Herranz Llacer, Cristina Victoria cristina.herranz@urjc.es
Actividades
- Artículos 7
- Libros 0
- Capítulos de libro 0
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Knowledge of other languages in the Spanish lexical availability to secondary and baccalaureate students
- Marcos Calvo, Miguel Angel
- Herranz-Llacer, Cristina, V
- Jimenez-Yanez, Ricardo Maria;
Tejuelo (p. 43-72) - 1/3/2022
10.17398/1988-8430.35.3.43 Ver en origen
- ISSN 19888430
Research on children's lexical availability: applications for SFL teaching
- Herranz-Llacer, Cristina, V
- Begona Gomez-Devis, Ma;
Cultura, Lenguaje Y Representacion (p. 83-101) - 1/1/2022
10.6035/clr.6116 Ver en origen
- ISSN 16977750
Math Is for Me: A Field Intervention to Strengthen Math Self-Concepts in Spanish-Speaking 3rd Grade Children
- Cvencek, Dario
- Paz-Albo, Jesus
- Master, Allison
- Herranz Llacer, Cristina V.
- Hervas-Escobar, Aranzazu
- Meltzoff, Andrew N.;
Frontiers In Psychology - 23/11/2020
10.3389/fpsyg.2020.593995 Ver en origen
- ISSN 16641078
Analysis of the Spanish lexical availability in foreign students who study Education Degrees
- Herranz Llacer, Cristina Victoria
- Marcos Calvo, Miguel Angel;
Ogigia: Revista Electrónica De Estudios Hispánicos (p. 5-30) - 1/1/2019
10.24197/ogigia/26.2019.6-30 Ver en origen
- ISSN 18873731
STUDENTS' PERCEPTIONS OF ENGLISH-TAUGHT DEGREES IN EDUCATION: THE CASE OF UNIVERSIDAD REY JUAN CARLOS
- Paz-Albo, Jesus
- Herranz Llacer, Cristina, V
- Gomez Gomez, Marta;
Ensayos. Revista De La Escuela Universitaria De Magisterio De Albacete (p. 123-134) - 1/12/2018
- ISSN 02144824
- iMarina
Lexical Availability in future teachers of Pre-Primary and Primary Education
- Herranz Llacer, Cristina V.;
Revista Electrónica Interuniversitar Ia De Formación Del Profesorado (p. 143-159) - 1/1/2018
10.6018/reifop.21.1.295271 Ver en origen
- ISSN 15750965
Preschoolers' mathematical play and colour preferences: a new window into the development of gendered beliefs about math
- Paz-Albo Prieto, Jesus
- Cvencek, Dario
- Herranz Llacer, Cristina V.
- Hervas Escobar, Aranzazu
- Meltzoff, Andrew N.;
Early Child Development And Care (p. 1273-1283) - 1/1/2017
10.1080/03004430.2017.1295234 Ver en origen
- ISSN 14768275
Este/a investigador/a no tiene libros.
Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id