Moreno Llanos, Ivan ivan.moreno@uam.es
Actividades
- Artículos 7
- Libros 0
- Capítulos de libro 2
- Congresos 1
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 1
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
How to study the early development of executive function? Let's put control back in the hands of children
- Moreno-Llanos I
- Guevara I
- Palacios P
- Rodríguez C
New Ideas In Psychology - 1/1/2024
10.1016/j.newideapsych.2023.101049 Ver en origen
- ISSN 0732118X
Analysis of triadic interaction between parents, their preterm infants, and a sonorous object
- Jánez-Álvarez M
- Moreno-Llanos I
- Santacatalina-Pulido C
- De León-Barrios YJ
- García-Laredo E
- Del Olmo-Barros MJ
- Rodríguez-Garrido C
Psychology Of Music - 1/1/2024
10.1177/03057356231225673 Ver en origen
- ISSN 17413087
Correction to: A Pragmatic Turn in the Study of Early Executive Functions by Object Use and Gestures. A Case Study from 8 to 17 Months of Age at a Nursery School (Biological Trace Element Research, (2018), 182, 1, (21-28), 10.1007/s12011-017-1085-0)
- Rodríguez C
- Moreno-Llanos I
Integrative Psychological And Behavioral Science - 1/1/2022
10.1007/s12124-022-09733-0 Ver en origen
- ISSN 19324502
Children’s first manifestations of cognitive control in the early years school: The importance of the educational situation and materiality
- Moreno Llanos, Iván
- Zapardiel, Laura A
- Rodríguez Garrido, Cintia
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION (p. 903-922) - 1/12/2021
10.1007/s10212-020-00505-1 Ver en origen
- ISSN 02562928
The emergence of gestures in the first year of life in the Infant School classroom
- Guevara de Haro, Irene
- Moreno Llanos, Iván
- Rodríguez Garrido, Cintia
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION (p. 265-287) - 1/6/2020
10.1007/s10212-019-00444-6 Ver en origen
- ISSN 02562928
A Pragmatic Turn in the Study of Early Executive Functions by Object Use and Gestures. A Case Study from 8 to 17 Months of Age at a Nursery School
- Rodriguez, Cintia
- Moreno-Llanos, Ivan;
Integrative Psychological And Behavioral Science (p. 607-654) - 1/1/2020
10.1007/s12124-020-09578-5 Ver en origen
- ISSN 19324502
Funciones Ejecutivas y acción educativa en la Escuela Infantil: usos y gestos privados al final del primer año
- Rodríguez Garrido, Cintia
- Estrada, Luisa
- Moreno Llanos, Iván
- Reyes Leoz, José Luis de los
Estudios De Psicologia (p. 385-423) - 4/5/2017
10.1080/02109395.2017.1305061 Ver en origen
- ISSN 02109395
Este/a investigador/a no tiene libros.
Challenges in First-Years Schools: Early Manifestations of Executive Function
- Guevara de Haro, Irene
- Moreno Llanos, Iván
- Romero, Lucía
- Zapardiel, Laura A
- Rodríguez Garrido, Cintia
Objects To Learn About And Objects For Learning 2. Which Teaching Practices For Which Issues? (p. 193-210) - 1/1/2022
- iMarina
Usos rítmico-sonoros de objetos e instrumentos musicales en las aulas 0-1 y 1-2
- Correa Restrepo, Miralba
- Villalobos, María Eugenia
- Cárdenas Conejeros, Karina
- Moreno Llanos, Iván
- Olmo Barros, María Jesús del
- Moreno Núñez, Ana
Los Objetos Sí Importan: Acción Educativa En La Escuela Infantil (p. 57-82) - 1/1/2021
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id