Muñoz Pavon, Ruben ruben.mpavon@upm.es

Actividades

The Use of De-Icing Salts in Post-Tensioned Concrete Slabs and Their Effects on the Life of the Structure

  • Alonso, TLR
  • Moraleda, NC
  • Alberti, MG
  • Pavón, RM
  • Gálvez, JC

Applied Sciences-Basel - 1/6/2023

10.3390/app13126961 Ver en origen

  • ISSN 20763417

A Review on the Implementation of the BIM Methodology in the Operation Maintenance and Transport Infrastructure

  • Cepa, JJ
  • Pavon, RM
  • Alberti, MG
  • Ciccone, A
  • Asprone, D

Applied Sciences-Basel - 1/3/2023

10.3390/app13053176 Ver en origen

  • ISSN 20763417

A Review of Gas Measurement Practices and Sensors for Tunnels

  • Cepa, JJ
  • Pavón, RM
  • Caramés, P
  • Alberti, MG

Sensors - 17/1/2023

10.3390/s23031090 Ver en origen

  • ISSN 14248220

TOWARDS BIM-GIS INTEGRATION FOR ROAD INTELLIGENT MANAGEMENT SYSTEM

  • Cepa, JJ
  • Pavón, RM
  • Alberti, MG
  • Caramés, P

Journal Of Civil Engineering And Management (p. 621-638) - 1/1/2023

10.3846/jcem.2023.19514 Ver en origen

  • ISSN 13923730

New Use of BIM-Origami-Based Techniques for Energy Optimisation of Buildings

  • Pavon, RM
  • Bazan, AM
  • Cepa, JJ
  • Alvarez, AAA
  • Trigueros, JMA
  • Alberti, MG
  • Tellaeche, JR
... Ver más Contraer

Applied Sciences-Basel - 1/1/2022

10.3390/app12031496 Ver en origen

  • ISSN 20763417

Use of BIM-FM to Transform Large Conventional Public Buildings into Efficient and Smart Sustainable Buildings

  • Pavón, RM
  • Alberti, MG
  • Alvarez, AAA
  • Carrasco, IDC

Energies - 1/6/2021

10.3390/en14113127 Ver en origen

  • ISSN 19961073

BIM-Based Methodology for the Management of Public Heritage. CASE Study: Algeciras Market Hall

  • Bazán, AM
  • Alberti, MG
  • Alvarez, AAA
  • Pavón, RM
  • Barbado, AG

Applied Sciences-Basel - 1/1/2021

10.3390/app112411899 Ver en origen

  • ISSN 20763417

BIM-Based Educational and Facility Management of Large University Venues

  • Pavón, RM
  • Alvarez, AAA
  • Alberti, MG

Applied Sciences-Basel (p. 1-28) - 1/1/2020

10.3390/app10227976 Ver en origen

  • ISSN 20763417

Possibilities of BIM-FM for the Management of COVID in Public Buildings

  • Pavón, RM
  • Alvarez, AAA
  • Alberti, MG

Sustainability (p. 1-21) - 1/1/2020

10.3390/su12239974 Ver en origen

  • ISSN 20711050

Este/a investigador/a no tiene libros.

A Service-Learning Approach to Promote STEM Studies Among Secondary School Girls

  • Muñoz-Medina B
  • Ibáñez SB
  • Alberti MG
  • Díaz AE
  • Pavón RM

Gamified Formative Assessment In Local Architectures (p. 177-186) - 1/1/2024

10.1007/978-981-97-2468-0_17 Ver en origen

  • ISSN 21964971

UNA EXPERIENCIA DE APRENDIZAJE-SERVICIO DE COLABORACIÓN ENTRE LA UNIVERSIDAD Y LA ENSEÑANZA SECUNDARIA PARA FOMENTAR LAS VOCACIONES EN LOS ESTUDIOS STEM

  • Sergio Blanco
  • Belén Muñoz Medina
  • Marcos García Alberti
  • Alejandro Enfedaque Díaz
  • María Teijeiro
  • Rubén Muñoz Pavón

