Castillo Abdul Hadi, Bárbara Mercedes barbara.castillo@urjc.es
Actividades
- Artículos 19
- Libros 0
- Capítulos de libro 1
- Congresos 1
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
YouTube: Health and wellbeing in the age of the prosumer. Analysis of YouTube videos about miracle diets
- Castillo-Abdul, Barbara
- Blanco-Herrero, David;
Anàlisi. Quaderns De Cultura I Comunicació (p. 79-92) - 1/11/2022
10.5565/rev/analisi.3518 Ver en origen
- ISSN 02112175
Incidence of instructional design and alternative elements in the engagement of participants in MOOC [El engagement de participantes en MOOC (Massive Open Online Courses): Análisis del diseño instruccional y elementos alternativos]
- Castillo-Abdul B
- Bonilla-Del-Río M
- Civila S
Bellaterra journal Of Teaching And Learning Language And Literature - 1/1/2021
10.5565/rev/jtl3.944 Ver en origen
- ISSN 20136196
Competencia mediática en la Universidad: comparativa de niveles en cuatro países iberoamericanos
- Romero-Rodríguez, Luis M.
- Contreras-Pulido, Paloma
- Castillo-Abdul, Bárbara
Comunicación Y Diversidad. Selección De Comunicaciones Del Vii Congreso Internacional De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación (p. 51-59) - 28/9/2020
10.3145/ae-ic-epi.2020.e04 Ver en origen
- iMarina
- iMarina
Social media fostering happiness management: three luxury brands case study on Instagram
- Castillo-Abdul, Barbara
- Perez-Escoda, Ana
- Civila, Sabina;
Corporate Governance-An International Review (p. 491-505) - 4/5/2022
10.1108/cg-05-2021-0201 Ver en origen
- ISSN 14720701
YouTube videos for young children: an exploratory study
- Caldeiro-Pedreira, MC
- Renes-Arellano, P
- Castillo-Abdul, B
- Aguaded, I
Digital Education Review (p. 32-43) - 1/6/2022
10.1344/der.2022.41.32-43 Ver en origen
- ISSN 20139144
Kid influencers in Spain: understanding the themes they address and preteens' engagement with their YouTube channels
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Larrea-Ayala, Ana;
Heliyon - 1/9/2020
10.1016/j.heliyon.2020.e05056 Ver en origen
- ISSN 24058440
EDUCOMMUNICATION AND 'MEDIA LITERACY': SPACES OF REFERENCE IN SCIENTIFIC AND ACADEMIC DIFFUSION IN SPANISH
- Aguaded, Ignacio
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.;
Index Comunicacion (p. 215-233) - 1/1/2020
10.33732/ixc/10/03educom Ver en origen
- ISSN 21741859
'How to Botox' on YouTube: Influence and Beauty Procedures in the Era of User-Generated Content
- Castillo-Abdul, Barbara
- Jaramillo-Dent, Daniela
- Romero-Rodriguez, Luis M.;
International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/4/2021
10.3390/ijerph18084359 Ver en origen
- ISSN 16604601
From the Immediacy of the Cybermedia to the Need for Slow Journalism: Experiences from Ibero-America
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Tejedor, Santiago
- Castillo-Abdul, Barbara;
Journalism Practice (p. 1578-1596) - 1/1/2022
10.1080/17512786.2020.1870530 Ver en origen
- ISSN 17512786
Promoting Social Media Engagement Via Branded Content Communication: A Fashion Brands Study on Instagram
- Castillo-abdul, B.
- Pérez-escoda, A.
- Núñez-barriopedro, E.
Media and Communication (p. 185-197) - 1/1/2022
Editor: Cogitatio Press
10.17645/mac.v10i1.4728 Ver en origen
- ISSN 21832439
- ISSN/ISBN 2183-2439
Este/a investigador/a no tiene libros.
YouTubers as influencers in the responsible promotion and Happiness management of fashion brands
- Castillo-Abdul B
- Romero-Rodriguez LM
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 189-206) - 1/1/2021
- iMarina
Sensing, smart and sustainable product analysis methodology through EEG evaluation
- Pedro, Ponce
- German, Baltazar R.
- Barbara, Castillo A.
- Jhonattan, Miranda
- Arturo, Molina
- Maria, Perez R.;
Ifac-Papersonline (p. 2378-2383) - 1/1/2019
10.1016/j.ifacol.2019.11.562 Ver en origen
- ISSN 24058963
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Perfiles de investigador/a
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