DIEZ ARCON, Mª PAZ

Publications

The coming of age of LMOOC research. A systematic review (2019-21)

  • Díez-Arcón, P.
  • Martín-Monje, E.

Innovation in Language Learning and Teaching - 2022

Editor: Routledge

10.1080/17501229.2022.2082446 View at source

  • ISSN/ISBN 1750-1237

Perfiles del participante en LMOOC: análisis bibliográfico y estudio de caso

  • Paz Díez Arcón

Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature (p. 4) - 2021

Editor: Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials

10.5565/rev/jtl3.979 View at source

  • ISSN/ISBN 2013-6196

Facebook or LMS in Distance Education? Why University Students Prefer to Interact in Facebook Groups

  • Vázquez-Cano, E.
  • Díez-Arcón, P.

International Review of Research in Open and Distance Learning (p. 119-141) - 2021

Editor: Athabasca University

10.19173/irrodl.v22i3.5479 View at source

  • ISSN/ISBN 1492-3831

Analysis of digital sustainability factors in the adoption of learning apps in primary and secondary education

  • Esteban Vázquez Cano
  • Mercedes Quero Gervilla
  • Paz Díez Arcón
  • Carolina Pascual Moscoso

Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa (p. 24-40) - 2023

Editor: Edutec. Asociación para el Desarrollo de la Tecnología Educativa

10.21556/edutec.2023.83.2715 View at source

  • ISSN/ISBN 1135-9250

Academic and Social Behaviour Profile of the Primary School Students who Possess and Play Video Games

  • Vázquez-Cano, E.
  • Ramírez-Hurtado, J.M.
  • Díez-Arcón, P.
  • Pascual-Moscoso, C.

Child Indicators Research (p. 227-245) - 2023

Editor: Springer Science and Business Media B.V.

10.1007/s12187-022-09975-9 View at source

  • ISSN/ISBN 1874-8988

This researcher has no books.

Los ambientes de aprendizaje en Educación Infantil: la importancia del patio

  • Andrea Otero Mayer
  • Paz Díez Arcón

Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (p. 1738-1754) - 2021

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1377-639-2

Dinamización de los foros universitarios en lengua extranjera a través de la figura del "e- Leading Student"

  • Paz Díez Arcón
  • Elena Martín Monje
  • Andrea Otero Mayer

Metodologías activas con TIC en la educación del siglo XXI (p. 288-310) - 2021

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1377-592-0

Análisis de las ventajas del uso de Facebook en la enseñanza universitaria a distancia

  • Esteban Vázquez Cano
  • Paz Díez Arcón

Educación universitaria en ecosistemas de aprendizaje (p. 58-67) - 2021

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1377-914-0

Análisis de la percepción del estudiante sobre el empleo didáctico de Scratch en el aula

  • Esteban Vázquez Cano
  • Paz Díez Arcón

In-Red 2021. VII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red: lecciones aprendidas, ideas compartidas (p. 94-103) - 2021

Editor: edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València

  • ISSN/ISBN 978-84-9048-638-2

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

This researcher has no supervised thesis.

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 7/17/23 9:02 PM