Redondo Bellon, Ignacio ignacio.redondo@uam.es

Actividades

Giants with Feet of Clay? An Inquiry into User Payment Patterns for Subscription Video-on-Demand Services

  • Redondo, I
  • Serrano, D

Administrative Sciences (p. 122) - 4/5/2023

10.3390/admsci13050122 Ver en origen

  • ISSN 20763387

Whitelist or Leave Our Website! Advances in the Understanding of User Response to Anti-Ad-Blockers

  • Redondo, I
  • Aznar, G

Informatics (p. 30) - 1/3/2023

10.3390/informatics10010030 Ver en origen

  • ISSN 22279709

Variety of shopping modes: theoretical framework, pivotal factors, and managerial implications

  • Redondo, I
  • Charron, JP

Journal Of Business Economics And Management (p. 857-876) - 22/12/2023

10.3846/jbem.2023.20438 Ver en origen

  • ISSN 16111699

Responses to anti-adblock filters: theoretical foundations, influential factors, and managerial implications

  • Redondo, Ignacio
  • Aznar, Gloria;

Journal Of Business Economics And Management (p. 42-60) - 27/1/2021

10.3846/jbem.2020.13698 Ver en origen

  • ISSN 16111699

How in-film product placement stimulates fast food consumption in developing countries

  • Redondo Bellón, Ignacio
  • Bernal Peralta, Jorge

Interciencia (p. 28-35) - 1/1/2020

  • ISSN 03781844
  • iMarina

Fragmentación en los consumos de ocio en un contexto de crisis económica. Vidal Díaz de Rada (coord.) Pamplona: Universidad Pública de Navarra, 2017

  • Redondo Bellon, Ignacio;

Revista Espanola De Sociologia (p. 189-191) - 1/1/2019

10.22325/fes/res.2018.80 Ver en origen

  • ISSN 15782824

To use or not to use ad blockers? The roles of knowledge of ad blockers and attitude toward online advertising

  • Redondo I
  • Aznar G

Telematics And Informatics (p. 1607-1616) - 1/9/2018

10.1016/j.tele.2018.04.008 Ver en origen

  • ISSN 07365853

To brand or not to brand a product placement? Evidence from a field study of two influence mechanisms of positive portrayals of alcohol in film

  • Redondo, Ignacio
  • Russell, Cristel A.
  • Bernal, Jorge;

Drug And Alcohol Review (p. S366-S374) - 1/4/2018

10.1111/dar.12671 Ver en origen

  • ISSN 09595236

Online compensation behaviors from a cognitive dissonance perspective: An examination of software downloading in Spain

  • Charron J
  • Redondo I

International Journal Of E-Business Research (p. 51-64) - 1/10/2018

10.4018/ijebr.2018100103 Ver en origen

  • ISSN 1548114X

The connection between environmental attitude-behavior gap and other individual inconsistencies: a call for strengthening self-control

  • Redondo, Ignacio
  • Puelles, Maria;

International Research In Geographical And Environmental Education (p. 107-120) - 3/4/2017

10.1080/10382046.2016.1235361 Ver en origen

  • ISSN 10382046

Mezcla Promocional

  • Tellis Gerard
  • Redondo Ignacio
  • Kotler Phillip
  • Keller Kevin
  • Wells William
  • Moriarty Sandra
  • Burnett John
... Ver más Contraer

1/1/2011

  • iMarina

Estrategias de publicidad y promoción

  • Tellis, Gerard J
  • Redondo Bellón, Ignacio

1/1/2001

  • ISBN 84-7829-047-8
  • iMarina

Marketing en el cine

  • Redondo Bellón, Ignacio

1/1/2000

  • ISBN 84-368-1427-4
  • iMarina

Una aproximación geodemográfica a la localización de los centros comerciales a partir del comportamiento de compra de los consumidores.

