Castillo Abdul Hadi, Bárbara Mercedes barbara.castillo@urjc.es
Actividades
- Artículos 19
- Libros 0
- Capítulos de libro 1
- Congresos 1
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
'How to Botox' on YouTube: Influence and Beauty Procedures in the Era of User-Generated Content
- Castillo-Abdul, Barbara
- Jaramillo-Dent, Daniela
- Romero-Rodriguez, Luis M.;
International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/4/2021
10.3390/ijerph18084359 Ver en origen
- ISSN 16604601
Competencia mediática en la Universidad: comparativa de niveles en cuatro países iberoamericanos
- Romero-Rodríguez, Luis M.
- Contreras-Pulido, Paloma
- Castillo-Abdul, Bárbara
Comunicación Y Diversidad. Selección De Comunicaciones Del Vii Congreso Internacional De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación (p. 51-59) - 28/9/2020
10.3145/ae-ic-epi.2020.e04 Ver en origen
- iMarina
- iMarina
Digital market behavior regarding sustainable fashion: Case study of spanish influencers [Comportamiento del mercado digital respecto a la moda sostenible: Estudio de caso de influencers españolas*]
- Castillo-Abdul B
- Romero-Rodríguez LM
- González-Carrión E-L
Revista Venezolana De Gerencia (p. 1559-1582) - 1/1/2020
- ISSN 13159984
- iMarina
EDUCOMMUNICATION AND 'MEDIA LITERACY': SPACES OF REFERENCE IN SCIENTIFIC AND ACADEMIC DIFFUSION IN SPANISH
- Aguaded, Ignacio
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.;
Index Comunicacion (p. 215-233) - 1/1/2020
10.33732/ixc/10/03educom Ver en origen
- ISSN 21741859
El «efecto ventrilocuo» en las agencias internacionales de noticias. Revisión teórica e incidencia en las nuevas formas de desinformación
- Sabina Civila de Dios
- Bárbara Castillo Abdul
- Luis Miguel Romero Rodríguez
Vivat Academia - 1/1/2021
10.15178/va.2021..e1302 Ver en origen
- ISSN 15752844
From the Immediacy of the Cybermedia to the Need for Slow Journalism: Experiences from Ibero-America
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Tejedor, Santiago
- Castillo-Abdul, Barbara;
Journalism Practice (p. 1578-1596) - 1/1/2022
10.1080/17512786.2020.1870530 Ver en origen
- ISSN 17512786
HUMOR AND SATIRE FAKE NEWS AND ATTITUDES TOWARDS POLITICS: COMPARATIVE ANALYSIS OF PERCEIVED REALISM AND FEELINGS OF EFFICACY, ALIENATION AND CYNICISM IN COMMUNICATION STUDENTS
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Valle Razo, Ana Luisa
- Castillo-Abdul, Barbara;
Obets (p. 465-479) - 1/1/2021
10.14198/obets2021.16.2.15 Ver en origen
- ISSN 19891385
Hola Followers! Content Analysis of YouTube Channels of Female Fashion Influencers in Spain and Ecuador
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Balseca, Johana;
Sage Open - 1/10/2021
10.1177/21582440211056609 Ver en origen
- ISSN 21582440
Incidence of instructional design and alternative elements in the engagement of participants in MOOC [El engagement de participantes en MOOC (Massive Open Online Courses): Análisis del diseño instruccional y elementos alternativos]
- Castillo-Abdul B
- Bonilla-Del-Río M
- Civila S
Bellaterra journal Of Teaching And Learning Language And Literature - 1/1/2021
10.5565/rev/jtl3.944 Ver en origen
- ISSN 20136196
Influence and Relationship between Branded Content and the Social Media Consumer Interactions of the Luxury Fashion Brand Manolo Blahnik
- Castillo-Abdul, B.
- Bonilla-Del-río, M.
- Núñez-Barriopedro, E.
Publications (p. 1-15) - 1/3/2021
Editor: MDPI AG
10.3390/publications9010010 Ver en origen
- ISSN 23046775
- ISSN/ISBN 2304-6775
Este/a investigador/a no tiene libros.
YouTubers as influencers in the responsible promotion and Happiness management of fashion brands
- Castillo-Abdul B
- Romero-Rodriguez LM
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 189-206) - 1/1/2021
- iMarina
Sensing, smart and sustainable product analysis methodology through EEG evaluation
- Pedro, Ponce
- German, Baltazar R.
- Barbara, Castillo A.
- Jhonattan, Miranda
- Arturo, Molina
- Maria, Perez R.;
Ifac-Papersonline (p. 2378-2383) - 1/1/2019
10.1016/j.ifacol.2019.11.562 Ver en origen
- ISSN 24058963
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID