Matosas López, Luis luis.matosas@urjc.es
Actividades
- Artículos 20
- Libros 0
- Capítulos de libro 2
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Core behavioral aspects of university professors in Student Evaluation of Teaching (SET) for blended learning models [Aspectos de comportamiento básico del profesor universitario en los procesos de valoración docente para modalidades blended learning]
- Matosas L
Espacios - 1/1/2018
- ISSN 07981015
- iMarina
What drives students' satisfaction with instruction? [¿De qué depende la satisfacción del alumnado con la actividad docente?]
- Leguey Galán S
- Leguey Galán S
- Matosas López L
Espacios - 1/1/2018
- ISSN 07981015
- iMarina
Variables of Twitter's brand activity that influence audience spreading behavior of branded content
- Matosas Lopez, Luis;
Esic Market (p. 455-476) - 1/12/2018
10.7200/esicm.161.0493.1i Ver en origen
- ISSN 02121867
Converting Likert Scales Into Behavioral Anchored Rating Scales(Bars) For The Evaluation of Teaching Effectiveness For Formative Purposes
- Matosas-Lopez, Luis
- Leguey-Galan, Santiago
- Miguel Doncel-Pedrera, Luis;
Journal Of University Teaching & Learning Practice - 1/1/2019
- ISSN 14499789
- iMarina
Benefits in the distribution of evaluation of teaching web questionnaires through SMS messaging in the university context: participation rates, investment of time when completing the questionnaire and data collection periods
- Matosas-Lopez, Luis
- Garcia-Sanchez, Beatriz;
Revista Complutense De Educacion (p. 831-845) - 1/1/2019
10.5209/rced.59224 Ver en origen
- ISSN 19882793
Bibliometric analysis of studies of brand content strategy within social media [Análisis bibliométrico de estudios sobre la estrategia de contenidos de marca en los medios sociales]
- Cuevas-Molano E
- Sánchez Cid M
- Matosas-López L
Comunicacion Y Sociedad - 1/1/2019
10.32870/cys.v2019i0.7441 Ver en origen
- ISSN 02140039
How to deal with the problem of loss of behavioral information during the construction of Behaviorally Anchored Rating Scales (BARS). The teaching efficiency assessment case in the university context [Cómo resolver el problema de pérdida de información conductual en el diseño de Behaviorally Anchored Rating Scales-BARS. El caso de la medición de la eficiencia docente en el contexto universitario]
- Matosas-López L
- Leguey-Galán S
- Leguey-Galán S
Espacios - 1/1/2019
- ISSN 07981015
- iMarina
Quality Control Systems in Higher Education Supported by the Use of Mobile Messaging Services
- Matosas-Lopez, Luis
- Bernal-Bravo, Cesar
- Romero-Ania, Alberto
- Palomero-Ilardia, Irene;
Sustainability - 1/11/2019
10.3390/su11216063 Ver en origen
- ISSN 20711050
Constructing an Instrument with Behavioral Scales to Assess Teaching Quality in Blended Learning Modalities
- Matosas-Lopez, Luis
- Carlos Aguado-Franco, Juan
- Gomez-Galan, Jose;
Naer: Journal Of New Approaches In Educational Research (p. 142-165) - 1/7/2019
10.7821/naer.2019.7.410 Ver en origen
- ISSN 22547339
Do Students Read Teacher Evaluation Surveys when Participation Incentives are Applied? An Empirical Approach
- Matosas-Lopez, Luis
- Romero-Ania, Alberto
- Cuevas-Molano, Elena;
Reice. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia Y Cambio En Educación (p. 99-124) - 1/7/2019
10.15366/reice2019.17.3.006 Ver en origen
- ISSN 16964713
Este/a investigador/a no tiene libros.
Approach to social media marketing strategies in different world regions: A descriptive study
- Matosas-López L
- Alvarez RB
Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era (p. 261-285) - 1/1/2021
Quality systems for a responsible management in the university: Measuring the performance of teaching staff
- Matosas-López L
- Soto-Varela R
- Gómez-García M
- Boumadan M
Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance (p. 102-124) - 1/1/2021
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
-
Grupo de investigación consolidado en Comunicación y Cultura Digital de la Universidad Rey Juan Carlos. Ciberimaginario | Research group in Digital Cuture and Communication of the University Rey Juan Carlos. Ciberimaginario.
Rol: Investigador
-
Grupo de investigación emergente Laboratorio de Innovación y didáctica aplicada de la Universidad Rey Juan Carlos
Rol: Colaborador
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id