  • Cerdá Suárez, Luis Manuel
  • Redondo Bellón, Ignacio

Xx Encuentro De Profesores Universitarios De Marketing [Recurso Electrónico]: Universidad De Las Palmas De Gran Canaria, 17-18-19 De Septiembre De 2008 (p. 26-26) - 1/1/2008

  • iMarina

La publicidad hecha espectáculo

  • Redondo Bellon, Ignacio

978-84-611-9317-2 (p. 50-51) - 1/1/2007

  • iMarina

Understanding ad blockers’ usage and improving consumers’ advertising-related experiences

  • Redondo Bellon, Ignacio
  • Aznar Fernandez-Montesinos, Gloria

6/7/2018

  • iMarina

The effects of knowledge of ad blockers and attitude toward online advertising on ad blocker usage

  • Redondo Bellon, Ignacio
  • Aznar Fernandez-Montesinos, Gloria

22/6/2018

  • iMarina

Why Do Internet Users Decide to Adopt or Reject Ad Blockers? A Model Identifying Some Influential Factors

  • Aznar Fernandez-Montesinos, Gloria
  • Redondo Bellon, Ignacio

28/9/2017

  • iMarina

The Behavioral Impact of Product Placements in Film: Documenting the Crucial Roles of Transportation-Imagery and Parasocial Interaction

  • Redondo Bellon, Ignacio
  • Russell, Cristel A.
  • Bernal Peralta, Jorge

25/5/2017

  • iMarina

How Do Alcohol Portrayals in Movies Affect their Audience? Evidence from a Field Study

  • Russell, Cristel A.
  • Redondo Bellon, Ignacio
  • Bernal Peralta, Jorge

17/5/2017

  • iMarina

How do depictions of branded and non-branded alcoholic drinks in film influence viewers?

  • Redondo Bellon, Ignacio
  • Russell, Cristel A.
  • Bernal Peralta, Jorge

26/5/2016

  • iMarina

Why is it so difficult to effectively promote desired environmental behaviors? Getting a big picture to improve effectiveness

  • Puelles Gallo, María
  • Redondo Bellon, Ignacio

30/6/2015

  • iMarina

Efectividad del product placement versus los anuncios convencionales de publicidad

  • Bernal Peralta, Jorge
  • Redondo Bellon, Ignacio

13/11/2015

  • iMarina

Exploring individual characteristics affecting software downloaders' payment dilemma

  • Charron, Jean Philippe
  • Redondo Bellon, Ignacio

Proceedings International Marketing Trends - 23/1/2015

  • ISBN 9782953281127
  • iMarina

Could the environmental gap be related to other human inconsistencies?

  • Puelles Gallo, María
  • Redondo Bellon, Ignacio

12/6/2014

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Impacto social de los estímulos promocionales de comida rápida dentro de las películas

  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-02-2015 - 30-01-2016

  • iMarina

Efectividad de los emplazamientos de marcas y productos alcohólicos en películas

  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-09-2013 - 30-11-2014

  • iMarina

Evaluación comparativa de los efectos del product placement y de la publicidad convencional

  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-09-2012 - 31-08-2013

  • iMarina

Medición de los efectos de los emplazamientos negativos de marcas en el cine

  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-04-2008 - 30-09-2009

  • iMarina

Medición de la efectividad de la publicidad en juegos online

  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador principal (IP))

Ejecución: 12-07-2006 - 12-04-2008

  • iMarina

Las nuevas tecnologías y la configuración de la competencia en mercados de productos de gran consumo y equipamiento familiar

  • Campo Martinez, Sara (Investigador/a)
  • Romero de la Fuente, Jaime (Investigador/a)
  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador/a)
  • Cruz Roche, Ignacio (Investigador/a)
  • Fernandez Nogales, Angel Pedro (Investigador/a)
  • Rebollo Arevalo, Alfonso Javier (Investigador/a)
  • Yagüe Guillen, M Jesus (Investigador principal (IP))
... Ver más Contraer

Ejecución: 28-11-2003 - 27-11-2006

  • iMarina

Desarrollo de un método para planificar con más precisión la publicidad en televisión

  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-11-1999 - 01-11-2000

  • iMarina

Convenio de investigación con AIMC y ODEC

  • Redondo Bellon, Ignacio (Investigador principal (IP))

Ejecución: Desde 21-03-1995

  • iMarina

Music, movie, and software piracy: Explaining downloaders compensation dilemma and exploring factors influencing online payment behaviors from a cognitive dissonance perspective

  • Redondo Bellon, Ignacio (Director) Doctorando: Charron, Jean-Philippe

1/1/2015

  • iMarina

La efectividad de los emplazamientos negativos de marcas en el cine

  • Redondo Bellon, Ignacio (Director) Doctorando: Bernal Peralta, Jorge Francisco

1/1/2010

  • iMarina

El alcance y la distribución de contactos publicitarios

  • Ignacio Cruz Roche (Director)
  • Redondo Bellon, Ignacio (Autor o Coautor) Doctorando: Redondo Bellón, Ignacio

1/1/1995

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 24/04/24 13:07