Paredes Barragán, Pedro pedro.paredes@urjc.es

Actividades

A Hybrid Escape Room to Foster Motivation and Programming Education for Pre-Service Teachers

  • Borrás-Gené O
  • Hijón-Neira R
  • Paredes-Barragán P
  • Serrano-Luján L

International Journal Of Game-Based Learning - 1/1/2024

10.4018/ijgbl.343525 Ver en origen

  • ISSN 21556849

Improving CS1 Programming Learning with Visual Execution Environments

  • Hijon-Neira, Raquel
  • Pizarro, Celeste
  • French, John
  • Paredes-Barragan, Pedro
  • Duignan, Michael

Information (Switzerland) - 1/10/2023

10.3390/info14100579 Ver en origen

  • ISSN 20782489

Desarrollo del Pensamiento Computacional mediante Cubetto en Educación Infantil

  • Jessica Ramos Ruiz
  • Pedro Paredes Barragán

Ie Comunicaciones (p. 35-44) - 1/1/2023

  • ISSN 16994574
  • iMarina

LITE (Laboratory of Information Technologies in Education), URJC

  • Jesús Angel Velázquez Iturbide
  • Diana Rosario Pérez Marín
  • Oriol Borrás Gené
  • César Cáceres Taladriz
  • Miguel García Iruela
  • Marta Gómez Gómez
  • Isidoro Hernán Losada
  • Raquel Hijón Neira
  • Carlos A Lázaro Carrascosa
  • Estefanía Martín
  • Mercedes Martín Lope
  • Daniel Palacios Alonso
  • Pedro Paredes Barragán
  • Maximiliano Paredes Velasco
  • María Celeste Pizarro Romero
  • Liliana Patricia Santacruz Valencia
  • Jaime Urquiza Fuentes
  • María Zapata Cáceres
... Ver más Contraer

IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa (p. 1-12) - 1/1/2019

Editor: Asociación para el Desarrollo de la Informática Educativa (ADIE)

  • ISSN 16994574
  • ISSN/ISBN 1699-4574

AH-questionnaire: An adaptive hierarchical questionnaire for learning styles

  • Ortigosa, Alvaro
  • Paredes, Pedro
  • Rodriguez, Pilar;

Computers & Education (p. 999-1005) - 1/5/2010

10.1016/j.compedu.2009.10.003 Ver en origen

  • ISSN 03601315

A Method for Supporting Heterogeneous-Group Formation through Heuristics and Visualization

  • Paredes, Pedro
  • Ortigosa, Alvaro
  • Rodriguez, Pilar;

Journal Of Universal Computer Science (p. 2882-2901) - 1/1/2010

10.3217/jucs-016-19-2882 Ver en origen

  • ISSN 0948695X

The impact of learning styles on student grouping for collaborative learning: a case study

  • Alfonseca, Enrique
  • Carro, Rosa M.
  • Martin, Estefania
  • Ortigosa, Alvaro
  • Paredes, Pedro;

User Modeling And User-Adapted Interaction (p. 377-401) - 1/9/2006

10.1007/s11257-006-9012-7 Ver en origen

  • ISSN 15731391

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

An Experience in Explicitly Training Pre-Service Early Childhood Teachers in Programming Concepts with ScratchJr

  • Velazquez-Iturbide, J Angel
  • Paredes-Barragan, Pedro
  • Urquiza-Fuentes, Jaime

Proceedings Of The 17th Workshop In Primary And Secondary Computing Education, Wipsce 2022 - 1/1/2022

10.1145/3556787.3556871 Ver en origen

Poster: An Experience API Framework to Describe Learning Interactions from On-Line Laboratories

  • Paredes Barragan, Pedro
  • Rodriguez-Artacho, Miguel
  • San Cristobal, Elio
  • Castro, Manuel
  • Saliah-Hassane, Hamadou;

Lecture Notes In Networks And Systems (p. 298-303) - 1/1/2019

Editor: Springer

10.1007/978-3-319-95678-7_34 Ver en origen

  • ISSN 23673370
  • ISSN/ISBN 2367-3389

Towards inferring sequential-global dimension of learning styles from mouse movement patterns

  • Spada, Danilo
  • Sanchez-Montanes, Manuel
  • Paredes, Pedro
  • Carro, Rosa M.;

Lecture Notes In Computer Science (p. 337-340) - 1/1/2008

10.1007/978-3-540-70987-9_48 Ver en origen

  • ISSN 03029743

Authoring and dynamic generation of adaptive E-courses

  • Carro, RM
  • Freire, M
  • Martin, E
  • Ortigosa, A
  • Paredes, P
  • Rodriguez, P
  • Schlichter, J;
... Ver más Contraer

Lecture Notes In Computer Science (p. 619-620) - 1/1/2004

10.1007/978-3-540-27834-4_93 Ver en origen

  • ISBN 9783540225119
  • ISSN 03029743

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 13/02/25 13:14