Espada Chavarría, Rosa María rosa.espada@urjc.es
Actividades
- Artículos 13
- Libros 0
- Capítulos de libro 0
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 1
- Patentes o licencias de software 0
Universal Design for Learning and Instruction: Effective Strategies for Inclusive Higher Education
- Espada-Chavarria, Rosa
- Gonzalez-Montesino, Rayco H.
- Lopez-Bastias, Jose Luis
- Diaz-Vega, Miriam;
Education Sciences - 1/6/2023
10.3390/educsci13060620 Ver en origen
- ISSN 22277102
Educational Breakout Based on Star Wars for Learning the History of Spanish Sign Language
- Moreno-Rodriguez, Ricardo
- Lopez-Bastias, Jose Luis
- Diaz-Vega, Miriam
- Espada-Chavarria, Rosa;
Information (Switzerland) - 1/2/2023
10.3390/info14020096 Ver en origen
- ISSN 20782489
Espacios universitarios de aprendizaje inclusivos, bilingües y multimodales: el caso del alumnado sordo signante
- González-Montesino, Rayco Hautacuperche
- Espada, Rosa M.
Revista De Estilos De Aprendizaje (p. 70-83) - 20/8/2022
10.55777/rea.v13i25.1519 Ver en origen
- ISSN 19888996
Online Training in Accessibility and Design for All: A Tool to Train Post-COVID Inclusive Graduates
- Moreno-Rodriguez, Ricardo
- Diaz-Vega, Miriam
- Lopez-Bastias, Jose Luis
- Espada-Chavarria, Rosa;
International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/12/2021
10.3390/ijerph182312582 Ver en origen
- ISSN 16604601
El acoso escolar en estudiantes con necesidades educativas especiales en una zona rural del Ecuador
- Espada, Rosa María
- Sánchez Fuentes, Sergio
- Sánchez, Rosa Angélica
Tendencias Pedagógicas (p. 31-42) - 1/1/2021
https://doi.org/10.15366/tp2021.37.004 Ver en origen
- ISSN 11332654
Open innovation for an inclusive labor market for university students with disabilities
- Espada-Chavarria R
- Diaz-Vega M
- González-Montesino RH
Journal Of Open Innovation: Technology, Market, And Complexity - 1/1/2021
10.3390/joitmc7040217 Ver en origen
- ISSN 21998531
INCLUSIVE EDUCATION AND ICT: EYE-TRACKING SYSTEMS FOR STUDENTS WITH CEREBRAL PALSY IN PRIMARY EDUCATION
- Maria Espada-Chavarria, Rosa
- Moreno-Rodriguez, Ricardo
- Moran-Montalvo, Mariano;
Ensayos. Revista De La Escuela Universitaria De Magisterio De Albacete (p. 171-190) - 1/12/2020
- ISSN 02144824
- iMarina
Development of Vocational Maturity in University Students with Disabilities to Access, Obtain an Internship and Complete University Studies
- Espada-Chavarria, Rosa
- Moreno-Rodriguez, Ricardo
- Jenaro, Cristina;
Education Sciences (p. 1-13) - 1/12/2020
10.3390/educsci10120386 Ver en origen
- ISSN 22277102
Law and education and legislative evolution in the access of people with disabilities to the Spanish educational system: from exclusion to educational inclusion
- Castell Cerezo, Cristina
- Espada Chavarria, Rosa Maria;
Revista Ces Derecho (p. 137-159) - 1/12/2020
10.21615/cesder.11.2.8 Ver en origen
- ISSN 21457719
Access to University by Disabled Students: the Influence of Educational Guidance in the Choice of Degree Studies
- Luis Lopez-Bastias, Jose
- Moreno-Rodriguez, Ricardo
- Espada-Chavarria, Rosa;
Psychology, Society & Education (p. 1-17) - 1/1/2020
10.25115/psye.v10i1.2085 Ver en origen
- ISSN 1989709X
Este/a investigador/a no tiene libros.
Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Atención a la diversidad, Inclusión y Diseño Universal para el Aprendizaje en la formación inicial del profesorado
- Barrio Fernández, José Luis del (Tutor)
- Espada Chavarría, Rosa María (Director) Doctorando: CRISTINA CASTELL CEREZO
26/7/2021
- iMarina
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Scopus Author ID