Blanco González-Tejero, Cristina
Actividades
- Artículos 35
- Libros 0
- Capítulos de libro 6
- Congresos 1
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
The Role of Social Initiatives in the Financial Success of Family Businesses
- Orellana,A.R.
- Escobar,S.G.
- González-Tejero,C.B.
Corporate Social Responsibility and Environmental Management (p. 2865-2881) - 1/05/2025
Editor: John Wiley and Sons Ltd
10.1002/csr.3093 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1535-3966
Can Social Media Be a Key Driver to Becoming an Entrepreneur?
- Blanco-González-Tejero, C.
- Ulrich, K.
- Ribeiro-Navarrete, S.
Journal of the Knowledge Economy - 2024
Editor: Springer
10.1007/s13132-024-01764-9 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1868-7873
Leveraging Twitter analytics for the role of intellectual property in entrepreneurship
- González-Tejero, C.B.
- del Val Nuñez, M.T.
- Blanco, A.G.
International Journal of Intellectual Property Management (p. 485-501) - 2024
Editor: Inderscience Publishers
10.1504/ijipm.2024.141549 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1478-9655
Exploring management strategies to optimise corporate value
- Ramírez-Orellana, A.
- Giralt-Escobar, S.
- Blanco-González-Tejero, C.
European Journal of Innovation Management - 2024
Editor: Emerald Publishing
10.1108/ejim-04-2024-0396 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1460-1060
Personal factors and innovative training as influential elements in the intrapreneurial trend
- Blanco González Tejero, C.
- Ulrich, K.
- Ribeiro-Navarrete, S.
Management Decision (p. 2969-2985) - 5/12/2024
Editor: Emerald Publishing
10.1108/md-06-2023-0991 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0025-1747
Leveraging blockchain for industry funding: A social media analysis
- Blanco-González-Tejero, C.
- Cano-Marin, E.
- Ulrich, K.
- Giralt-Escobar, S.
Sustainable Technology and Entrepreneurship - 1/09/2024
Editor: Elsevier B.V.
10.1016/j.stae.2024.100071 Ver en origen
- ISSN/ISBN 2773-0328
Community startup businesses: the impact of big five personality traits and social media technology acceptance on group buying leaders
- Liu, A.Y.
- Botella Carrubi, M.D.
- Blanco González-Tejero, C.
International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research (p. 955-978) - 2/04/2024
Editor: Emerald Publishing
10.1108/ijebr-07-2023-0685 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1355-2554
RETRACTED ARTICLE: The metaverse through the lens of public big data analytics: a social perspective
- Cano-Marin, E.
- Blanco-Gonzalez-Tejero, C.
- Ribeiro-Soriano, D.
- Arya, V.
Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing (p. 2657) - 1/04/2024
Editor: Springer Science and Business Media Deutschland GmbH
10.1007/s12652-023-04723-5 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1868-5145
The empirical study of digital marketing strategy and performance in small and medium-sized enterprises (SMEs)
- Wu, C.-W.
- Botella-Carrubi, D.
- Blanco-González-Tejero, C.
Technological Forecasting and Social Change - 1/03/2024
Editor: Elsevier Inc.
10.1016/j.techfore.2023.123142 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0040-1625
Economic freedom influences economic growth and unemployment: an analysis of the Eurozone
- Cervelló-Royo, R.
- Devece, C.
- Blanco-González Tejero, C.
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja - 2023
Editor: Taylor and Francis Ltd.
10.1080/1331677x.2023.2175007 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1331-677X
Este/a investigador/a no tiene libros.
New Lines of Business Development: Artificial Intelligence in Business
- Gandía, J.A.G.
- González-Tejero, C.B.
- Miguel, Á.J.Á.
Contributions to Management Science (p. 3-17) - 2024
Editor: Springer Science and Business Media Deutschland GmbH
10.1007/978-3-031-58704-7_1 Ver en origen
- ISSN/ISBN 2197-716X
Digital innovation towards the Sustainable Development Goals: a mass media analysis
- Blanco-González-tejero, C.
- Caño-Marín, E.
- Ribeiro, B.
Digital Entrepreneurship in Science, Technology and Innovation: Challenges and Prospects Science, Innovation, Technology and Entrepreneurship series (p. 225-246) - 1/01/2024
Editor: Edward Elgar Publishing Ltd.
10.4337/9781035311422.00016 Ver en origen
- ISSN/ISBN 9781035311415
La creatividad como vehículo didáctico del ser emprendedor
- Cristina Blanco González-Tejero
- FernandoCrecente Romero
Miradas sobre el emprendimiento ante la crisis del coronavirus (p. 379-384) - 2022
Editor: Dykinson
- ISSN/ISBN 978-84-1377-995-9
La inteligencia como vínculo en el potencial emprendedor creativo
- Cristina Blanco González-Tejero
- Fernando J. Crecente Romero
Concepciones didáctico-patrimoniales en torno a la educación, la creatividad y las emociones (p. 299-310) - 2022
Editor: Verdelis
- ISSN/ISBN 978-84-949823-3-0
Consciencia creativa en la educación para emprender
- Cristina Blanco González Tejero
- Fernando Javier Crecente Romero
Educación, patrimonio y creatividad: EPAC IV (p. 329-344) - 2020
Editor: Verdelis
- ISSN/ISBN 978-84-949823-2-3
Percepción de las habilidades emprendedoras entre los alumnos universitarios: Diferencias por ramas de conocimiento
- Fernando Javier Crecente Romero
- Cristina Blanco González Tejero
- Rubén Garrido Yserte
Emprendimiento e Innovación: Oportunidades para todos (p. 131-136) - 2020
Editor: Dykinson
- ISSN/ISBN 978-84-1324-379-5
Habilidades del individuo emprendedor dentro de la organización
- Cristina Blanco González Tejero
- Fernando Javier Crecente Romero
Octavas Jornadas de Jóvenes Investigadores de la Universidad de Alcalá: Humanidades y Ciencias Sociales (p. 87-95) - 2021
Editor: Editorial Universidad de Alcalá
- ISSN/ISBN 978-84-18254-48-2
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