Quiñones Garcia, Myriam myriam.quinones@uam.es

Actividades

What factors determine the intention to use and recommend public autonomous shuttles in a real-life setting?

  • Myriam Quinones, Jaime Romero, Anne Schmitz and Ana M. Dıaz-Martın

European Journal Of Management And Business Economics - 27/4/2024

10.1108/ejmbe-07-2023-0224 Ver en origen

  • ISSN 24448494

Technology: a strategic imperative for successful retailers

  • Quinones, Myriam
  • Gomez-Suarez, Monica
  • Cruz-Roche, Ignacio
  • Diaz-Martin, Ana M.

International Journal Of Retail & Distribution Management (p. 546-566) - 24/3/2023

10.1108/ijrdm-03-2022-0088 Ver en origen

  • ISSN 09590552

Retail technologies that enhance the customer experience: a practitioner-centred approach

  • Quinones, Myriam
  • Diaz-Martin, Ana M
  • Gomez-Suarez, Monica

Humanities & Social Sciences Communications (p. e564) - 1/12/2023

10.1057/s41599-023-02023-z Ver en origen

  • ISSN 26629992

The thrill of a smart purchase: Does country matter?

  • Quinones, Myriam
  • Gomez-Suarez, Monica
  • Yague, Maria Jesus

International Journal Of Consumer Studies (p. 295-308) - 1/1/2022

10.1111/ijcs.12677 Ver en origen

  • ISSN 14706423

La transformación del retail: el papel de la tecnología en la crisis de la COVID-19

  • Myriam Quiñones García, Anne Schmitz y Ana Mª Díaz Martín

Distribución Y Consumo (p. 36-46) - 1/7/2021

  • ISSN 11320176
  • iMarina

Targeting smart shoppers: A cross-country model

  • Gomez-Suarez, Monica
  • Quinones, Myriam
  • Jesus Yague, Maria

Journal Of Business Economics And Management (p. 679-705) - 15/4/2020

10.3846/jbem.2020.11851 Ver en origen

  • ISSN 16111699

Transformación digital en distribución: Soluciones tecnológicas y estrategias competitivas de las empresas minoristas españolas = Digital transformation in distribution: Technological solutions and competitive strategies of Spanish retail companies

  • Díaz-Martín AM
  • Roche IC
  • Suárez MG
  • García MQ
  • Schmitz A

Risti - Revista Iberica De Sistemas E Tecnologias De Informacao (p. 151-167) - 1/11/2019

  • ISSN 16469895
  • iMarina

How individual value structures shape smart shopping experience and brand choices: an international perspective

  • Gomez-Suarez, Monica
  • Quinones, Myriam
  • Jesus Yague, Maria

European Journal Of International Management (p. 515-532) - 1/1/2019

10.1504/ejim.2019.100799 Ver en origen

  • ISSN 17516757

Store brand evaluative process in an international context

  • Gomez-Suarez, Monica
  • Quinones, Myriam
  • Jesus Yague, Maria

International Journal Of Retail & Distribution Management (p. 754-771) - 11/7/2016

10.1108/ijrdm-11-2015-0168 Ver en origen

  • ISSN 09590552

Este/a investigador/a no tiene libros.

Asociación entre tecnologías y estrategias de gestión de la experiencia de cliente: una propuesta empírica aplicada al retail

  • Quiñones García, Myriam
  • Gómez Suárez, Mónica
  • Díaz Martín, Ana María

Transitando Hacia Una Producción Y Consumo Responsables (p. 231-247) - 1/1/2023

  • iMarina

Impacto del covid-19 en la interacción de los usuarios con el contenido generado por el hotel en facebook

  • Gómez Suárez, Mónica
  • Veloso Huertas, Mónica
  • Quiñones García, Myriam

Turitec: Xiii Congreso Internacional Turismo Y Tecnologías De La Información Y Las Comunicaciones (p. 296-305) - 1/1/2021

  • iMarina

Conceptualization and Measurement of Smart Shopping

  • Quiñones, Myriam
  • Gomez-Suarez, Monica
  • Yague-Guillen, Maria Jesus

Predicting Trends And Building Strategies For Consumer Engagement In Retail Environments (p. 211-225) - 31/5/2019

