Pospelova Pospelova, Vera

Actividades

User and Professional Aspects for Sustainable Computing Based on the Internet of Things in Europe

  • Pospelova, V.
  • López-Baldominos, I.
  • Fernández-Sanz, L.
  • Castillo-Martínez, A.
  • Misra, S.

Sensors - 2023

Editor: MDPI

10.3390/s23010529 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1424-8220

Mobile Application Development Skills Set Aligned with the E-Cf Framework and Industry Needs

  • Pospelova, V.
  • Villalba, M.T.
  • Castillo-Martínez, A.
  • López-Baldominos, I.
  • Fernández-Sanz, L.
  • Misra, S.

Tehnicki Vjesnik (p. 1326-1335) - 2023

Editor: Strojarski Facultet

10.17559/tv-20221008125905 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1848-6339

The Emerging Threat of Ai-driven Cyber Attacks: A Review

  • Guembe, B.
  • Azeta, A.
  • Misra, S.
  • Osamor, V.C.
  • Fernandez-Sanz, L.
  • Pospelova, V.

Applied Artificial Intelligence - 2022

Editor: Taylor and Francis Ltd.

10.1080/08839514.2022.2037254 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1087-6545

Análisis de las competencias digitales básicas en Europa y en España

  • Inés López Baldominos
  • Luis Fernández Sanz
  • Vera Pospelova Pospelova

Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI) (p. 77-84) - 2020

Editor: Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática. AENUI

  • ISSN/ISBN 2531-0607

Skills Match: cómo los datos abiertos permiten analizar la demanda de las habilidades no cognitivas en el mercado laboral

  • Vera Pospelova Pospelova
  • Luis Fernández Sanz
  • Manuel de Buenaga Rodríguez
  • Inés López Baldominos

Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI) (p. 293-300) - 2020

Editor: Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática. AENUI

  • ISSN/ISBN 2531-0607

Este/a investigador/a no tiene libros.

Linking software processes to IT professionalism frameworks

  • Fernández-Sanz, L.
  • Baldominos, I.L.
  • Pospelova, V.

Evolving Software Processes: Trends and Future Directions (p. 71-87) - 2022

Editor: wiley

10.1002/9781119821779.ch3 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781119821267

Data Literacy: An Essential Skill for the Industry

  • Leon-Urrutia, M.
  • Taibi, D.
  • Pospelova, V.
  • Splendore, S.
  • Urbsiene, L.
  • Marjanovic, U.

Lecture Notes on Multidisciplinary Industrial Engineering (p. 326-331) - 2022

Editor: Springer Nature

10.1007/978-3-030-97947-8_43 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2522-5030

Fundamentos para la accesibilidad en contenidos digitales

  • Inés López Baldominos
  • Vera Pospelova Pospelova
  • Luis Fernández Sanz

Investigaciones recientes en traducción y accesibilidad digital (p. 25-50) - 2022

Editor: Peter Lang Alemania

  • ISSN/ISBN 9783631871539

Skills Match: how the sociology can impact in open data analysis of non-cognitive skills and why it should be considered

  • Vera Pospelova Pospelova
  • Luis Fernández Sanz
  • Inés López Baldominos

ATICA2020: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad (p. 408-415) - 2020

Editor: Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 978-84-18254-84-0

Digital education readiness of teachers in higher education: lessons from COVID-19 times

  • Inés López Baldominos
  • Luis Fernández Sanz
  • Vera Pospelova Pospelova

ATICA2020: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad (p. 823-830) - 2020

Editor: Universidad de Alcalá

  • ISSN/ISBN 978-84-18254-84-0

Accessibility of Digital Content in Europe: Users’ Perspective

  • López Baldominos, I.
  • Pospelova, V.
  • Fernández Sanz, L.
  • Castillo-Martínez, A.

Lecture Notes in Information Systems and Organisation (p. 37-52) - 2022

Editor: Springer Science and Business Media Deutschland GmbH

10.1007/978-3-030-95354-6_3 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2195-4976

Developing Data Literacy Competences at University: The experience of the DEDALUS project

  • Taibi, D.
  • Fernandez-Sanz, L.
  • Pospelova, V.
  • Leon-Urrutia, M.
  • Marjanovic, U.
  • Splendore, S.
  • Urbsiene, L.
... Ver más Contraer

2021 1st Conference on Online Teaching for Mobile Education, OT4ME 2021 (p. 112-113) - 2021

Editor: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

10.1109/ot4me53559.2021.9638912 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 9781665428149

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 16/09/23 18:54