Martín, F

Business Ethics The Environment & Responsibility (p. 508-523) - 1/4/2022

10.1111/beer.12400 Ver en origen

  • ISSN 26946416

Dimensiones de la legitimidad organizativa en funci?n del g?nero y el estatus de los consumidores

  • Gordo-Molina, V
  • Diez-Martin, F

Esic market - 1/4/2022

10.7200/esicm.53.013 Ver en origen

  • ISSN 02121867

Organizational legitimacy perception: Gender and uncertainty as bias for evaluation criteria

  • Díez-Martín, F
  • Miotto, G
  • Cachón-Rodríguez, G

Journal Of Business Research (p. 426-436) - 1/2/2022

10.1016/j.jbusres.2021.09.073 Ver en origen

  • ISSN 01482963

Legitimacy in entrepreneurship. Intellectual structure and research trends

  • Gordo-Molina, V
  • Diez-Martin, F
  • Del-Castillo-Feito, C

Cuadernos De Gestion (p. 115-128) - 1/1/2022

10.5295/cdg.211471vg Ver en origen

  • ISSN 19882157

Gestión y dirección de empresas: una guía de lo que debe saber un directivo

  • Francisco Díez Martín
  • Tomás Aznar Sánchez

1/1/2022

  • ISBN 9788411222945
  • iMarina

Administración de empresas

  • Francisco Díez Martín

1/1/2018

  • ISBN 9788417387235
  • iMarina

Fundamentos de gestión financiera, marketing y producción

  • Francisco Díez Martín
  • Ana Cruz Suárez

1/1/2016

  • ISBN 9788494506659
  • iMarina

Apuntes de introducción a la empresa

  • Francisco Díez Martín

1/1/2009

  • ISBN 9788499163000
  • iMarina

Análisis de eficiencia de los departamentos universitarios: el caso de la Universidad de Sevilla

  • Francisco Díez Martín

1/1/2006

  • ISBN 9788498490077
  • iMarina

El enfoque de las capacidades: delimitación de su estructura intelectual a través de un estudio bibliométrico

  • Santiago Barreno Alcalde
  • Francisco Díez Martín
  • Sandra Escamilla Solano

Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022

  • iMarina

Evolución y actualidad del Talent Management organizacional

  • María Giménez Cortés
  • Francisco Díez Martín

Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid - 1/1/2022

  • iMarina

Individual organizational legitimacy vs online organizational legitimacy

  • Blanco-González A
  • Prado-Román C
  • Díez-Martín F
  • Miotto G

Progress In Ethical Practices Of Businesses: A Focus On Behavioral Interactions (p. 207-218) - 1/1/2021

10.1007/978-3-030-60727-2_11 Ver en origen

Emotional Legitimacy

  • Díez-Martín F
  • Prado-Román C
  • Cruz-Suárez A
  • Díez-De-Castro E

Studies In Systems, Decision And Control (p. 188-199) - 1/1/2019

10.1007/978-3-030-00677-8_16 Ver en origen

  • ISSN 21984190

Bibliometric Analysis on Customer Dissatisfaction

  • Pascual-Nebreda L
  • Blanco-González A
  • Díez-Martín F

Studies In Systems, Decision And Control (p. 1-11) - 1/1/2019

10.1007/978-3-030-00677-8_1 Ver en origen

  • ISSN 21984190

Legitimidad y educación superior

  • Ana Cruz Suárez
  • Francisco Díez Martín

Management In A Smart Society: Business And Technological Challenges (Tokio) : Xxviii Congreso Internacional Aedem = 2019 Aedem International Conference : Tokio, 3 Y 4 De Septiempre De 2019 (p. 328-331) - 1/1/2019

  • iMarina

The origin of the legitimacy of organizations and their determining factors

  • Prado-Román C
  • Díez-Martín F
  • Blanco-González A
  • Prado-Román A

Studies In Systems, Decision And Control (p. 45-62) - 1/1/2018

10.1007/978-3-319-69989-9_4 Ver en origen

  • ISSN 21984190

Organizational legitimacy research: Contributing countries and institutions from 1995 to 2014

  • Díez-Martín F
  • Diez L
  • Blanco-Gonzalez A

Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions (p. 45-68) - 1/1/2018

10.1007/978-3-319-75990-6_3 Ver en origen

State legitimacy in France as a determinant of competitiveness and social innovation

  • Blanco-González A
  • Prado-Román C
  • Díez-Martín F

Strategies and Best Practices in Social Innovation: An Institutional Perspective (p. 119-129) - 1/1/2018

10.1007/978-3-319-89857-5_8 Ver en origen

Criteria for evaluating the organizational legitimacy: A typology for legitimacy jungle

  • Díez-de-Castro E
  • Peris-Ortiz M
  • Díez-Martín F

Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions (p. 1-21) - 1/1/2018

10.1007/978-3-319-75990-6_1 Ver en origen

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

La legitimidad organizativa en nuevas empresas y los factores que la determinan en grandes empresas

  • Díez Martín, Francisco de Asís (Tutor) Doctorando: VIRGINIA GORDO MOLINA

1/4/2022

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 13/02/25 16:56