DUQUE DE BLAS, GONZALO
Actividades
- Artículos 6
- Libros 1
- Capítulos de libro 0
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 1
- Patentes o licencias de software 0
The role of working memory updating, inhibition, fluid intelligence, and reading comprehension in explaining differences between consistent and inconsistent arithmetic word-problem-solving performance
- Passolunghi, M.C.
- De Blas, G.D.
- Carretti, B.
- Gomez-Veiga, I.
- Doz, E.
- Garcia-Madruga, J.A.
Journal of Experimental Child Psychology - 1/12/2022
Editor: Academic Press Inc.
10.1016/j.jecp.2022.105512 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1096-0457
Arithmetic word problems revisited: Cognitive processes and academic performance in secondary school
- de Blas, G.D.
- Gómez-Veiga, I.
- García-Madruga, J.A.
Education Sciences - 1/04/2021
Editor: MDPI AG
10.3390/educsci11040155 Ver en origen
- ISSN/ISBN 2227-7102
Developmental outcomes, attachment and parenting: Study of a sample of spanish premature children
- Purificación Sierra-García
- María López-Maestro
- María José Torres-Valdivieso
- Celia Díaz-González
- Miguel Carrasco
- Susana Ares-Segura
- Gonzalo Duque de Blas
- Carmen Pallás-Alonso
The Spanish Journal of Psychology (p. 1-12) - 2018
Editor: Facultad de Psicología
10.1017/sjp.2018.22 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1138-7416
A new look to a classic issue: Reasoning and academic achievement at secondary school
- Gómez-Veiga, I.
- Vila Chaves, J.O.
- Duque, G.
- García Madruga, J.A.
Frontiers in Psychology - 28/03/2018
Editor: Frontiers Media S.A.
10.3389/fpsyg.2018.00400 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1664-1078
Executive processes, reading comprehension and academic achievement in 3th grade primary students
- García-Madruga, J.A.
- Vila, J.O.
- Gómez-Veiga, I.
- Duque, G.
- Elosúa, M.R.
Learning and Individual Differences (p. 41-48) - 2014
Editor: Elsevier Ltd
10.1016/j.lindif.2014.07.013 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1873-3425
Reading comprehension and working memory's executive processes: An intervention study in primary school students
- García-Madruga, J.A.
- Elosúa, M.R.
- Gil, L.
- Gómez-Veiga, I.
- Vila, J.O.
- Orjales, I.
- Contreras, A.
- Rodríguez, R.
- Melero, M.A.
- Duque, G.
Reading Research Quarterly (p. 155-174) - 04/2013
- ISSN/ISBN 0034-0553
EDICOLE, evaluación diagnóstica de la comprensión lectora.
- Gómez Veiga, Isabel
- García Madruga, Juan Antonio
- Pérez Hernández, Elena
- Orjales Villar, Isabel
- López Escribano, Carmen
- Duque de Blas, Gonzalo
- Francis, David J
(p. - ) - 1/1/2020
Editor: TEA Ediciones
- ISBN 9788416231911
- ISSN/ISBN 978-84-16231-91-1
- Dialnet
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
El desarrollo del pensamiento matemático en la adolescencia: el funcionamiento ejecutivo en la resolución de problemas aritmético verbales
- Gonzalo Duque de Blas
- Isabel Gómez Veiga (dir. tes.)
- Juan Antonio García Madruga (dir. tes.)
- Sergio Moreno Ríos (pres.)
- Nuria Carriedo López (secr.)
- David Giofrè (voc.)
2022
Defensa realizada en: UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Perfiles de investigador/a
-
Dialnet id

