Castillo Peces, Carlos del carlos.delcastillo@urjc.es
Publications
- Articles 12
- Books 2
- Book chapters 11
- Conferences 0
- Working papers 0
- Technical reports 0
- Research projects 0
- Supervised theses 7
- Patent or software license 0
Intangible assets and business results of large companies
- Carabel, Tatiana Cuervo
- Gonzalez, Alicia Blanco
- Peces, Carlos del Castillo;
009263 - El Usali Y La Historia De Los Sistemas Uniformes De Coste: ¿Un Reto Hispano? (p. 108-123) - 1/1/2021
10.3926/ic.1390 View at source
- ISSN 20143214
Intangible assets and business results of large companies
- Tatiana Cuervo Carabel
- Alicia Blanco González
- Carlos del Castillo Peces
Intangible Capital (p. 108-123) - 1/1/2021
- ISSN 16979818
- iMarina
The influence of motivations and other factors on the results of implementing ISO 9001 standards
- del Castillo-Peces, Carlos
- Mercado-Idoeta, Carmelo
- Prado-Roman, Miguel
- del Castillo-FeitoRey, Cristina;
European Research On Management And Business Economics (p. 33-41) - 1/4/2018
10.1016/j.iedeen.2017.02.002 View at source
- ISSN 24448834
The effects of implementing ISO 9001 in the Spanish construction industry
- Prado-Roman, Camilo
- Del Castillo-Peces, Carlos
- Mercado-Idoeta, Carmelo
- Del Castillo-Peces, Julian;
Cuadernos De Gestion (p. 149-171) - 1/1/2018
10.5295/cdg.140507cd View at source
- ISSN 19882157
DETERMINING FACTORS OF THE BENEFITS DERIVED FROM THE IMPLEMENTATION OF EN 9100 STANDARDS
- del Castillo-Peces, Carlos
- Mercado-Idoeta, Carmelo
- Prado-Roman, Camilo;
E & M Ekonomie A Management (p. 69-82) - 1/1/2017
10.15240/tul/001/2017-1-005 View at source
- ISSN 12123609
Quality assurance and satisfaction with its results: an application to the implementation of the standard in 9100 in the Spanish aerospace sector
- del Castillo Peces, Carlos
- Mercado Idoeta, Carmelo
- Prado Roman, Camilo;
Esic Market (p. 75-96) - 1/4/2014
10.7200/esicm.147.0451.2e View at source
- ISSN 02121867
Aseguramiento de la calidad y satisfacción con sus resultados: una aplicación a la implantación de la Norma EN 9100 en el sector aeroespacial español
- Carlos del Castillo Peces
- Carmelo Mercado Idoeta
- Camilo Prado Román
Esic Market (p. 53-96) - 1/1/2014
- ISSN 02121867
- iMarina
Os resultados da implantación da norma EN 9100 no sector aeroespacial español
- Camilo Prado Román
- Carlos del Castillo Peces
- Carmelo Mercado Idoeta
- Federico Soto González
Revista Galega De Economia (p. 151-176) - 1/1/2013
- ISSN 11322799
- iMarina
Customer loyalty strategies and tools in the Spanish banking sector
- Del Castillo Peces C
- Idoeta CM
- Román CP
Studies In Fuzziness And Soft Computing (p. 127-135) - 1/1/2012
10.1007/978-3-642-30451-4_9 View at source
- ISSN 14349922
Financial cards business new approch and the merchants' new role in the spanish market [Nuevo enfoque del negocio de las tarjetas bancarias en españa y el nuevo papel a desarrollar por el comerciante]
- Castillo Peces C
- Mercado Idoeta C
- Corral de la Mata D
Investigaciones Europeas De Direccion Y Economia De La Empresa (p. 151-172) - 1/1/2011
10.1016/s1135-2523(12)60125-7 View at source
- ISSN 11352523
Las entidades financieras españolas y la fidelización de clientes
- Carlos del Castillo Peces
- Carmelo Mercado Idoeta
- Antonio Mateo Sanz
1/1/2012
- ISBN 9788415455738
- iMarina
Service quality, satisfaction and loyalty in the telecommunications sector
- Carlos del Castillo Peces
- Camilo Prado Román
- José Miguel Arcos de la Rosa
- Victor Escribano Van Hoolwerff
Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid (p. 133-134) - 1/1/2022
- iMarina
Calidad de servicio, satisfacción y fidelidad en el sector de las telecomunicaciones
- Carlos del Castillo Peces
- Camilo Prado Román
- José Miguel Arcos de la Rosa
- Victor Escribano Van Hoolwerff
Leveraging New Business Technology For A Sustainable Economic Recovery: Xxxvi Congreso Anual Aedem: 1 Al 3 De Junio De 2022, Pozuelo De Alarcón, Madrid (p. 135-136) - 1/1/2022
