Paredes Barragán, Pedro pedro.paredes@urjc.es
Actividades
- Artículos 7
- Libros 0
- Capítulos de libro 0
- Congresos 4
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
A Hybrid Escape Room to Foster Motivation and Programming Education for Pre-Service Teachers
- Borrás-Gené O
- Hijón-Neira R
- Paredes-Barragán P
- Serrano-Luján L
International Journal Of Game-Based Learning - 1/1/2024
10.4018/ijgbl.343525 Ver en origen
- ISSN 21556849
Improving CS1 Programming Learning with Visual Execution Environments
- Hijon-Neira, Raquel
- Pizarro, Celeste
- French, John
- Paredes-Barragan, Pedro
- Duignan, Michael
Information (Switzerland) - 1/10/2023
10.3390/info14100579 Ver en origen
- ISSN 20782489
Desarrollo del Pensamiento Computacional mediante Cubetto en Educación Infantil
- Jessica Ramos Ruiz
- Pedro Paredes Barragán
Ie Comunicaciones (p. 35-44) - 1/1/2023
- ISSN 16994574
- iMarina
LITE (Laboratory of Information Technologies in Education), URJC
- Jesús Angel Velázquez Iturbide
- Diana Rosario Pérez Marín
- Oriol Borrás Gené
- César Cáceres Taladriz
- Miguel García Iruela
- Marta Gómez Gómez
- Isidoro Hernán Losada
- Raquel Hijón Neira
- Carlos A Lázaro Carrascosa
- Estefanía Martín
- Mercedes Martín Lope
- Daniel Palacios Alonso
- Pedro Paredes Barragán
- Maximiliano Paredes Velasco
- María Celeste Pizarro Romero
- Liliana Patricia Santacruz Valencia
- Jaime Urquiza Fuentes
- María Zapata Cáceres
IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa (p. 1-12) - 1/1/2019
Editor: Asociación para el Desarrollo de la Informática Educativa (ADIE)
- ISSN 16994574
- ISSN/ISBN 1699-4574
- Dialnet
- iMarina
AH-questionnaire: An adaptive hierarchical questionnaire for learning styles
- Ortigosa, Alvaro
- Paredes, Pedro
- Rodriguez, Pilar;
Computers & Education (p. 999-1005) - 1/5/2010
10.1016/j.compedu.2009.10.003 Ver en origen
- ISSN 03601315
A Method for Supporting Heterogeneous-Group Formation through Heuristics and Visualization
- Paredes, Pedro
- Ortigosa, Alvaro
- Rodriguez, Pilar;
Journal Of Universal Computer Science (p. 2882-2901) - 1/1/2010
10.3217/jucs-016-19-2882 Ver en origen
- ISSN 0948695X
- iMarina
- iMarina
The impact of learning styles on student grouping for collaborative learning: a case study
- Alfonseca, Enrique
- Carro, Rosa M.
- Martin, Estefania
- Ortigosa, Alvaro
- Paredes, Pedro;
User Modeling And User-Adapted Interaction (p. 377-401) - 1/9/2006
10.1007/s11257-006-9012-7 Ver en origen
- ISSN 15731391
Este/a investigador/a no tiene libros.
Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.
An Experience in Explicitly Training Pre-Service Early Childhood Teachers in Programming Concepts with ScratchJr
- Velazquez-Iturbide, J Angel
- Paredes-Barragan, Pedro
- Urquiza-Fuentes, Jaime
Proceedings Of The 17th Workshop In Primary And Secondary Computing Education, Wipsce 2022 - 1/1/2022
Poster: An Experience API Framework to Describe Learning Interactions from On-Line Laboratories
- Paredes Barragan, Pedro
- Rodriguez-Artacho, Miguel
- San Cristobal, Elio
- Castro, Manuel
- Saliah-Hassane, Hamadou;
Lecture Notes In Networks And Systems (p. 298-303) - 1/1/2019
Editor: Springer
10.1007/978-3-319-95678-7_34 Ver en origen
- ISSN 23673370
- ISSN/ISBN 2367-3389
Towards inferring sequential-global dimension of learning styles from mouse movement patterns
- Spada, Danilo
- Sanchez-Montanes, Manuel
- Paredes, Pedro
- Carro, Rosa M.;
Lecture Notes In Computer Science (p. 337-340) - 1/1/2008
10.1007/978-3-540-70987-9_48 Ver en origen
- ISSN 03029743
- iMarina
- iMarina
Authoring and dynamic generation of adaptive E-courses
- Carro, RM
- Freire, M
- Martin, E
- Ortigosa, A
- Paredes, P
- Rodriguez, P
- Schlichter, J;
Lecture Notes In Computer Science (p. 619-620) - 1/1/2004
10.1007/978-3-540-27834-4_93 Ver en origen
- ISBN 9783540225119
- ISSN 03029743
- iMarina
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id