Matosas López, Luis luis.matosas@urjc.es
Actividades
- Artículos 20
- Libros 0
- Capítulos de libro 2
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
The Efficiency of Social Network Services Management in Organizations. An In-Depth Analysis Applying Machine Learning Algorithms and Multiple Linear Regressions
- Matosas-Lopez, Luis
- Romero-Ania, Alberto;
Applied Sciences-Basel - 1/8/2020
10.3390/app10155167 Ver en origen
- ISSN 20763417
Assessing Teaching Effectiveness in Blended Learning Methodologies: Validity and Reliability of an Instrument with Behavioral Anchored Rating Scales
- Matosas-Lopez, Luis
- Cuevas-Molano, Elena;
Behavioral Sciences - 1/10/2022
10.3390/bs12100394 Ver en origen
- ISSN 2076328X
Bibliometric analysis of studies of brand content strategy within social media [Análisis bibliométrico de estudios sobre la estrategia de contenidos de marca en los medios sociales]
- Cuevas-Molano E
- Sánchez Cid M
- Matosas-López L
Comunicacion Y Sociedad - 1/1/2019
10.32870/cys.v2019i0.7441 Ver en origen
- ISSN 02140039
Variables of Twitter's brand activity that influence audience spreading behavior of branded content
- Matosas Lopez, Luis;
Esic Market (p. 455-476) - 1/12/2018
10.7200/esicm.161.0493.1i Ver en origen
- ISSN 02121867
Core behavioral aspects of university professors in Student Evaluation of Teaching (SET) for blended learning models [Aspectos de comportamiento básico del profesor universitario en los procesos de valoración docente para modalidades blended learning]
- Matosas L
Espacios - 1/1/2018
- ISSN 07981015
- iMarina
What drives students' satisfaction with instruction? [¿De qué depende la satisfacción del alumnado con la actividad docente?]
- Leguey Galán S
- Leguey Galán S
- Matosas López L
Espacios - 1/1/2018
- ISSN 07981015
- iMarina
How to deal with the problem of loss of behavioral information during the construction of Behaviorally Anchored Rating Scales (BARS). The teaching efficiency assessment case in the university context [Cómo resolver el problema de pérdida de información conductual en el diseño de Behaviorally Anchored Rating Scales-BARS. El caso de la medición de la eficiencia docente en el contexto universitario]
- Matosas-López L
- Leguey-Galán S
- Leguey-Galán S
Espacios - 1/1/2019
- ISSN 07981015
- iMarina
Factors Increasing Consumer Engagement of Branded Content in Instagram
- Cuevas-Molano, Elena
- Matosas-Lopez, Luis
- Bernal-Bravo, Cesar;
Ieee Access (p. 143531-143548) - 1/1/2021
10.1109/access.2021.3121186 Ver en origen
- ISSN 21693536
Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?
- Gomez-Garcia, Melchor
- Soto-Varela, Roberto
- Boumadan, Moussa
- Matosas-Lopez, Luis;
Interactive Learning Environments (p. 1279-1292) - 14/10/2020
10.1080/10494820.2020.1830120 Ver en origen
- ISSN 10494820
The management of digital marketing strategies in social network services: A comparison between American and European organizations
- Matosas-López L
Journal Of Open Innovation: Technology, Market, And Complexity (p. 1-17) - 1/1/2021
10.3390/joitmc7010065 Ver en origen
- ISSN 21998531
Este/a investigador/a no tiene libros.
Approach to social media marketing strategies in different world regions: A descriptive study
- Matosas-López L
- Alvarez RB
Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era (p. 261-285) - 1/1/2021
Quality systems for a responsible management in the university: Measuring the performance of teaching staff
- Matosas-López L
- Soto-Varela R
- Gómez-García M
- Boumadan M
Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance (p. 102-124) - 1/1/2021
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
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Grupo de investigación consolidado en Comunicación y Cultura Digital de la Universidad Rey Juan Carlos. Ciberimaginario | Research group in Digital Cuture and Communication of the University Rey Juan Carlos. Ciberimaginario.
Rol: Investigador
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Grupo de investigación emergente Laboratorio de Innovación y didáctica aplicada de la Universidad Rey Juan Carlos
Rol: Colaborador
Perfiles de investigador/a
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ORCID
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