Hervás Escobar, María Aránzazu aranzazu.hervas@urjc.es

Actividades

Spanish adaptation of the Math and Me Survey in primary education: Measuring second and fourth graders' attitudes toward mathematics

  • Paz-Albo, Jesus
  • Hervas-Escobar, Aranzazu;

Cogent Education - 31/12/2023

10.1080/2331186x.2023.2204707 Ver en origen

  • ISSN 2331186X

Promoting family engagement: computer-based simulations and teacher preparation

  • Paz-Albo, Jesus
  • Jor'Dan, Jamilah R.
  • Hervas-Escobar, Aranzazu;

Journal Of Education For Teaching - 4/11/2022

10.1080/02607476.2022.2142099 Ver en origen

  • ISSN 13600540

Bilingual education teachers' perceptions of the educational climate and policies in the United States and Spain

  • Fernandez Alvarez, M.
  • Paz-Albo, Jesus
  • Hervas-Escobar, Aranzazu
  • Montes, Amanda;

Revista Complutense De Educacion (p. 13-25) - 1/1/2022

10.5209/rced.70926 Ver en origen

  • ISSN 19882793

The Impact of Socrative Exit Tickets on Initial Teacher Training

  • Paz-Albo J
  • Ruiz Ruiz JM
  • Bernárdez-Vilaboa R
  • Huerta-Zavala P
  • Hervás-Escobar A

College Teaching - 1/1/2021

10.1080/87567555.2021.1971602 Ver en origen

  • ISSN 19468849

Math Is for Me: A Field Intervention to Strengthen Math Self-Concepts in Spanish-Speaking 3rd Grade Children

  • Cvencek, Dario
  • Paz-Albo, Jesus
  • Master, Allison
  • Herranz Llacer, Cristina V.
  • Hervas-Escobar, Aranzazu
  • Meltzoff, Andrew N.;

Frontiers In Psychology - 23/11/2020

10.3389/fpsyg.2020.593995 Ver en origen

  • ISSN 16641078

Inclusión social de mujeres con discapacidad intelectual: el caso de la Asociación de Padres Las Jaras

  • Hervás Escobar, Aránzazu

Relectiones : Revista Interdisciplinar De Filosofía Y Humanidades (p. 163-177) - 10/12/2018

10.32466/eufv-rel.2018.5.378.163-177 Ver en origen

  • ISSN 23862912

Preschoolers' mathematical play and colour preferences: a new window into the development of gendered beliefs about math

  • Paz-Albo Prieto, Jesus
  • Cvencek, Dario
  • Herranz Llacer, Cristina V.
  • Hervas Escobar, Aranzazu
  • Meltzoff, Andrew N.;

Early Child Development And Care (p. 1273-1283) - 1/1/2017

10.1080/03004430.2017.1295234 Ver en origen

  • ISSN 14768275

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

THE EFFECT OF PORTFOLIOS ON HIGHER EDUCATION STUDENTS LEARNING

  • Paz-Albo Prieto, Jesus
  • Herranz Llacer, Cristina V.
  • Hervas Escobar, Aranzazu;

Inted2017: 11th International Technology, Education And Development Conference (p. 6478-6480) - 1/1/2017

  • ISSN 23401079
  • iMarina

THE ETWINNING EXPERIENCE: BEYOND SCHOOL CLASSROOMS

  • Paz-Albo Prieto, Jesus
  • Hervas Escobar, Aranzazu;

Iceri2016: 9th International Conference Of Education, Research And Innovation (p. 8848-8851) - 1/1/2017

  • ISSN 23401095
  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 5/03/24 18:39