Quiñones Garcia, Myriam myriam.quinones@uam.es
Actividades
- Artículos 9
- Libros 0
- Capítulos de libro 5
- Congresos 18
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 1
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
What factors determine the intention to use and recommend public autonomous shuttles in a real-life setting?
- Myriam Quinones, Jaime Romero, Anne Schmitz and Ana M. Dıaz-Martın
European Journal Of Management And Business Economics - 27/4/2024
10.1108/ejmbe-07-2023-0224 Ver en origen
- ISSN 24448494
Technology: a strategic imperative for successful retailers
- Quinones, Myriam
- Gomez-Suarez, Monica
- Cruz-Roche, Ignacio
- Diaz-Martin, Ana M.
International Journal Of Retail & Distribution Management (p. 546-566) - 24/3/2023
10.1108/ijrdm-03-2022-0088 Ver en origen
- ISSN 09590552
Retail technologies that enhance the customer experience: a practitioner-centred approach
- Quinones, Myriam
- Diaz-Martin, Ana M
- Gomez-Suarez, Monica
Humanities & Social Sciences Communications (p. e564) - 1/12/2023
10.1057/s41599-023-02023-z Ver en origen
- ISSN 26629992
The thrill of a smart purchase: Does country matter?
- Quinones, Myriam
- Gomez-Suarez, Monica
- Yague, Maria Jesus
International Journal Of Consumer Studies (p. 295-308) - 1/1/2022
10.1111/ijcs.12677 Ver en origen
- ISSN 14706423
La transformación del retail: el papel de la tecnología en la crisis de la COVID-19
- Myriam Quiñones García, Anne Schmitz y Ana Mª Díaz Martín
Distribución Y Consumo (p. 36-46) - 1/7/2021
- ISSN 11320176
- iMarina
Targeting smart shoppers: A cross-country model
- Gomez-Suarez, Monica
- Quinones, Myriam
- Jesus Yague, Maria
Journal Of Business Economics And Management (p. 679-705) - 15/4/2020
10.3846/jbem.2020.11851 Ver en origen
- ISSN 16111699
Transformación digital en distribución: Soluciones tecnológicas y estrategias competitivas de las empresas minoristas españolas = Digital transformation in distribution: Technological solutions and competitive strategies of Spanish retail companies
- Díaz-Martín AM
- Roche IC
- Suárez MG
- García MQ
- Schmitz A
Risti - Revista Iberica De Sistemas E Tecnologias De Informacao (p. 151-167) - 1/11/2019
- ISSN 16469895
- iMarina
How individual value structures shape smart shopping experience and brand choices: an international perspective
- Gomez-Suarez, Monica
- Quinones, Myriam
- Jesus Yague, Maria
European Journal Of International Management (p. 515-532) - 1/1/2019
10.1504/ejim.2019.100799 Ver en origen
- ISSN 17516757
Store brand evaluative process in an international context
- Gomez-Suarez, Monica
- Quinones, Myriam
- Jesus Yague, Maria
International Journal Of Retail & Distribution Management (p. 754-771) - 11/7/2016
10.1108/ijrdm-11-2015-0168 Ver en origen
- ISSN 09590552
Este/a investigador/a no tiene libros.
