Urueña Lopez, Alberto alberto.uruena@upm.es

Actividades

Analysis of the Pre and Post-COVID-19 Lockdown Use of Smartphone Apps in Spain

  • Solano, Alberto
  • Fayos, Ivan
  • Uruena, Alberto
  • Martinez-Sober, Marcelino
  • Mateo, Fernando
  • Soria-Olivas, Emilio;

Applied Sciences-Basel - 1/1/2021

10.3390/app11135807 Ver en origen

  • ISSN 20763417

Analysis of computer user behavior, security incidents and fraud using Self-Organizing Maps

  • Uruena Lopez, Alberto
  • Mateo, Fernando
  • Navio-Marco, Julio
  • Maria Martinez-Martinez, Jose
  • Gomez-Sanchis, Juan
  • Vila-Frances, Joan
  • Jose Serrano-Lopez, Antonio;
... Ver más Contraer

Computers & Security (p. 38-51) - 1/6/2019

Editor: Elsevier Ltd

10.1016/j.cose.2019.01.009 Ver en origen

  • ISSN 01674048
  • ISSN/ISBN 0167-4048

Value, quality, purchasing habits and repurchase intention in B2C: differences between frequent and occasional purchasers

  • Alberto Ureña López
  • Félix José Pascual Miguel
  • Santiago Iglesias Pradas

Direccion Y Organizacion (p. 70-80) - 1/7/2012

  • ISSN 1132175X
  • iMarina

Understanding workers' adoption of productivity mobile applications: a fuzzy set qualitative comparative analysis (fsQCA)

  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO
  • HIDALGO NUCHERA, ANTONIO

Economic Research-Ekonomska Istrazivanja (p. 967-981) - 1/1/2018

10.1080/1331677x.2018.1436451 Ver en origen

  • ISSN 1331677X

¿Qué indicadores TIC pueden mejorar la productividad en España?

  • Alberto Urueña López, Gerardo Penas García

Economía Industrial (p. 133-144) - 1/1/2014

  • ISSN 04222784
  • iMarina

Ciberseguridad en la sociedad digital

  • Alberto Ureña López, Antonio Hidalgo Nuchera

Economía Industrial (p. 67-84) - 1/1/2018

  • ISSN 04222784
  • iMarina

La confianza en el comercio electrónico. Políticas de fomento de la confianza en el ámbito digital

  • Alberto Ureña López, Antonio Hidalgo Nuchera

Economía Industrial (p. 165-174) - 1/1/2016

  • ISSN 04222784
  • iMarina

La inteligencia competitiva: Una herramienta estratégica del sector farmacéutico

  • Antonio Hidalgo Nuchera
  • M Paula Fernández Arias
  • Alberto Ureña López
  • Gerardo Penas García

Economía Industrial (p. 105-114) - 1/1/2017

  • ISSN 04222784
  • iMarina

Evolución de las tecnologías de la información y la comunicación en los hogares españoles: análisis del gasto en servicios tic en los hogares, equipamiento y actitudes fresnte a las nuevas tecnologías de la sociedad española

  • Alberto Urueña López
  • Raquel Castro García-Muñoz
  • Santiago Cadenas Villaverde

Economía Industrial (p. 177-184) - 1/1/2013

  • ISSN 04222784
  • iMarina

Innovation management in consulting firms: Identifying innovation processes, capabilities and dimensions

  • LEMUS AGUILAR, ISAAC
  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO
  • HIDALGO NUCHERA, ANTONIO

European Journal Of International Management (p. 415-430) - 1/1/2021

10.1504/ejim.2021.113229 Ver en origen

  • ISSN 17516757

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Complaint Resolution in B2C E-commerce: The Role of Emotions and Trust

  • CHAPARRO PELAEZ, JOSE JULIAN
  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO
  • Hernández García, Ángel

3rd Conference Of The International Network Of Business And Management Journals (Inbam) (p. 1-37) - 17/6/2013

  • iMarina

Extrinsic Benefits and Perceived Quality as Determinants of Perceived Satisfaction: An Application to a B2C Repurchase Model

  • Angel Hernández García
  • Alberto Urueña López
  • IGLESIAS PRADAS, SANTIAGO

Communications In Computer And Information Science (p. 98-106) - 1/1/2013

10.1007/978-3-642-35879-1_11 Ver en origen

  • ISSN 18650929

A Characterization of Non-buyers in B2C E-Commerce and the Drivers to Turn Them into E-Shoppers

  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO
  • Hernández García, Ángel
  • IGLESIAS PRADAS, SANTIAGO

Communications In Computer And Information Science (p. 89-97) - 1/1/2013

10.1007/978-3-642-35879-1_10 Ver en origen

  • ISSN 18650929

Análisis de un modelo teórico de recompra en comercio electrónico entre empresas y particulares: aplicación al caso español

  • Alberto Urueña López
  • Angel Hernández García
  • Santiago Iglesias Pradas
  • Javier Tafur Segura

Industrial Engineering: A Way For Sustainable Development (p. 1.878-1.887) - 2/9/2009

  • iMarina

Justice, emotions and satisfaction in complaint behavior in services

  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO
  • HIDALGO NUCHERA, ANTONIO

Science, Technology And Innovation In The Age Of Economic, Political And Security Challenges (p. 622-639) - 22/5/2014

  • iMarina

Emotions in services: complaint in B2C e-commerce

  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO
  • HIDALGO NUCHERA, ANTONIO

The Global Reach Of Industrial Engineering. Enhancing Synergies In A Collaborative Environment (p. 510-518) - 23/7/2014

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

USO DE LAS PATENTES Y MODELOS DE UTILIDAD EN ESPAÑA: EVIDENCIAS DE LAS COMPAÑIAS ESPAÑOLAS

  • HIDALGO NUCHERA, ANTONIO (Colaborador/a)
  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-05-2018 - 31-12-2019

Tipo: Interno

  • iMarina

Análisis longitudinal del impacto de la presión social digital y las aplicaciones de juego en el móvil en el bienestar emocional, soporte social y en la cibervictimización de los ciudadanos españoles

  • CHAPARRO PELAEZ, JOSE JULIAN (Participante)
  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO (Investigador principal (IP))
  • HIDALGO NUCHERA, ANTONIO (Participante)
  • DEL RIO CARAZO, LAURA (Participante)

Ejecución: 01-01-2023 - 19-06-2025

Tipo: Nacional

Importe financiado: 39700,00 Euros.

  • iMarina

Modelos de predicción de marcas en oficinas de propiedad industrial

  • HIDALGO NUCHERA, ANTONIO (Director)
  • URUEÑA LOPEZ, ALBERTO (Director) Doctorando: Penas García, Gerardo

1/1/2020

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 8/04/24 9:18