Díaz Vega, Miriam miriam.diaz@urjc.es

Actividades

Universal Design for Learning and Instruction: Effective Strategies for Inclusive Higher Education

  • Espada-Chavarria, R
  • González-Montesino, RH
  • López-Bastías, JL
  • Díaz-Vega, M

Education Sciences - 1/6/2023

10.3390/educsci13060620 Ver en origen

  • ISSN 22277102

Educational Breakout Based on Star Wars for Learning the History of Spanish Sign Language

  • Moreno-Rodriguez, R
  • Lopez-Bastias, JL
  • Diaz-Vega, M
  • Espada-Chavarria, R

Information (Switzerland) - 1/2/2023

10.3390/info14020096 Ver en origen

  • ISSN 20782489

Keys to Build an Inclusive University System: The Case of Spanish Public Universities

  • Diaz-Vega, M
  • Moreno-Rodriguez, R
  • López-Díaz, JM
  • López-Bastías, JL

Social Sciences - 1/1/2023

10.3390/socsci12010011 Ver en origen

  • ISSN 01345486

Detection of teacher training needs in inclusive education

  • Custodio, NF
  • Díaz-Vega, M
  • Moreno-Rodríguez, R

Ijeri-International Journal Of Educational Research And Innovation (p. 260-277) - 1/1/2022

10.46661/ijeri.6193 Ver en origen

  • ISSN 23864303

Synergism between iron porphyrin and dicationic ionic liquids: tandem CO<sub>2</sub> electroreduction–carbonylation reactions

  • Roger Miró
  • Emma Fernández-Llamazares
  • Cyril Godard
  • Miriam Díaz de los Bernardos
  • Aitor Gual

Chemical Communications (p. 10552-10555) - 1/1/2022

10.1039/d2cc03641j Ver en origen

  • ISSN 13597345

Online Training in Accessibility and Design for All: A Tool to Train Post-COVID Inclusive Graduates

  • Moreno-Rodriguez, R
  • Diaz-Vega, M
  • Lopez-Bastias, JL
  • Espada-Chavarria, R

International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/12/2021

10.3390/ijerph182312582 Ver en origen

  • ISSN 16604601

Open innovation for an inclusive labor market for university students with disabilities

  • Espada-Chavarria R
  • Diaz-Vega M
  • González-Montesino RH

Journal Of Open Innovation: Technology, Market, And Complexity - 1/1/2021

10.3390/joitmc7040217 Ver en origen

  • ISSN 21998531

Attention to the special educational needs of university students with disabilities: The CAUSSEN tool as part of the educational inclusion process (Atencion a las necesidades educativas especiales de los estudiantes universitarios con discapacidad: la herramienta ACAUNEES como parte del proceso de inclusion educativa)

  • Lopez-Bastias, JL
  • Moreno-Rodriguez, R
  • Diaz-Vega, M

Cultura Y Educacion (p. 27-42) - 21/2/2020

10.1080/11356405.2019.1705563 Ver en origen

  • ISSN 11356405

Educational Inclusion through the Universal Design for Learning: Alternatives to Teacher Training

  • Diaz-Vega, M
  • Moreno-Rodriguez, R
  • Lopez-Bastias, JL

Education Sciences (p. 1-15) - 1/11/2020

10.3390/educsci10110303 Ver en origen

  • ISSN 22277102

Approach and Development of a University Studies Itinerary Aimed to People with Intellectual Disability: Structure and Results of its Implementation

  • Moreno-Rodríguez, R
  • Custodio, NF
  • Vega, MD

Revista Internacional De Educación Para La Justicia Social (Riejs) (p. 177-197) - 1/12/2019

10.15366/riejs2019.8.2.010 Ver en origen

  • ISSN 22543139

Prevención del fracaso académico y del abandono escolar

  • Ricardo Moreno Rodríguez
  • Inmaculada Garrote Camarena
  • Miriam Diaz Vega
  • Félix Labrador Arroyo

(p. - ) - 1/1/2022

10.36006/16366-1

  • ISBN 9788419312051
  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Próxima parada: mejorando la calidad educativa del Grado en Lengua de Signos Española y Comunidad Sorda. Correspondencia con líneas de inclusión educativa y metodologías activas

  • Díaz Vega, Miriam (Codirector)
  • López Bastías, José Luis (Director) Doctorando: MARIA CELESTE GONZALEZ GONZALEZ

7/6/2024

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 13/02/25 17:17