Cuevas Molano, Elena elena.cuevas@urjc.es
Publications
- Articles 14
- Books 0
- Book chapters 8
- Conferences 0
- Working papers 0
- Technical reports 0
- Research projects 0
- Supervised theses 0
- Patent or software license 0
The role of asynchronous and synchronous activities in university academic performance: A comparative study of traditional and inverted class methodologies
- Guevara-Otero, Niurka
- Diaz-Iglesias, Susana
- Cuevas-Molano, Elena;
009263 - El Usali Y La Historia De Los Sistemas Uniformes De Coste: ¿Un Reto Hispano? (p. 69-91) - 1/1/2023
10.3926/ic.2110 View at source
- ISSN 20143214
The role of asynchronous and synchronous activities in university academic performance: A comparative study of traditional and inverted class methodologies
- Niurka Guevara Otero
- Susana Diaz Iglesias
- Elena Cuevas-Molano
Intangible Capital (p. 69-91) - 1/1/2023
- ISSN 16979818
- iMarina
Assessing Teaching Effectiveness in Blended Learning Methodologies: Validity and Reliability of an Instrument with Behavioral Anchored Rating Scales
- Matosas-Lopez, Luis
- Cuevas-Molano, Elena;
Behavioral Sciences - 1/10/2022
10.3390/bs12100394 View at source
- ISSN 2076328X
Brand strategy and content management on Instagram: scheduling and message length as factors to improve engagement
- Cuevas-Molano, Elena
- Sanchez-Cid, Manuel
- Gordo-Molina, Virginia;
COMMUNICATION & SOCIETY-SPAIN (p. 71-87) - 1/1/2022
10.15581/003.35.2.71-87 View at source
- ISSN 23867876
Brand strategy and content management on Instagram: scheduling and message length as factors to improve engagement
- Elena Cuevas-Molano
- Manuel Sánchez Cid
- Virginia Gordo Molina
Comunicacion Y Sociedad (p. 71-87) - 1/1/2022
- ISSN 02140039
- iMarina
Proposals for more efficient social media marketing strategies. The analysis of university corporate accounts
- Matosas-Lopez, Luis
- Cuevas-Molano, Elena;
Vivat Academia (p. 409-428) - 1/1/2021
10.15178/va.2021.154.e1358 View at source
- ISSN 15752844
Factors Increasing Consumer Engagement of Branded Content in Instagram
- Cuevas-Molano, Elena
- Matosas-Lopez, Luis
- Bernal-Bravo, Cesar;
Ieee Access (p. 143531-143548) - 1/1/2021
10.1109/access.2021.3121186 View at source
- ISSN 21693536
Propuestas para unas estrategias de marketing en redes sociales, más eficientes. El análisis de las cuentas corporativas universitarias
- Luis Matosas López
- Elena Cuevas-Molano
Vivat Academia - 1/1/2021
- ISSN 15752844
- iMarina
Broadcasting of Canal+ football matches in Spain: 1990 - 2016. Technological innovation as a benchmark [Retransmisión de partidos de fútbol de Canal+ en España: 1990 - 2016. La innovación tecnológica como referente]
- Sánchez-Cid M
- García-García A
- Cuevas-Molano E
Estudios Sobre El Mensaje Periodistico (p. 827-836) - 1/1/2020
10.5209/esmp.68675 View at source
- ISSN 11341629
Retransmisión de partidos de fútbol de Canal+ en España: 1990 - 2016. La innovación tecnológica como referente
- Manuel Sánchez Cid
- Alberto Luis García García
- Elena Cuevas-Molano
Estudios Sobre El Mensaje Periodistico (p. 827-836) - 1/1/2020
- ISSN 11341629
- iMarina
This researcher has no books.
La importancia de las metodologías de aprendizaje activo durante la crisis del COVID-19
- Elena Cuevas-Molano
- Juana Farfán Montero
Pensando La Comunicación: Reflexiones Y Debates En Un Mundo Hiperconectado - 1/1/2022
- iMarina
Radiografía de la regulación publicitaria del sector financiero en España
- Juana Farfán Montero
- Elena Cuevas-Molano
Comunicación, Economía Y Finanzas (p. 119-132) - 1/1/2022
- iMarina
La aplicación del metaverso en el ecosistema educativo
- Elena Cuevas-Molano
- Susana Díaz Iglesías
Procesos Formativos Y Experiencias Educativas Innovadoras (p. 81-116) - 1/1/2022
- iMarina
Planificación estratégica publicitaria y de marca para la red social Menéame
- Elena Cuevas-Molano
- Juana Farfán Montero
Estrategias De Adaptación Metodológica Y Tecnológica Ante La Pandemia Del Covid-19 En La Universidad (p. 381-392) - 1/1/2021
- iMarina
Estrategia para la planificación estratégica publicitaria y de marca durante la crisis del COVID-19
- Elena Cuevas-Molano
- Juana Farfán Montero
Influencias Y Consecuencias De La Pandemia En La Comunicación (p. 49-62) - 1/1/2021
- iMarina
El uso de los factores del contenido que influyen en el engagement por las marcas españolas en Instagram
- Elena Cuevas-Molano
- Luis Matosas López
Comunicando En El Siglo Xxi: Claves Y Tendencias (p. 135-150) - 1/1/2021
- iMarina
La influencia de las redes sociales en el ámbito de la comunicación
- Elena Cuevas-Molano
Educación Universitaria En Ecosistemas De Aprendizaje (p. 97-114) - 1/1/2021
- iMarina
Hacia una estrategia de contenidos más eficiente en Instagram. Las páginas de marca españolas y sus casos de éxito más recientes
- Elena Cuevas-Molano
- Luis Matosas López
X Congreso Universitario Internacional Sobre Contenidos, Investigación, Innovación Y Docencia: (Cuiciid 2020). Libro De Actas - 1/1/2020
- iMarina
This researcher has no conferences.
This researcher has no working papers.
This researcher has no technical reports.
This researcher has no research projects.
This researcher has no supervised thesis.
This researcher has no patents or software licenses.
Research groups
Researcher profiles
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id