Matosas López, Luis luis.matosas@urjc.es

Actividades

The Efficiency of Social Network Services Management in Organizations. An In-Depth Analysis Applying Machine Learning Algorithms and Multiple Linear Regressions

  • Matosas-Lopez, Luis
  • Romero-Ania, Alberto;

Applied Sciences-Basel - 1/8/2020

10.3390/app10155167 Ver en origen

  • ISSN 20763417

Assessing Teaching Effectiveness in Blended Learning Methodologies: Validity and Reliability of an Instrument with Behavioral Anchored Rating Scales

  • Matosas-Lopez, Luis
  • Cuevas-Molano, Elena;

Behavioral Sciences - 1/10/2022

10.3390/bs12100394 Ver en origen

  • ISSN 2076328X

Bibliometric analysis of studies of brand content strategy within social media [Análisis bibliométrico de estudios sobre la estrategia de contenidos de marca en los medios sociales]

  • Cuevas-Molano E
  • Sánchez Cid M
  • Matosas-López L

Comunicacion Y Sociedad - 1/1/2019

10.32870/cys.v2019i0.7441 Ver en origen

  • ISSN 02140039

Variables of Twitter's brand activity that influence audience spreading behavior of branded content

  • Matosas Lopez, Luis;

Esic Market (p. 455-476) - 1/12/2018

10.7200/esicm.161.0493.1i Ver en origen

  • ISSN 02121867

Core behavioral aspects of university professors in Student Evaluation of Teaching (SET) for blended learning models [Aspectos de comportamiento básico del profesor universitario en los procesos de valoración docente para modalidades blended learning]

  • Matosas L

Espacios - 1/1/2018

  • ISSN 07981015
  • iMarina

What drives students' satisfaction with instruction? [¿De qué depende la satisfacción del alumnado con la actividad docente?]

  • Leguey Galán S
  • Leguey Galán S
  • Matosas López L

Espacios - 1/1/2018

  • ISSN 07981015
  • iMarina

How to deal with the problem of loss of behavioral information during the construction of Behaviorally Anchored Rating Scales (BARS). The teaching efficiency assessment case in the university context [Cómo resolver el problema de pérdida de información conductual en el diseño de Behaviorally Anchored Rating Scales-BARS. El caso de la medición de la eficiencia docente en el contexto universitario]

  • Matosas-López L
  • Leguey-Galán S
  • Leguey-Galán S

Espacios - 1/1/2019

  • ISSN 07981015
  • iMarina

Factors Increasing Consumer Engagement of Branded Content in Instagram

  • Cuevas-Molano, Elena
  • Matosas-Lopez, Luis
  • Bernal-Bravo, Cesar;

Ieee Access (p. 143531-143548) - 1/1/2021

10.1109/access.2021.3121186 Ver en origen

  • ISSN 21693536

Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?

  • Gomez-Garcia, Melchor
  • Soto-Varela, Roberto
  • Boumadan, Moussa
  • Matosas-Lopez, Luis;

Interactive Learning Environments (p. 1279-1292) - 14/10/2020

10.1080/10494820.2020.1830120 Ver en origen

  • ISSN 10494820

The management of digital marketing strategies in social network services: A comparison between American and European organizations

  • Matosas-López L

Journal Of Open Innovation: Technology, Market, And Complexity (p. 1-17) - 1/1/2021

10.3390/joitmc7010065 Ver en origen

  • ISSN 21998531

Este/a investigador/a no tiene libros.

Approach to social media marketing strategies in different world regions: A descriptive study

  • Matosas-López L
  • Alvarez RB

Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era (p. 261-285) - 1/1/2021

10.4018/978-1-7998-8003-5.ch015 Ver en origen

Quality systems for a responsible management in the university: Measuring the performance of teaching staff

  • Matosas-López L
  • Soto-Varela R
  • Gómez-García M
  • Boumadan M

Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance (p. 102-124) - 1/1/2021

10.4018/978-1-7998-7951-0.ch006 Ver en origen

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 18/03/24 23:06