Blanco González-Tejero, Cristina

Actividades

The Role of Social Initiatives in the Financial Success of Family Businesses

  • Orellana,A.R.
  • Escobar,S.G.
  • González-Tejero,C.B.

Corporate Social Responsibility and Environmental Management (p. 2865-2881) - 1/05/2025

Editor: John Wiley and Sons Ltd

10.1002/csr.3093 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1535-3966

Can Social Media Be a Key Driver to Becoming an Entrepreneur?

  • Blanco-González-Tejero, C.
  • Ulrich, K.
  • Ribeiro-Navarrete, S.

Journal of the Knowledge Economy - 2024

Editor: Springer

10.1007/s13132-024-01764-9 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1868-7873

Leveraging Twitter analytics for the role of intellectual property in entrepreneurship

  • González-Tejero, C.B.
  • del Val Nuñez, M.T.
  • Blanco, A.G.

International Journal of Intellectual Property Management (p. 485-501) - 2024

Editor: Inderscience Publishers

10.1504/ijipm.2024.141549 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1478-9655

Exploring management strategies to optimise corporate value

  • Ramírez-Orellana, A.
  • Giralt-Escobar, S.
  • Blanco-González-Tejero, C.

European Journal of Innovation Management - 2024

Editor: Emerald Publishing

10.1108/ejim-04-2024-0396 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1460-1060

Personal factors and innovative training as influential elements in the intrapreneurial trend

  • Blanco González Tejero, C.
  • Ulrich, K.
  • Ribeiro-Navarrete, S.

Management Decision (p. 2969-2985) - 5/12/2024

Editor: Emerald Publishing

10.1108/md-06-2023-0991 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0025-1747

Leveraging blockchain for industry funding: A social media analysis

  • Blanco-González-Tejero, C.
  • Cano-Marin, E.
  • Ulrich, K.
  • Giralt-Escobar, S.

Sustainable Technology and Entrepreneurship - 1/09/2024

Editor: Elsevier B.V.

10.1016/j.stae.2024.100071 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2773-0328

Community startup businesses: the impact of big five personality traits and social media technology acceptance on group buying leaders

  • Liu, A.Y.
  • Botella Carrubi, M.D.
  • Blanco González-Tejero, C.

International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research (p. 955-978) - 2/04/2024

Editor: Emerald Publishing

10.1108/ijebr-07-2023-0685 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1355-2554

RETRACTED ARTICLE: The metaverse through the lens of public big data analytics: a social perspective

  • Cano-Marin, E.
  • Blanco-Gonzalez-Tejero, C.
  • Ribeiro-Soriano, D.
  • Arya, V.

Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing (p. 2657) - 1/04/2024

Editor: Springer Science and Business Media Deutschland GmbH

10.1007/s12652-023-04723-5 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1868-5145

The empirical study of digital marketing strategy and performance in small and medium-sized enterprises (SMEs)

  • Wu, C.-W.
  • Botella-Carrubi, D.
  • Blanco-González-Tejero, C.

Technological Forecasting and Social Change - 1/03/2024

Editor: Elsevier Inc.

10.1016/j.techfore.2023.123142 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 0040-1625

Economic freedom influences economic growth and unemployment: an analysis of the Eurozone

  • Cervelló-Royo, R.
  • Devece, C.
  • Blanco-González Tejero, C.

Economic Research-Ekonomska Istrazivanja - 2023

Editor: Taylor and Francis Ltd.

10.1080/1331677x.2023.2175007 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1331-677X

Este/a investigador/a no tiene libros.

New Lines of Business Development: Artificial Intelligence in Business

  • Gandía, J.A.G.
  • González-Tejero, C.B.
  • Miguel, Á.J.Á.

Contributions to Management Science (p. 3-17) - 2024

Editor: Springer Science and Business Media Deutschland GmbH

10.1007/978-3-031-58704-7_1 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2197-716X

Digital innovation towards the Sustainable Development Goals: a mass media analysis

  • Blanco-González-tejero, C.
  • Caño-Marín, E.
  • Ribeiro, B.

Digital Entrepreneurship in Science, Technology and Innovation: Challenges and Prospects Science, Innovation, Technology and Entrepreneurship series (p. 225-246) - 1/01/2024

Editor: Edward Elgar Publishing Ltd.

10.4337/9781035311422.00016 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781035311415

La creatividad como vehículo didáctico del ser emprendedor

  • Cristina Blanco González-Tejero
  • FernandoCrecente Romero

Miradas sobre el emprendimiento ante la crisis del coronavirus (p. 379-384) - 2022

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1377-995-9

La inteligencia como vínculo en el potencial emprendedor creativo

  • Cristina Blanco González-Tejero
  • Fernando J. Crecente Romero

Concepciones didáctico-patrimoniales en torno a la educación, la creatividad y las emociones (p. 299-310) - 2022

Editor: Verdelis

  • ISSN/ISBN 978-84-949823-3-0

Consciencia creativa en la educación para emprender

  • Cristina Blanco González Tejero
  • Fernando Javier Crecente Romero

Educación, patrimonio y creatividad: EPAC IV (p. 329-344) - 2020

Editor: Verdelis

  • ISSN/ISBN 978-84-949823-2-3

Percepción de las habilidades emprendedoras entre los alumnos universitarios: Diferencias por ramas de conocimiento

  • Fernando Javier Crecente Romero
  • Cristina Blanco González Tejero
  • Rubén Garrido Yserte

Emprendimiento e Innovación: Oportunidades para todos (p. 131-136) - 2020

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1324-379-5

Habilidades del individuo emprendedor dentro de la organización

  • Cristina Blanco González Tejero
  • Fernando Javier Crecente Romero

Octavas Jornadas de Jóvenes Investigadores de la Universidad de Alcalá: Humanidades y Ciencias Sociales (p. 87-95) - 2021

Editor: Editorial Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 978-84-18254-48-2

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Última actualización de los datos: 9/11/25 14:25