Hervás Escobar, María Aránzazu aranzazu.hervas@urjc.es
Actividades
- Artículos 7
- Libros 0
- Capítulos de libro 0
- Congresos 2
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Spanish adaptation of the Math and Me Survey in primary education: Measuring second and fourth graders' attitudes toward mathematics
- Paz-Albo, Jesus
- Hervas-Escobar, Aranzazu;
Cogent Education - 31/12/2023
10.1080/2331186x.2023.2204707 Ver en origen
- ISSN 2331186X
Promoting family engagement: computer-based simulations and teacher preparation
- Paz-Albo, Jesus
- Jor'Dan, Jamilah R.
- Hervas-Escobar, Aranzazu;
Journal Of Education For Teaching - 4/11/2022
10.1080/02607476.2022.2142099 Ver en origen
- ISSN 13600540
Bilingual education teachers' perceptions of the educational climate and policies in the United States and Spain
- Fernandez Alvarez, M.
- Paz-Albo, Jesus
- Hervas-Escobar, Aranzazu
- Montes, Amanda;
Revista Complutense De Educacion (p. 13-25) - 1/1/2022
10.5209/rced.70926 Ver en origen
- ISSN 19882793
The Impact of Socrative Exit Tickets on Initial Teacher Training
- Paz-Albo J
- Ruiz Ruiz JM
- Bernárdez-Vilaboa R
- Huerta-Zavala P
- Hervás-Escobar A
College Teaching - 1/1/2021
10.1080/87567555.2021.1971602 Ver en origen
- ISSN 19468849
Math Is for Me: A Field Intervention to Strengthen Math Self-Concepts in Spanish-Speaking 3rd Grade Children
- Cvencek, Dario
- Paz-Albo, Jesus
- Master, Allison
- Herranz Llacer, Cristina V.
- Hervas-Escobar, Aranzazu
- Meltzoff, Andrew N.;
Frontiers In Psychology - 23/11/2020
10.3389/fpsyg.2020.593995 Ver en origen
- ISSN 16641078
Inclusión social de mujeres con discapacidad intelectual: el caso de la Asociación de Padres Las Jaras
- Hervás Escobar, Aránzazu
Relectiones : Revista Interdisciplinar De Filosofía Y Humanidades (p. 163-177) - 10/12/2018
10.32466/eufv-rel.2018.5.378.163-177 Ver en origen
- ISSN 23862912
Preschoolers' mathematical play and colour preferences: a new window into the development of gendered beliefs about math
- Paz-Albo Prieto, Jesus
- Cvencek, Dario
- Herranz Llacer, Cristina V.
- Hervas Escobar, Aranzazu
- Meltzoff, Andrew N.;
Early Child Development And Care (p. 1273-1283) - 1/1/2017
10.1080/03004430.2017.1295234 Ver en origen
- ISSN 14768275
Este/a investigador/a no tiene libros.
Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.
THE EFFECT OF PORTFOLIOS ON HIGHER EDUCATION STUDENTS LEARNING
- Paz-Albo Prieto, Jesus
- Herranz Llacer, Cristina V.
- Hervas Escobar, Aranzazu;
Inted2017: 11th International Technology, Education And Development Conference (p. 6478-6480) - 1/1/2017
- ISSN 23401079
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID