Campos García, Irene irene.campos@urjc.es

Actividades

Gender equality in non-university education in Spain: A descriptive study (1999-2013)

  • Campos-Garcia, Irene;

Revista Complutense De Educacion (p. 1009-1025) - 1/1/2017

10.5209/rced.51000 Ver en origen

  • ISSN 19882793

The impact of a leader's demographic and professional characteristics on employee motivation Do they really matter?

  • Campos-Garcia, Irene
  • Angel Zuniga-Vicente, Jose;

Employee Relations (p. 119-141) - 7/1/2019

10.1108/er-10-2017-0253 Ver en origen

  • ISSN 01425455
Open Access

Exploring the exporting-downsizing link: Does the type of export strategy and firm efficiency in foreign markets matter?

  • Campos-Garcia, Irene
  • Munoz-Bullon, Fernando
  • Sanchez-Bueno, Maria J.
  • Angel Zuniga-Vicente, Jose;

Journal of Business Research (p. 324-336) - 1/1/2020

https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.10.074 Ver en origen

  • EISSN 1873-7978
  • ISSN 01482963

The composition of teaching staff: What impact do the characteristics of high-school teachers have on academic performance?

  • Campos Garcia, Irene
  • Zuniga Vicente, Jose Angel;

Revista De Educacion (p. 257-289) - 1/3/2020

10.4438/1988-592x-re-2020-387-435 Ver en origen

  • ISSN 1988592X

Women leaders: A study of the Ibero-American business context [Ellas, líderes: Un estudio del contexto empresarial iberoamericano]

  • Campos-García I

Direccion Y Organizacion (p. 81-93) - 1/1/2021

10.37610/dyo.v0i74.604 Ver en origen

  • ISSN 1132175X

The COVID-19 Scenario in Terms of Gender: A Preliminary Analysis in IBEX-35 Companies

  • Campos-Garcia, Irene;

Sustainability - 1/5/2021

10.3390/su13105750 Ver en origen

  • ISSN 20711050

They, leaders: a study of the Ibero-American business context

  • Campos-Garcia, Irene;

Direccion Y Organizacion (p. 81-93) - 1/7/2021

10.37610/dyo.v0i74.603 Ver en origen

  • ISSN 1132175X

Vocational continuing training in Spain: Contribution to the challenge of Industry 4.0 and structural unemployment

  • Aranda Jimenez, Jose Ramon
  • Campos-Garcia, Irene
  • De-Pablos-Heredero, Carmen;

009263 - El USALI y la historia de los sistemas uniformes de coste: ¿Un reto hispano? (p. 20-38) - 1/1/2022

10.3926/ic.1870 Ver en origen

  • ISSN 20143214

Why are we different?: Principals and teachers at the center of the Spanish educational reform

  • Campos-Garcia, Irene;

Revista De Investigacion Educativa (p. 275-302) - 1/1/2022

10.6018/rie.464421 Ver en origen

  • ISSN 02124068

Digital Transformation of the Spanish Banking Sector: Impact on Jobs and Roles

  • Campos-Garcia, Irene;

Universia Business Review (p. 110-155) - 1/1/2022

10.3232/ubr.2022.v19.n1.03 Ver en origen

  • ISSN 16985117

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 12/08/23 2:57