Castillo Abdul Hadi, Bárbara Mercedes barbara.castillo@urjc.es

Actividades

'How to Botox' on YouTube: Influence and Beauty Procedures in the Era of User-Generated Content

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Jaramillo-Dent, Daniela
  • Romero-Rodriguez, Luis M.;

International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/4/2021

10.3390/ijerph18084359 Ver en origen

  • ISSN 16604601

Competencia mediática en la Universidad: comparativa de niveles en cuatro países iberoamericanos

  • Romero-Rodríguez, Luis M.
  • Contreras-Pulido, Paloma
  • Castillo-Abdul, Bárbara

Comunicación Y Diversidad. Selección De Comunicaciones Del Vii Congreso Internacional De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación (p. 51-59) - 28/9/2020

10.3145/ae-ic-epi.2020.e04 Ver en origen

Digital market behavior regarding sustainable fashion: Case study of spanish influencers [Comportamiento del mercado digital respecto a la moda sostenible: Estudio de caso de influencers españolas*]

  • Castillo-Abdul B
  • Romero-Rodríguez LM
  • González-Carrión E-L

Revista Venezolana De Gerencia (p. 1559-1582) - 1/1/2020

  • ISSN 13159984
  • iMarina

EDUCOMMUNICATION AND 'MEDIA LITERACY': SPACES OF REFERENCE IN SCIENTIFIC AND ACADEMIC DIFFUSION IN SPANISH

  • Aguaded, Ignacio
  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Romero-Rodriguez, Luis M.;

Index Comunicacion (p. 215-233) - 1/1/2020

10.33732/ixc/10/03educom Ver en origen

  • ISSN 21741859

El «efecto ventrilocuo» en las agencias internacionales de noticias. Revisión teórica e incidencia en las nuevas formas de desinformación

  • Sabina Civila de Dios
  • Bárbara Castillo Abdul
  • Luis Miguel Romero Rodríguez

Vivat Academia - 1/1/2021

10.15178/va.2021..e1302 Ver en origen

  • ISSN 15752844

From the Immediacy of the Cybermedia to the Need for Slow Journalism: Experiences from Ibero-America

  • Romero-Rodriguez, Luis M.
  • Tejedor, Santiago
  • Castillo-Abdul, Barbara;

Journalism Practice (p. 1578-1596) - 1/1/2022

10.1080/17512786.2020.1870530 Ver en origen

  • ISSN 17512786

HUMOR AND SATIRE FAKE NEWS AND ATTITUDES TOWARDS POLITICS: COMPARATIVE ANALYSIS OF PERCEIVED REALISM AND FEELINGS OF EFFICACY, ALIENATION AND CYNICISM IN COMMUNICATION STUDENTS

  • Romero-Rodriguez, Luis M.
  • Valle Razo, Ana Luisa
  • Castillo-Abdul, Barbara;

Obets (p. 465-479) - 1/1/2021

10.14198/obets2021.16.2.15 Ver en origen

  • ISSN 19891385

Hola Followers! Content Analysis of YouTube Channels of Female Fashion Influencers in Spain and Ecuador

  • Castillo-Abdul, Barbara
  • Romero-Rodriguez, Luis M.
  • Balseca, Johana;

Sage Open - 1/10/2021

10.1177/21582440211056609 Ver en origen

  • ISSN 21582440

Incidence of instructional design and alternative elements in the engagement of participants in MOOC [El engagement de participantes en MOOC (Massive Open Online Courses): Análisis del diseño instruccional y elementos alternativos]

  • Castillo-Abdul B
  • Bonilla-Del-Río M
  • Civila S

Bellaterra journal Of Teaching And Learning Language And Literature - 1/1/2021

10.5565/rev/jtl3.944 Ver en origen

  • ISSN 20136196

Influence and Relationship between Branded Content and the Social Media Consumer Interactions of the Luxury Fashion Brand Manolo Blahnik

  • Castillo-Abdul, B.
  • Bonilla-Del-río, M.
  • Núñez-Barriopedro, E.

Publications (p. 1-15) - 1/3/2021

Editor: MDPI AG

10.3390/publications9010010 Ver en origen

  • ISSN 23046775
  • ISSN/ISBN 2304-6775

Este/a investigador/a no tiene libros.

YouTubers as influencers in the responsible promotion and Happiness management of fashion brands

  • Castillo-Abdul B
  • Romero-Rodriguez LM

Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 189-206) - 1/1/2021

  • iMarina

Sensing, smart and sustainable product analysis methodology through EEG evaluation

  • Pedro, Ponce
  • German, Baltazar R.
  • Barbara, Castillo A.
  • Jhonattan, Miranda
  • Arturo, Molina
  • Maria, Perez R.;

Ifac-Papersonline (p. 2378-2383) - 1/1/2019

10.1016/j.ifacol.2019.11.562 Ver en origen

  • ISSN 24058963

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Última actualización de los datos: 16/09/23 14:36