Castillo Abdul Hadi, Bárbara Mercedes barbara.castillo@urjc.es

Actividades

YouTube: Health and wellbeing in the age of the prosumer. Analysis of YouTube videos about miracle diets

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Blanco-Herrero, David;

Anàlisi. Quaderns De Cultura I Comunicació (p. 79-92) - 1/11/2022

10.5565/rev/analisi.3518 Ver en origen

  • ISSN 02112175

Incidence of instructional design and alternative elements in the engagement of participants in MOOC [El engagement de participantes en MOOC (Massive Open Online Courses): Análisis del diseño instruccional y elementos alternativos]

  • Castillo-Abdul B
  • Bonilla-Del-Río M
  • Civila S

Bellaterra journal Of Teaching And Learning Language And Literature - 1/1/2021

10.5565/rev/jtl3.944 Ver en origen

  • ISSN 20136196

Competencia mediática en la Universidad: comparativa de niveles en cuatro países iberoamericanos

  • Romero-Rodríguez, Luis M.
  • Contreras-Pulido, Paloma
  • Castillo-Abdul, Bárbara

Comunicación Y Diversidad. Selección De Comunicaciones Del Vii Congreso Internacional De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación (p. 51-59) - 28/9/2020

10.3145/ae-ic-epi.2020.e04 Ver en origen

Social media fostering happiness management: three luxury brands case study on Instagram

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Perez-Escoda, Ana
  • Civila, Sabina;

Corporate Governance-An International Review (p. 491-505) - 4/5/2022

10.1108/cg-05-2021-0201 Ver en origen

  • ISSN 14720701

YouTube videos for young children: an exploratory study

  • Caldeiro-Pedreira, MC
  • Renes-Arellano, P
  • Castillo-Abdul, B
  • Aguaded, I

Digital Education Review (p. 32-43) - 1/6/2022

10.1344/der.2022.41.32-43 Ver en origen

  • ISSN 20139144

Kid influencers in Spain: understanding the themes they address and preteens' engagement with their YouTube channels

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Romero-Rodriguez, Luis M.
  • Larrea-Ayala, Ana;

Heliyon - 1/9/2020

10.1016/j.heliyon.2020.e05056 Ver en origen

  • ISSN 24058440

EDUCOMMUNICATION AND 'MEDIA LITERACY': SPACES OF REFERENCE IN SCIENTIFIC AND ACADEMIC DIFFUSION IN SPANISH

  • Aguaded, Ignacio
  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Romero-Rodriguez, Luis M.;

Index Comunicacion (p. 215-233) - 1/1/2020

10.33732/ixc/10/03educom Ver en origen

  • ISSN 21741859

'How to Botox' on YouTube: Influence and Beauty Procedures in the Era of User-Generated Content

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Jaramillo-Dent, Daniela
  • Romero-Rodriguez, Luis M.;

International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/4/2021

10.3390/ijerph18084359 Ver en origen

  • ISSN 16604601

From the Immediacy of the Cybermedia to the Need for Slow Journalism: Experiences from Ibero-America

  • Romero-Rodriguez, Luis M.
  • Tejedor, Santiago
  • Castillo-Abdul, Barbara;

Journalism Practice (p. 1578-1596) - 1/1/2022

10.1080/17512786.2020.1870530 Ver en origen

  • ISSN 17512786

Promoting Social Media Engagement Via Branded Content Communication: A Fashion Brands Study on Instagram

  • Castillo-abdul, B.
  • Pérez-escoda, A.
  • Núñez-barriopedro, E.

Media and Communication (p. 185-197) - 1/1/2022

Editor: Cogitatio Press

10.17645/mac.v10i1.4728 Ver en origen

  • ISSN 21832439
  • ISSN/ISBN 2183-2439

Este/a investigador/a no tiene libros.

YouTubers as influencers in the responsible promotion and Happiness management of fashion brands

  • Castillo-Abdul B
  • Romero-Rodriguez LM

Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 189-206) - 1/1/2021

  • iMarina

Sensing, smart and sustainable product analysis methodology through EEG evaluation

  • Pedro, Ponce
  • German, Baltazar R.
  • Barbara, Castillo A.
  • Jhonattan, Miranda
  • Arturo, Molina
  • Maria, Perez R.;

Ifac-Papersonline (p. 2378-2383) - 1/1/2019

10.1016/j.ifacol.2019.11.562 Ver en origen

  • ISSN 24058963

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 16/09/23 14:36