Innovaciones Educativas En El Ámbito Edificatorio (p. 205-220) - 23/3/2022

  • iMarina

Challenges of sustainable urban development with cities: Skylines

  • GARCIA ALBERTI, MARCOS
  • Munoz Pavon, Ruben

7th International Conference Of Educational Innovation In Building. Cinie 2023. - 22/3/2023

  • iMarina

Smart irrigation management. Case study: University of Alicante

  • GARCIA ALBERTI, MARCOS
  • Munoz Pavon, Ruben

8th International Conference On Technological Innovation In Building. Cite 2023 - 22/3/2023

  • iMarina

Intelligent railway station management system in web and metaverse environment. Case study: Bidebieta-Basauri station

  • Munoz Pavon, Ruben
  • GARCIA ALBERTI, MARCOS

8th International Conference On Technological Innovation In Building. Cite 2023 - 22/3/2023

  • iMarina

PROMOTING STEM VOCATIONS AMONG FEMALE SECONDARY SCHOOL STUDENTS USING THE SERVICE-LEARNING METHODOLOGY

  • Sergio Blanco, Maria Belén Muñoz-Medina, Rubén Muñoz Pavon, Alejandro Enfedaque, Marcos García-Alberti

Iceri2023 Proceedings (p. 2174-2177) - 13/11/2023

10.21125/iceri.2023.0609 Ver en origen

DIGITAL TWIN AND VIRTUAL REALITY TEACHING IMPLEMENTATION

  • Rubén Muñoz-Pavon, Marcos García-Alberti, Alejandro Enfedaque, Maria Belén Muñoz-Medina y Sergio Blanco

Iceri2023 Proceedings (p. 2185-2190) - 13/11/2023

10.21125/iceri.2023.0611 Ver en origen

Fostering STEM vocations among secondary school girls through Service-Learning

  • Belén Muñoz-Medina, Sergio Blanco Ibáñez, Marcos García Alberti, Alejandro Enfedaque Díaz, Rubén Muñoz Pavón

Innovación Educativa En Los Tiempos De La Inteligencia Artificial. Actas Del Vii Congreso Internacional Sobre Aprendizaje, Innovación Y Cooperación, Cinaic 2023 (p. 128-131) - 18/10/2023

doi 10.26754/uz.978-84-18321-92-4 Ver en origen

Fomentar las vocaciones STEM entre las alumnas de educación secundaria a través del aprendizaje-servicio

  • B Muñoz-Medina
  • S Blanco Ibáñez
  • M García Alberti
  • A Enfedaque Díaz

Actas Del Vii Congreso Internacional Sobre Aprendizaje, Innovación Y Cooperación, Cinaic 2023 (18-20 De Octubre De 2023, Madrid, España) - 1/1/2023

10.26754/cinaic.2023.0031 Ver en origen

A Service-Learning Experience To Foster Stem Vocations And Promote Equal Opportunities

  • Muñoz Medina, Maria Belén
  • García Alberti, Marcos
  • Blanco Ibáñez, Sergio
  • Enfedaque Diaz, Alejandro
  • Muñoz Pavón, Rubén

Iceri2022 Proceedings (p. 3796-3802) - 7/11/2022

10.21125/iceri.2022.0922 Ver en origen

Generation Of An Automatic-Personalised Academic Calendar.

  • Muñoz Pavón, Rubén
  • Carames Lopez, Paloma
  • Jerez Cepa, Jorge
  • García Alberti, Marcos
  • Enfedaque Diaz, Alejandro
  • Muñoz Medina, Maria Belén
  • Blanco Ibáñez, Sergio
... Ver más Contraer

Iceri2022 Proceedings (p. 3826-3830) - 7/11/2022

  • iMarina

Modifications in the teaching environment of the civil engineering school of UPM caused by the COVID-19 sanitary restrictions

  • Muñoz Medina, Maria Belén
  • García Alberti, Marcos
  • Blanco Ibáñez, Sergio
  • Muñoz Pavon, Rubén
  • Enfedaque Diaz, Alejandro

5th International Conference Of Eduational Innovation In Building (p. 142) - 24/3/2021

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 1/08/24 20:14