- iMarina
The Dimensions of Service Quality
- del Castillo Peces C
- Mercado Idoeta C
- Prado Román M
- del Castillo Feito C
Studies In Systems, Decision And Control (p. 143-157) - 1/1/2019
10.1007/978-3-030-00677-8_13 View at source
- ISSN 21984190
The Quality of the Relationship in the Private Security sector in Spain
- Carlos del Castillo Peces
- Camilo Prado Román
- José Miguel Arcos de la Rosa
Management In A Smart Society: Business And Technological Challenges (Tokio) : Xxviii Congreso Internacional Aedem = 2019 Aedem International Conference : Tokio, 3 Y 4 De Septiempre De 2019 (p. 465-490) - 1/1/2019
- iMarina
A study on external and internal motivations and its influence on the results of implementing EN 9100 standard
- Prado-Román C
- Del-Castillo-Peces C
- Mercado-Idoeta C
Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions (p. 255-269) - 1/1/2018
Marketing bancario
- Carlos del Castillo Peces
- Carmelo Mercado Idoeta
Estrategias De Marketing Sectorial (p. 239-268) - 1/1/2014
- iMarina
Eficacia de nuevos modelos de enseñanza-aprendizaje para la toma de decisiones en entornos empresariales
- Lourdes Rivero Gutiérrez
- Carlos del Castillo Peces
- Rocío Samino García
Descubriendo Nuevos Horizontes En Administracion: Xxvii Congreso Anual Aedem, Universidad De Huelva, 5, 6 Y 7 De Junio De 2013 - 1/1/2013
- iMarina
Las motivaciones para la implantación de la norma en 9100 en el sector aeroespacial español
- Carlos del Castillo Peces
- Carmelo Mercado Idoeta
- Federico Soto González
Los Mercados Del Mañana: Bases Para Su Análisis Hoy - 1/1/2011
- iMarina
Nuevos enfoques de las entidades financieras españolas para el negocio de las tarjetas bancarias
- Carmelo Mercado Idoeta
- Carlos del Castillo Peces
- Daniel Corral de la Mata
Global Financial & Business Networks And Information Management Systems - 1/1/2010
- iMarina
Las prácticas de calidad en el sector aeroespacial español y su relación con la norma EN9100
- Carlos del Castillo Peces
- Carmelo Mercado Idoeta
- Federico Soto González
Global Financial & Business Networks And Information Management Systems - 1/1/2010
- iMarina
This researcher has no conferences.
This researcher has no working papers.
This researcher has no technical reports.
This researcher has no research projects.
Influencia de los activos intangibles en los resultados sociales y económicos de las grandes empresas
- Carlos del Castillo Peces (Director)
- Alicia Blanco González (Director) Doctorando: Tatiana Cuervo Carabel
1/1/2017
- iMarina
Influencia de los sistemas de gestión en la legitimidad y reputación de las organizaciones, y de estos activos intangibles en su rendimiento financiero
- Carlos del Castillo Peces (Director)
- Alicia Blanco González (Director) Doctorando: Natalia Orviz Martínez
1/1/2017
- iMarina
Calidad de la relación y legitimidad en el sector de la telefonía móvil en España
- Carlos del Castillo Peces (Director)
- Antonio Mateo Sanz (Director) Doctorando: Julián del Castillo Palacios
1/1/2017
- iMarina
La calidad del servicio y la fidelidad del cliente en el sector español de la seguridad privada
- Carlos del Castillo Peces (Director)
- Antonio Mateo Sanz (Director) Doctorando: Jorge Alonso Monge
1/1/2016
- iMarina
La construcción y la selección de los destinos turísticos en los procesos de actualización de la identidad individual y social
- Carlos del Castillo Peces (Director)
- Antonio José Ferrão Filipe (Director) Doctorando: Federico Guilherme Aguiar Pizarro D\'orey
1/1/2014
- iMarina
Los beneficios de implantar la normativa ISO 9000 en las empresas constructoras españolas
- Carlos del Castillo Peces (Director)
- Carmelo Mercado Idoeta (Director) Doctorando: Julian del Castillo Peces
1/1/2012
- iMarina
This researcher has no patents or software licenses.
Researcher profiles
-
ORCID
-
Dialnet id