Campos García, Irene irene.campos@urjc.es

Actividades

Women leaders: A study of the Ibero-American business context [Ellas, líderes: Un estudio del contexto empresarial iberoamericano]

  • Campos-García I

Direccion Y Organizacion (p. 81-93) - 1/1/2021

10.37610/dyo.v0i74.604 Ver en origen

  • ISSN 1132175X

Why are we different?: Principals and teachers at the center of the Spanish educational reform

  • Campos-Garcia, Irene;

Revista De Investigacion Educativa (p. 275-302) - 1/1/2022

10.6018/rie.464421 Ver en origen

  • ISSN 02124068

Wellbeing of female employees: What workplaces attract women?

  • Campos-Garcia, Irene;

009263 - El Usali Y La Historia De Los Sistemas Uniformes De Coste: ¿Un Reto Hispano? (p. 469-488) - 1/1/2022

10.3926/ic.2046 Ver en origen

  • ISSN 20143214

Vocational continuing training in Spain: Contribution to the challenge of Industry 4.0 and structural unemployment

  • Aranda Jimenez, Jose Ramon
  • Campos-Garcia, Irene
  • De-Pablos-Heredero, Carmen;

009263 - El USALI y la historia de los sistemas uniformes de coste: ¿Un reto hispano? (p. 20-38) - 1/1/2022

10.3926/ic.1870 Ver en origen

  • ISSN 20143214

They, leaders: a study of the Ibero-American business context

  • Campos-Garcia, Irene;

Direccion Y Organizacion (p. 81-93) - 1/7/2021

10.37610/dyo.v0i74.603 Ver en origen

  • ISSN 1132175X

The impact of a leader's demographic and professional characteristics on employee motivation Do they really matter?

  • Campos-Garcia, Irene
  • Angel Zuniga-Vicente, Jose;

Employee Relations (p. 119-141) - 7/1/2019

10.1108/er-10-2017-0253 Ver en origen

  • ISSN 01425455

The composition of teaching staff: What impact do the characteristics of high-school teachers have on academic performance?

  • Campos Garcia, Irene
  • Zuniga Vicente, Jose Angel;

Revista De Educacion (p. 257-289) - 1/3/2020

10.4438/1988-592x-re-2020-387-435 Ver en origen

  • ISSN 1988592X

The COVID-19 Scenario in Terms of Gender: A Preliminary Analysis in IBEX-35 Companies

  • Campos-Garcia, Irene;

Sustainability - 1/5/2021

10.3390/su13105750 Ver en origen

  • ISSN 20711050

Strategic decision-making in secondary schools: the impact of a principal's demographic profile

  • Campos-Garcia, Irene
  • Angel Zuniga-Vicente, Jose;

Leadership And Policy In Schools (p. 543-564) - 3/7/2022

10.1080/15700763.2020.1802653 Ver en origen

  • ISSN 15700763

Gender equality in non-university education in Spain: A descriptive study (1999-2013)

  • Campos-Garcia, Irene;

Revista Complutense De Educacion (p. 1009-1025) - 1/1/2017

10.5209/rced.51000 Ver en origen

  • ISSN 19882793

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 12/08/23 2:57