10.4018/978-1-5225-7856-7.ch011 Ver en origen

Estrategias de las empresas minoristas españolas y nuevas soluciones tecnológicas: impacto sobre el posicionamiento competitivo de los distribuidores

  • Díaz Martín, Ana María
  • Cruz Roche, Ignacio
  • Gómez Suárez, Mónica
  • Quiñones García, Myriam
  • Schmitz, Anne

Omnichannel Marketing: Las Nuevas Reglas De La Distribución Y El Consumo En Un Mundo Omnicanal (p. 77-98) - 1/1/2019

  • iMarina

El proceso de compra inteligente: desarrollo de un modelo de medida intercultural

  • Gómez Suárez, Mónica
  • Quiñones García, Myriam
  • Yagüe Guillén, María Jesús

Claves De Marketing En El Nuevo Escenario De La Distribución Comercial (p. 103-124) - 1/6/2016

  • ISBN 9788483675427
  • iMarina

Alexa, Give Me a Hand…On GenZ’ Smart Speaker Acceptance in a Retail Environment

  • Schmitz A
  • Quiñones M
  • Díaz-Martín AM

Smart Innovation, Systems And Technologies (p. 49-58) - 1/1/2024

10.1007/978-981-99-0333-7_4 Ver en origen

  • ISSN 21903018

The Influence of the Covid-19 Pandemic on Social Media Engagement of Luxury Hotels

  • Gómez-Suárez M
  • Veloso M
  • Quinones M

Springer Proceedings In Business And Economics (p. 134-141) - 1/1/2023

10.1007/978-3-031-32894-7_15 Ver en origen

  • ISSN 21987246

Effect of Covid-19 on Behavioral Engagement with Luxury Hotels: An Observation on Facebook

  • Gómez-Suárez, M., Veloso, M. y Quiñones, M

International Workshop In Marketing, 1, Porto, 2022 (2022). Sustainability And Resilience (p. 120-123) - 13/5/2022

  • iMarina

Alexa, give me a hand… On GenZ’ smart speaker acceptance in a retail environment

  • Quiñones Garcia, Myriam

1/12/2022

  • iMarina

Shared Autonomous Vehicles: Say Hello to the New Kids on the Road

  • Anne Schmitz, Jaime Romero, Myriam Quinones, Ana M. Díaz-Martín

12/7/2021

  • iMarina

The Post-COVID-19 Shopping Experience: Thoughts on the Role of Emerging Retail Technologies

  • Ana M. Díaz-Martín
  • Myriam Quinones
  • Ignacio Cruz Roche

Smart Innovation, Systems And Technologies (p. 55-67) - 1/1/2021

10.1007/978-981-33-4183-8_6 Ver en origen

  • ISSN 21903018

The impact of disruptive technologies on retailers' competitive advantage.

  • Myriam Quinones, Ana M. Díaz-Martín, Ignacio Cruz-Roche, Mónica Gómez-Suárez, Anne Schmitz

Airsi 2020 : Conference Proceedings (p. 151-154) - 4/9/2020

  • iMarina

Adecuación de la asignatura de Complementos de Formación de Empresa y Economía del MESOB a los cambios en el entorno (IMPLANTA)

  • Quiñones Garcia, Myriam

9/7/2019

  • iMarina

Transformación digital en distribución: soluciones tecnológicas y estrategias competitivas de las empresas minoristas españolas

  • Ana M. Díaz-Martín
  • Ignacio Cruz Roche
  • Monica Gómez Suárez
  • Myriam Quiñones García
  • Anne Schmitz

Revista Iberica De Sistemas E Tecnologías De La Información - 27/11/2019

  • iMarina

Adecuación de la asignatura de Complementos de Formación de Empresa y Economía del MESOB a los cambios en el entorno (INNOVA)

  • Quiñones Garcia, Myriam

3/7/2018

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Análisis del impacto de las tecnologías emergentes en el comercio minorista

  • Gomez Suarez, Monica (Investigador/a)
  • Diaz Martin, Ana Maria (Investigador principal (IP))
  • Cruz Roche, Ignacio (Investigador/a)
  • Quiñones Garcia, Myriam (Investigador/a)

Ejecución: 21-01-2019 - 10-06-2019

Tipo: Nacional

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 29/11/24 0:24