FERNANDEZ CASTILLA, BELEN

Actividades

Using rubrics for formative purposes: identifying factors that may affect the success of rubric implementations

  • Jonsson,A.
  • Panadero,E.
  • Pinedo,L.
  • Fernández-Castilla,B.

Assessment in Education: Principles, Policy and Practice (p. 192-211) - 2025

Editor: Routledge

10.1080/0969594x.2025.2486947 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1465-329X

Nuevos avances metodológicos en Psicología

  • Fernández Castilla, Belén
  • Martínez Huertas, José Ángel

Acción psicológica - 2025

Editor: Facultad de Psicología

  • ISSN/ISBN 1578-908X

Introducción al metaanálisis multivariado con modelos de ecuaciones estructurales

  • José Antonio López-López
  • Raimundo Aguayo-Estremera
  • Laura Badenes-Ribera
  • Belén Fernández-Castilla

Acción psicológica (p. 23-40) - 2025

Editor: Facultad de Psicología

10.5944/ap.22.1.43279 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1578-908X

Introducción al número especial: Nuevos avances metodológicos en Psicología

  • Belén Fernandez Castilla
  • José Ángel Martínez-Huertas

Acción psicológica (p. 1-6) - 2025

Editor: Facultad de Psicología

10.5944/ap.22.1.44367 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1578-908X

Meta-Analysis of PISA Creative Thinking Assessment Data: A Guide for Creativity Researchers

  • Said-Metwaly,S.
  • Fernández-Castilla,B.
  • Van den Noortgate,W.

Journal of Creative Behavior - 1/09/2025

Editor: John Wiley and Sons Inc

10.1002/jocb.70046 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2162-6057

A synthesis of RCTs on psychological interventions fostering strengths and virtues: Evidence from 21 systematic reviews

  • Cebolla,A.
  • Navarro-Siurana,J.
  • Galante,J.
  • Sarrión,P.
  • Vidal,J.
  • Fernández-Castilla,B.
  • Lecuona,O.
  • Vázquez,C.
  • Baños,R.M.
... Ver más Contraer

Applied Psychology: Health and Well-Being - 1/08/2025

Editor: John Wiley and Sons Inc

10.1111/aphw.70069 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1758-0854

Problematic internet use and the big five personality model: an updated three-level meta-analysis

  • Hidalgo-Fuentes, S.
  • Fernández-Castilla, B.

Behaviour and Information Technology (p. 3537-3560) - 2024

Editor: Taylor and Francis Ltd.

10.1080/0144929x.2023.2283201 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1362-3001

What do meta-analysts need in primary studies? Guidelines and the SEMI checklist for facilitating cumulative knowledge

  • Fernández-Castilla, B.
  • Said-Metwaly, S.
  • Kreitchmann, R.S.
  • Van Den Noortgate, W.

Behavior Research Methods (p. 3315-3329) - 1/04/2024

Editor: Springer

10.3758/s13428-024-02373-9 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1554-3528

A meta-analysis of cognitive interventions for patients with recent onset psychosis: are they effective for improving functioning?

  • Petkari, E
  • Martín-María, N
  • Sánchez-Gutiérrez, T
  • Fernández-Castilla, B
  • Calvo, A

Psychological Medicine (p. 3306-3321) - 10/6/2023

Editor: NLM (Medline)

10.1017/s0033291723001198 Ver en origen

  • ISSN 00332917
  • ISSN/ISBN 1469-8978

Effects of Rubrics on Academic Performance, Self-Regulated Learning, and self-Efficacy: a Meta-analytic Review

  • Panadero, E.
  • Jonsson, A.
  • Pinedo, L.
  • Fernández-Castilla, B.

Educational Psychology Review - 1/12/2023

Editor: Springer

10.1007/s10648-023-09823-4 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1573-336X

Este/a investigador/a no tiene libros.

Una guía práctica para el análisis de datos

  • José Ángel Martínez-Huertas
  • Rodrigo S. Kreitchmann
  • Belén Fernández-Castilla

Manual de intervención clínica y psicosocial (p. 113-130) - 2025

Editor: Pirámide

  • ISSN/ISBN 978-84-368-5034-5

¿Cuáles son los moderadores que influyen en la eficacia de las intervenciones neuropsicológicas que utilizan recursos tecnológicos en psicosis?

  • Carla Morales-Pillado
  • Ana Calvo
  • Belén Fernández-Castilla
  • Teresa Sánchez-Gutiérrez

65 Congreso Nacional de la Asociación Española de Psiquiatría de la Infancia y la Adolescencia (AEPNYA) (p. 9) - 2022

Editor: Asociación Española de Psiquiatría de la Infancia y la Adolescencia (AEPNYA)

10.31766/revpsij.v39s1 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2660-7271

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 24/11/25 23:30