Matosas López, Luis luis.matosas@urjc.es
Actividades
- Artículos 20
- Libros 0
- Capítulos de libro 2
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Assessing Teaching Effectiveness in Blended Learning Methodologies: Validity and Reliability of an Instrument with Behavioral Anchored Rating Scales
- Matosas-Lopez, Luis
- Cuevas-Molano, Elena;
Behavioral Sciences - 1/10/2022
10.3390/bs12100394 Ver en origen
- ISSN 2076328X
Benefits in the distribution of evaluation of teaching web questionnaires through SMS messaging in the university context: participation rates, investment of time when completing the questionnaire and data collection periods
- Matosas-Lopez, Luis
- Garcia-Sanchez, Beatriz;
Revista Complutense De Educacion (p. 831-845) - 1/1/2019
10.5209/rced.59224 Ver en origen
- ISSN 19882793
Bibliometric analysis of studies of brand content strategy within social media [Análisis bibliométrico de estudios sobre la estrategia de contenidos de marca en los medios sociales]
- Cuevas-Molano E
- Sánchez Cid M
- Matosas-López L
Comunicacion Y Sociedad - 1/1/2019
10.32870/cys.v2019i0.7441 Ver en origen
- ISSN 02140039
Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?
- Gomez-Garcia, Melchor
- Soto-Varela, Roberto
- Boumadan, Moussa
- Matosas-Lopez, Luis;
Interactive Learning Environments (p. 1279-1292) - 14/10/2020
10.1080/10494820.2020.1830120 Ver en origen
- ISSN 10494820
Constructing an Instrument with Behavioral Scales to Assess Teaching Quality in Blended Learning Modalities
- Matosas-Lopez, Luis
- Carlos Aguado-Franco, Juan
- Gomez-Galan, Jose;
Naer: Journal Of New Approaches In Educational Research (p. 142-165) - 1/7/2019
10.7821/naer.2019.7.410 Ver en origen
- ISSN 22547339
Converting Likert Scales Into Behavioral Anchored Rating Scales(Bars) For The Evaluation of Teaching Effectiveness For Formative Purposes
- Matosas-Lopez, Luis
- Leguey-Galan, Santiago
- Miguel Doncel-Pedrera, Luis;
Journal Of University Teaching & Learning Practice - 1/1/2019
- ISSN 14499789
- iMarina
Core behavioral aspects of university professors in Student Evaluation of Teaching (SET) for blended learning models [Aspectos de comportamiento básico del profesor universitario en los procesos de valoración docente para modalidades blended learning]
- Matosas L
Espacios - 1/1/2018
- ISSN 07981015
- iMarina
Do Students Read Teacher Evaluation Surveys when Participation Incentives are Applied? An Empirical Approach
- Matosas-Lopez, Luis
- Romero-Ania, Alberto
- Cuevas-Molano, Elena;
Reice. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia Y Cambio En Educación (p. 99-124) - 1/7/2019
10.15366/reice2019.17.3.006 Ver en origen
- ISSN 16964713
Factors Increasing Consumer Engagement of Branded Content in Instagram
- Cuevas-Molano, Elena
- Matosas-Lopez, Luis
- Bernal-Bravo, Cesar;
Ieee Access (p. 143531-143548) - 1/1/2021
10.1109/access.2021.3121186 Ver en origen
- ISSN 21693536
How to Improve Customer Engagement in Social Networks: A Study of Spanish Brands in the Automotive Industry
- Matosas-Lopez, Luis
- Romero-Ania, Alberto;
Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research (p. 3269-3281) - 1/12/2021
10.3390/jtaer16070177 Ver en origen
- ISSN 07181876
Este/a investigador/a no tiene libros.
Approach to social media marketing strategies in different world regions: A descriptive study
- Matosas-López L
- Alvarez RB
Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era (p. 261-285) - 1/1/2021
Quality systems for a responsible management in the university: Measuring the performance of teaching staff
- Matosas-López L
- Soto-Varela R
- Gómez-García M
- Boumadan M
Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance (p. 102-124) - 1/1/2021
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
-
Grupo de investigación consolidado en Comunicación y Cultura Digital de la Universidad Rey Juan Carlos. Ciberimaginario | Research group in Digital Cuture and Communication of the University Rey Juan Carlos. Ciberimaginario.
Rol: Investigador
-
Grupo de investigación emergente Laboratorio de Innovación y didáctica aplicada de la Universidad Rey Juan Carlos
Rol: Colaborador
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id