Asociación entre tecnologías y estrategias de gestión de la experiencia de cliente: una propuesta empírica aplicada al retail
- Quiñones García, Myriam
- Gómez Suárez, Mónica
- Díaz Martín, Ana María
Transitando Hacia Una Producción Y Consumo Responsables (p. 231-247) - 1/1/2023
- iMarina
Impacto del covid-19 en la interacción de los usuarios con el contenido generado por el hotel en facebook
- Gómez Suárez, Mónica
- Veloso Huertas, Mónica
- Quiñones García, Myriam
Turitec: Xiii Congreso Internacional Turismo Y Tecnologías De La Información Y Las Comunicaciones (p. 296-305) - 1/1/2021
- iMarina
Conceptualization and Measurement of Smart Shopping
- Quiñones, Myriam
- Gomez-Suarez, Monica
- Yague-Guillen, Maria Jesus
Predicting Trends And Building Strategies For Consumer Engagement In Retail Environments (p. 211-225) - 31/5/2019
Estrategias de las empresas minoristas españolas y nuevas soluciones tecnológicas: impacto sobre el posicionamiento competitivo de los distribuidores
- Díaz Martín, Ana María
- Cruz Roche, Ignacio
- Gómez Suárez, Mónica
- Quiñones García, Myriam
- Schmitz, Anne
Omnichannel Marketing: Las Nuevas Reglas De La Distribución Y El Consumo En Un Mundo Omnicanal (p. 77-98) - 1/1/2019
- iMarina
El proceso de compra inteligente: desarrollo de un modelo de medida intercultural
- Gómez Suárez, Mónica
- Quiñones García, Myriam
- Yagüe Guillén, María Jesús
Claves De Marketing En El Nuevo Escenario De La Distribución Comercial (p. 103-124) - 1/6/2016
- ISBN 9788483675427
- iMarina
Alexa, Give Me a Hand…On GenZ’ Smart Speaker Acceptance in a Retail Environment
- Schmitz A
- Quiñones M
- Díaz-Martín AM
Smart Innovation, Systems And Technologies (p. 49-58) - 1/1/2024
10.1007/978-981-99-0333-7_4 Ver en origen
- ISSN 21903018
The Influence of the Covid-19 Pandemic on Social Media Engagement of Luxury Hotels
- Gómez-Suárez M
- Veloso M
- Quinones M
Springer Proceedings In Business And Economics (p. 134-141) - 1/1/2023
10.1007/978-3-031-32894-7_15 Ver en origen
- ISSN 21987246
Effect of Covid-19 on Behavioral Engagement with Luxury Hotels: An Observation on Facebook
- Gómez-Suárez, M., Veloso, M. y Quiñones, M
International Workshop In Marketing, 1, Porto, 2022 (2022). Sustainability And Resilience (p. 120-123) - 13/5/2022
- iMarina
Alexa, give me a hand… On GenZ’ smart speaker acceptance in a retail environment
- Quiñones Garcia, Myriam
1/12/2022
- iMarina
Shared Autonomous Vehicles: Say Hello to the New Kids on the Road
- Anne Schmitz, Jaime Romero, Myriam Quinones, Ana M. Díaz-Martín
12/7/2021
- iMarina
The Post-COVID-19 Shopping Experience: Thoughts on the Role of Emerging Retail Technologies
- Ana M. Díaz-Martín
- Myriam Quinones
- Ignacio Cruz Roche
Smart Innovation, Systems And Technologies (p. 55-67) - 1/1/2021
10.1007/978-981-33-4183-8_6 Ver en origen
- ISSN 21903018
- iMarina
- iMarina
The impact of disruptive technologies on retailers' competitive advantage.
- Myriam Quinones, Ana M. Díaz-Martín, Ignacio Cruz-Roche, Mónica Gómez-Suárez, Anne Schmitz
Airsi 2020 : Conference Proceedings (p. 151-154) - 4/9/2020
- iMarina
Adecuación de la asignatura de Complementos de Formación de Empresa y Economía del MESOB a los cambios en el entorno (IMPLANTA)
- Quiñones Garcia, Myriam
9/7/2019
- iMarina
Transformación digital en distribución: soluciones tecnológicas y estrategias competitivas de las empresas minoristas españolas
- Ana M. Díaz-Martín
- Ignacio Cruz Roche
- Monica Gómez Suárez
- Myriam Quiñones García
- Anne Schmitz
Revista Iberica De Sistemas E Tecnologías De La Información - 27/11/2019
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Análisis del impacto de las tecnologías emergentes en el comercio minorista
- Gomez Suarez, Monica (Investigador/a)
- Diaz Martin, Ana Maria (Investigador principal (IP))
- Cruz Roche, Ignacio (Investigador/a)
- Quiñones Garcia, Myriam (Investigador/a)
Ejecución: 21-01-2019 - 10-06-2019
Tipo: Nacional
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID
-
Dialnet id