Jimenez Barreto, Jano jano.jimenez@uam.es
Actividades
- Artículos 23
- Libros 0
- Capítulos de libro 2
- Congresos 3
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Antecedents and outcomes of memorable volunteer tourism experiences
- Sthapit E
- Bjork P
- Coudounaris DN
- Jiménez-Barreto J
- Vo-Thanh T
Journal Of Hospitality And Tourism Insights - 26/1/2024
10.1108/jhti-08-2022-0386 Ver en origen
- ISSN 25149792
Me and my AI: Exploring the effects of consumer self-construal and AI-based experience on avoiding similarity and willingness to pay
- Loureiro, SMC
- Jiménez-Barreto, J
- Bilro, RG
- Romero, J
Psychology & Marketing (p. 151-167) - 1/1/2024
10.1002/mar.21913 Ver en origen
- ISSN 15206793
How Chatbot Language Shapes Consumer Perceptions: The Role of Concreteness and Shared Competence
- Jimenez-Barreto, J.
- Rubio, N.
- Molinillo, S.
Journal Of Interactive Marketing (p. 380-399) - 2/7/2023
10.1177/10949968231177618 Ver en origen
- ISSN 10949968
"Ask Google Assistant Where to Travel" Tourists' Interactive Experiences With Smart Speakers: An Assemblage Theory Approach
- Jimenez-Barreto, Jano
- Rubio, Natalia
- Mura, Paolo
- Sthapit, Erose
- Campo, Sara;
Journal Of Travel Research (p. 472875221094073-752) - 1/4/2023
10.1177/00472875221094073 Ver en origen
- ISSN 00472875
Residents’ fresh start mindset and attitudes towards tourism after a natural disaster: the case of the volcano in La Palma
- Jiménez-Barreto, J.
- Gutiérrez-Taño, D.
- Díaz-Armas, R.
- Campo, S.
Current Issues In Tourism (p. 3721-3733) - 1/1/2023
10.1080/13683500.2022.2147269 Ver en origen
- ISSN 13683500
Service brand coolness in the construction of brand loyalty: A self-presentation theory approach
- Jiménez-Barreto J
- Correia Loureiro SM
- Rubio N
- Romero J
Journal Of Retailing And Consumer Services - 1/3/2022
10.1016/j.jretconser.2021.102876 Ver en origen
- ISSN 09696989
Memorable Halal Tourism Experience and Its Effects on Place Attachment
- Sthapit, Erose
- Bjork, Peter
- Coudounaris, Dafnis N.
- Jimenez-Barreto, Jano;
International Journal Of Hospitality And Tourism Administration - 1/1/2022
10.1080/15256480.2022.2135666 Ver en origen
- ISSN 15256499
"Find a flight for me, Oscar!" Motivational customer experiences with chatbots
- Jimenez-Barreto, Jano
- Rubio, Natalia
- Molinillo, Sebastian;
International Journal Of Contemporary Hospitality Management (p. 3860-3882) - 4/8/2021
10.1108/ijchm-10-2020-1244 Ver en origen
- ISSN 09596119
Use numbers not words! Communicating hotels’ cleaning programs for COVID-19 from the brand perspective
- Jiménez-Barreto J
- Loureiro S
- Braun E
- Sthapit E
- Zenker S
International Journal Of Hospitality Management - 1/4/2021
10.1016/j.ijhm.2021.102872 Ver en origen
- ISSN 02784319
Spillover effect, positive emotions and savouring processes: Airbnb guests’ perspective
- Sthapit E
- Björk P
- Jiménez-Barreto J
- Stone MJ
Anatolia - An International Journal Of Tourism And Hospitality Research (p. 33-45) - 1/1/2021
10.1080/13032917.2020.1830136 Ver en origen
- ISSN 13032917
Este/a investigador/a no tiene libros.
El sentido de coherencia omnicanal: un análisis desde la perspectiva de la experiencia del consumidor
- Jiménez Barreto, Jano
- Rubio Benito, Natalia
- Campo Martínez, Sara
Omnichannel Marketing: Las Nuevas Reglas De La Distribución Y El Consumo En Un Mundo Omnicanal (p. 117-141) - 1/1/2019
- iMarina
Tourism Consumption through Smart Devices: Bridging Tourist-Smart Object Assemblage and the Non-Representational Theory
- Jiménez-Barreto, Jano
- Rubio, Natalia
- Mura, Paolo and Campo, Sara
Travel And Tourism Research Association: Advancing Tourism Research Globally - 9/7/2021
- iMarina
La experiencia de marca online del destino: aplicación de un modelo sensorial-cognitivo-conativo
- Jano Jiménez Barreto
- Natalia Rubio Benito
- Sara Campo Martínez
Xxix Congreso De Marketing Aemark (2017) (p. 1306-1311) - 1/1/2017
- iMarina
Representaciones Culturales como Experiencias Turísticas Postmodernas: Un Análisis desde la perspectiva del Marketing Experiencial // Cultural Representations as Postmodern Tourist Experiences: An Experiential Marketing Perspective International Journal of Sci
- JIMENEZ BARRETO, JANO
14/4/2016
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id