Jimenez Barreto, Jano jano.jimenez@uam.es

Actividades

Antecedents and outcomes of memorable volunteer tourism experiences

  • Sthapit E
  • Bjork P
  • Coudounaris DN
  • Jiménez-Barreto J
  • Vo-Thanh T

Journal Of Hospitality And Tourism Insights - 26/1/2024

10.1108/jhti-08-2022-0386 Ver en origen

  • ISSN 25149792

Me and my AI: Exploring the effects of consumer self-construal and AI-based experience on avoiding similarity and willingness to pay

  • Loureiro, SMC
  • Jiménez-Barreto, J
  • Bilro, RG
  • Romero, J

Psychology & Marketing (p. 151-167) - 1/1/2024

10.1002/mar.21913 Ver en origen

  • ISSN 15206793

How Chatbot Language Shapes Consumer Perceptions: The Role of Concreteness and Shared Competence

  • Jimenez-Barreto, J.
  • Rubio, N.
  • Molinillo, S.

Journal Of Interactive Marketing (p. 380-399) - 2/7/2023

10.1177/10949968231177618 Ver en origen

  • ISSN 10949968

"Ask Google Assistant Where to Travel" Tourists' Interactive Experiences With Smart Speakers: An Assemblage Theory Approach

  • Jimenez-Barreto, Jano
  • Rubio, Natalia
  • Mura, Paolo
  • Sthapit, Erose
  • Campo, Sara;

Journal Of Travel Research (p. 472875221094073-752) - 1/4/2023

10.1177/00472875221094073 Ver en origen

  • ISSN 00472875

Residents’ fresh start mindset and attitudes towards tourism after a natural disaster: the case of the volcano in La Palma

  • Jiménez-Barreto, J.
  • Gutiérrez-Taño, D.
  • Díaz-Armas, R.
  • Campo, S.

Current Issues In Tourism (p. 3721-3733) - 1/1/2023

10.1080/13683500.2022.2147269 Ver en origen

  • ISSN 13683500

Service brand coolness in the construction of brand loyalty: A self-presentation theory approach

  • Jiménez-Barreto J
  • Correia Loureiro SM
  • Rubio N
  • Romero J

Journal Of Retailing And Consumer Services - 1/3/2022

10.1016/j.jretconser.2021.102876 Ver en origen

  • ISSN 09696989

Memorable Halal Tourism Experience and Its Effects on Place Attachment

  • Sthapit, Erose
  • Bjork, Peter
  • Coudounaris, Dafnis N.
  • Jimenez-Barreto, Jano;

International Journal Of Hospitality And Tourism Administration - 1/1/2022

10.1080/15256480.2022.2135666 Ver en origen

  • ISSN 15256499

"Find a flight for me, Oscar!" Motivational customer experiences with chatbots

  • Jimenez-Barreto, Jano
  • Rubio, Natalia
  • Molinillo, Sebastian;

International Journal Of Contemporary Hospitality Management (p. 3860-3882) - 4/8/2021

10.1108/ijchm-10-2020-1244 Ver en origen

  • ISSN 09596119

Use numbers not words! Communicating hotels’ cleaning programs for COVID-19 from the brand perspective

  • Jiménez-Barreto J
  • Loureiro S
  • Braun E
  • Sthapit E
  • Zenker S

International Journal Of Hospitality Management - 1/4/2021

10.1016/j.ijhm.2021.102872 Ver en origen

  • ISSN 02784319

Spillover effect, positive emotions and savouring processes: Airbnb guests’ perspective

  • Sthapit E
  • Björk P
  • Jiménez-Barreto J
  • Stone MJ

Anatolia - An International Journal Of Tourism And Hospitality Research (p. 33-45) - 1/1/2021

10.1080/13032917.2020.1830136 Ver en origen

  • ISSN 13032917

Este/a investigador/a no tiene libros.

El sentido de coherencia omnicanal: un análisis desde la perspectiva de la experiencia del consumidor

  • Jiménez Barreto, Jano
  • Rubio Benito, Natalia
  • Campo Martínez, Sara

Omnichannel Marketing: Las Nuevas Reglas De La Distribución Y El Consumo En Un Mundo Omnicanal (p. 117-141) - 1/1/2019

  • iMarina

La calidad web del destino y la propensión a participar en experiencias de co-creación online

  • Jiménez Barreto, Jano
  • Campo Martínez, Sara

Xix Congreso Aecit. Tiempos De Cambios En El Turismo (p. 109-0) - 1/1/2016

  • iMarina

Tourism Consumption through Smart Devices: Bridging Tourist-Smart Object Assemblage and the Non-Representational Theory

  • Jiménez-Barreto, Jano
  • Rubio, Natalia
  • Mura, Paolo and Campo, Sara

Travel And Tourism Research Association: Advancing Tourism Research Globally - 9/7/2021

  • iMarina

La experiencia de marca online del destino: aplicación de un modelo sensorial-cognitivo-conativo

  • Jano Jiménez Barreto
  • Natalia Rubio Benito
  • Sara Campo Martínez

Xxix Congreso De Marketing Aemark (2017) (p. 1306-1311) - 1/1/2017

  • iMarina

Representaciones Culturales como Experiencias Turísticas Postmodernas: Un Análisis desde la perspectiva del Marketing Experiencial // Cultural Representations as Postmodern Tourist Experiences: An Experiential Marketing Perspective International Journal of Sci

  • JIMENEZ BARRETO, JANO

14/4/2016

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

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Última actualización de los datos: 13/08/24 15:37