Matosas López, Luis luis.matosas@urjc.es
Actividades
- Artículos 20
- Libros 0
- Capítulos de libro 2
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
What drives students' satisfaction with instruction? [¿De qué depende la satisfacción del alumnado con la actividad docente?]
- Leguey Galán S
- Leguey Galán S
- Matosas López L
Espacios - 1/1/2018
- ISSN 07981015
- iMarina
Variables of Twitter's brand activity that influence audience spreading behavior of branded content
- Matosas Lopez, Luis;
Esic Market (p. 455-476) - 1/12/2018
10.7200/esicm.161.0493.1i Ver en origen
- ISSN 02121867
The management of digital marketing strategies in social network services: A comparison between American and European organizations
- Matosas-López L
Journal Of Open Innovation: Technology, Market, And Complexity (p. 1-17) - 1/1/2021
10.3390/joitmc7010065 Ver en origen
- ISSN 21998531
The Efficiency of Social Network Services Management in Organizations. An In-Depth Analysis Applying Machine Learning Algorithms and Multiple Linear Regressions
- Matosas-Lopez, Luis
- Romero-Ania, Alberto;
Applied Sciences-Basel - 1/8/2020
10.3390/app10155167 Ver en origen
- ISSN 20763417
Social Networks Use Patterns among University Youth: The Validity and Reliability of an Updated Measurement Instrument
- Gómez-García M
- Matosas-López L
- Ruiz-Palmero J
Sustainability - 1/5/2020
10.3390/su12093503 Ver en origen
- ISSN 20711050
Relationship between social media and digital resources of instruction in the university: comparative Spain - Colombia
- Matosas-Lopez, Luis
- Luzardo-Briceno, Marianela
- Aguilar-Jimenez, Alba-Soraya
- Jaimes-Carrillo, Ludym;
Píxel-Bit. Revista De Medios Y Educación (p. 77-93) - 1/1/2021
10.12795/pixelbit.77522 Ver en origen
- ISSN 11338482
Quality Control Systems in Higher Education Supported by the Use of Mobile Messaging Services
- Matosas-Lopez, Luis
- Bernal-Bravo, Cesar
- Romero-Ania, Alberto
- Palomero-Ilardia, Irene;
Sustainability - 1/11/2019
10.3390/su11216063 Ver en origen
- ISSN 20711050
Proposals for more efficient social media marketing strategies. The analysis of university corporate accounts
- Matosas-Lopez, Luis
- Cuevas-Molano, Elena;
Vivat Academia (p. 409-428) - 1/1/2021
10.15178/va.2021.154.e1358 Ver en origen
- ISSN 15752844
Presence of ICT in the design of BARS for the assessment of teaching efficiency in online modalities
- Matosas-Lopez, Luis
- Bernal-Bravo, Cesar;
Psychology, Society & Education (p. 43-56) - 1/1/2020
10.25115/psye.v10i1.2501 Ver en origen
- ISSN 1989709X
How to deal with the problem of loss of behavioral information during the construction of Behaviorally Anchored Rating Scales (BARS). The teaching efficiency assessment case in the university context [Cómo resolver el problema de pérdida de información conductual en el diseño de Behaviorally Anchored Rating Scales-BARS. El caso de la medición de la eficiencia docente en el contexto universitario]
- Matosas-López L
- Leguey-Galán S
- Leguey-Galán S
Espacios - 1/1/2019
- ISSN 07981015
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene libros.
Quality systems for a responsible management in the university: Measuring the performance of teaching staff
- Matosas-López L
- Soto-Varela R
- Gómez-García M
- Boumadan M
Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance (p. 102-124) - 1/1/2021
Approach to social media marketing strategies in different world regions: A descriptive study
- Matosas-López L
- Alvarez RB
Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era (p. 261-285) - 1/1/2021
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
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Grupo de investigación consolidado en Comunicación y Cultura Digital de la Universidad Rey Juan Carlos. Ciberimaginario | Research group in Digital Cuture and Communication of the University Rey Juan Carlos. Ciberimaginario.
Rol: Investigador
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Grupo de investigación emergente Laboratorio de Innovación y didáctica aplicada de la Universidad Rey Juan Carlos
Rol: Colaborador
Perfiles de investigador/a
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ORCID
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