Castillo Abdul Hadi, Bárbara Mercedes barbara.castillo@urjc.es
Actividades
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- Congresos 1
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
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- Patentes o licencias de software 0
Digital market behavior regarding sustainable fashion: Case study of spanish influencers [Comportamiento del mercado digital respecto a la moda sostenible: Estudio de caso de influencers españolas*]
- Castillo-Abdul B
- Romero-Rodríguez LM
- González-Carrión E-L
Revista Venezolana De Gerencia (p. 1559-1582) - 1/1/2020
- ISSN 13159984
- iMarina
EDUCOMMUNICATION AND 'MEDIA LITERACY': SPACES OF REFERENCE IN SCIENTIFIC AND ACADEMIC DIFFUSION IN SPANISH
- Aguaded, Ignacio
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.;
Index Comunicacion (p. 215-233) - 1/1/2020
10.33732/ixc/10/03educom Ver en origen
- ISSN 21741859
Learning Leaders: Teachers or Youtubers? Participatory Culture and STEM Competencies in Italian Secondary School Students
- Gil-Quintana, Javier
- Malvasi, Viviana
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.;
Sustainability - 1/9/2020
Editor: MDPI AG
10.3390/su12187466 Ver en origen
- ISSN 20711050
- ISSN/ISBN 2071-1050
Kid influencers in Spain: understanding the themes they address and preteens' engagement with their YouTube channels
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Larrea-Ayala, Ana;
Heliyon - 1/9/2020
10.1016/j.heliyon.2020.e05056 Ver en origen
- ISSN 24058440
Competencia mediática en la Universidad: comparativa de niveles en cuatro países iberoamericanos
- Romero-Rodríguez, Luis M.
- Contreras-Pulido, Paloma
- Castillo-Abdul, Bárbara
Comunicación Y Diversidad. Selección De Comunicaciones Del Vii Congreso Internacional De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación (p. 51-59) - 28/9/2020
10.3145/ae-ic-epi.2020.e04 Ver en origen
- iMarina
- iMarina
The ventrilocuo effect of the international news agencies. Theoretical review and incidence on new forms of misinformation
- Civila, Sabina
- Castillo-Abdul, Barbara
- Miguel Romero-Rodriguez, Luis;
Vivat Academia - 1/1/2021
10.15178/va.2021.154.e1302 Ver en origen
- ISSN 15752844
HUMOR AND SATIRE FAKE NEWS AND ATTITUDES TOWARDS POLITICS: COMPARATIVE ANALYSIS OF PERCEIVED REALISM AND FEELINGS OF EFFICACY, ALIENATION AND CYNICISM IN COMMUNICATION STUDENTS
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Valle Razo, Ana Luisa
- Castillo-Abdul, Barbara;
Obets (p. 465-479) - 1/1/2021
10.14198/obets2021.16.2.15 Ver en origen
- ISSN 19891385
Incidence of instructional design and alternative elements in the engagement of participants in MOOC [El engagement de participantes en MOOC (Massive Open Online Courses): Análisis del diseño instruccional y elementos alternativos]
- Castillo-Abdul B
- Bonilla-Del-Río M
- Civila S
Bellaterra journal Of Teaching And Learning Language And Literature - 1/1/2021
10.5565/rev/jtl3.944 Ver en origen
- ISSN 20136196
El «efecto ventrilocuo» en las agencias internacionales de noticias. Revisión teórica e incidencia en las nuevas formas de desinformación
- Sabina Civila de Dios
- Bárbara Castillo Abdul
- Luis Miguel Romero Rodríguez
Vivat Academia - 1/1/2021
10.15178/va.2021..e1302 Ver en origen
- ISSN 15752844
Hola Followers! Content Analysis of YouTube Channels of Female Fashion Influencers in Spain and Ecuador
- Castillo-Abdul, Barbara
- Romero-Rodriguez, Luis M.
- Balseca, Johana;
Sage Open - 1/10/2021
10.1177/21582440211056609 Ver en origen
- ISSN 21582440
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YouTubers as influencers in the responsible promotion and Happiness management of fashion brands
- Castillo-Abdul B
- Romero-Rodriguez LM
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 189-206) - 1/1/2021
- iMarina
Sensing, smart and sustainable product analysis methodology through EEG evaluation
- Pedro, Ponce
- German, Baltazar R.
- Barbara, Castillo A.
- Jhonattan, Miranda
- Arturo, Molina
- Maria, Perez R.;
Ifac-Papersonline (p. 2378-2383) - 1/1/2019
10.1016/j.ifacol.2019.11.562 Ver en origen
- ISSN 24058963
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Perfiles de investigador/a
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