Gollerizo Fernandez, Adrian adrian.gollerizo@uam.es

Publications

Obstacles and challenges identified by practitioners of non-formal science learning activities in Europe

  • Christidou D
  • Voulgari I
  • Tisza G
  • Norouzi B
  • Kinnula M
  • Iivari N
  • Papavlasopoulou S
  • Gollerizo A
  • Lozano González JM
  • Konstantinidi Sofrona D
... View more Collapse

International Journal Of Science Education (p. 514-533) - 1/1/2022

10.1080/09500693.2022.2035466 View at source

  • ISSN 09500693

El congreso científico como herramienta para el desarrollo de actitudes hacia la ciencia en Educación Secundaria

  • Gollerizo Fernández, Adrián
  • Clemente Gallardo, María Rebeca

Educación Y Futuro. Revista De Investigación Aplicada Y Experiencias Educativas (p. 73-91-91) - 1/1/2019

  • ISSN 15765199
  • iMarina

Aprender a comunicar ciencia aumenta la motivación del alumnado. “La Jornada Científica”, una propuesta didáctica en ESO

  • Gollerizo-Fernández A
  • Clemente-Gallardo M

Revista Electronica Educare (p. 19-0-0) - 1/1/2019

10.15359/ree.23-2.6 View at source

  • ISSN 14094258

This researcher has no books.

I CAN Weekend 2018: una experiencia de aprendizaje no formal dentro del proyecto COMnPLAY Science

  • Gollerizo Fernández, Adrián
  • Luengo, Miguel

Edunovatic 2018. Conference Proceedings. 3rd Virtual International Conference On Education, Innovation And Ict. 17-19 December, 2018 (p. 175-180) - 1/1/2019

  • iMarina

Activistas Científicos, una propuesta didáctica para trabajar los Objetivos de Desarrollo Sostenible

  • Gollerizo Fernández, Adrián
  • Luengo, Miguel

Research, Technology And Best Practices In Education (p. 112-122) - 1/1/2019

  • iMarina

Measuring fun with adolescents: Introducing the Spanish and Dutch adaptation of the funq

  • Tisza G
  • Gollerizo A
  • Markopoulos P

Chi Play 2019 - Extended Abstracts Of The Annual Symposium On Computer-Human Interaction In Play (p. 715-722) - 17/10/2019

10.1145/3341215.3356265 View at source

Iniciando al alumnado en el trabajo científico y en la comunicación de la ciencia. “La Jornada Científica”, una experiencia en ESO

  • Gollerizo Fernández, Adrián
  • Clemente Gallardo, María Rebeca

El Aula Como Escenario. Actividad Steam Para El Futuro Profesorado De Física Y Química De Secundaria (p. 271-279) - 17/4/2018

  • iMarina

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

This researcher has no supervised thesis.

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 8/12/24 2:05 PM