Espada Chavarría, Rosa María rosa.espada@urjc.es

Actividades

Universal Design for Learning and Instruction: Effective Strategies for Inclusive Higher Education

  • Espada-Chavarria, Rosa
  • Gonzalez-Montesino, Rayco H.
  • Lopez-Bastias, Jose Luis
  • Diaz-Vega, Miriam;

Education Sciences - 1/6/2023

10.3390/educsci13060620 Ver en origen

  • ISSN 22277102

Educational Breakout Based on Star Wars for Learning the History of Spanish Sign Language

  • Moreno-Rodriguez, Ricardo
  • Lopez-Bastias, Jose Luis
  • Diaz-Vega, Miriam
  • Espada-Chavarria, Rosa;

Information (Switzerland) - 1/2/2023

10.3390/info14020096 Ver en origen

  • ISSN 20782489

Espacios universitarios de aprendizaje inclusivos, bilingües y multimodales: el caso del alumnado sordo signante

  • González-Montesino, Rayco Hautacuperche
  • Espada, Rosa M.

Revista De Estilos De Aprendizaje (p. 70-83) - 20/8/2022

10.55777/rea.v13i25.1519 Ver en origen

  • ISSN 19888996

Online Training in Accessibility and Design for All: A Tool to Train Post-COVID Inclusive Graduates

  • Moreno-Rodriguez, Ricardo
  • Diaz-Vega, Miriam
  • Lopez-Bastias, Jose Luis
  • Espada-Chavarria, Rosa;

International Journal Of Environmental Research And Public Health - 1/12/2021

10.3390/ijerph182312582 Ver en origen

  • ISSN 16604601

El acoso escolar en estudiantes con necesidades educativas especiales en una zona rural del Ecuador

  • Espada, Rosa María
  • Sánchez Fuentes, Sergio
  • Sánchez, Rosa Angélica

Tendencias Pedagógicas (p. 31-42) - 1/1/2021

https://doi.org/10.15366/tp2021.37.004 Ver en origen

  • ISSN 11332654

Open innovation for an inclusive labor market for university students with disabilities

  • Espada-Chavarria R
  • Diaz-Vega M
  • González-Montesino RH

Journal Of Open Innovation: Technology, Market, And Complexity - 1/1/2021

10.3390/joitmc7040217 Ver en origen

  • ISSN 21998531

INCLUSIVE EDUCATION AND ICT: EYE-TRACKING SYSTEMS FOR STUDENTS WITH CEREBRAL PALSY IN PRIMARY EDUCATION

  • Maria Espada-Chavarria, Rosa
  • Moreno-Rodriguez, Ricardo
  • Moran-Montalvo, Mariano;

Ensayos. Revista De La Escuela Universitaria De Magisterio De Albacete (p. 171-190) - 1/12/2020

  • ISSN 02144824
  • iMarina

Development of Vocational Maturity in University Students with Disabilities to Access, Obtain an Internship and Complete University Studies

  • Espada-Chavarria, Rosa
  • Moreno-Rodriguez, Ricardo
  • Jenaro, Cristina;

Education Sciences (p. 1-13) - 1/12/2020

10.3390/educsci10120386 Ver en origen

  • ISSN 22277102

Law and education and legislative evolution in the access of people with disabilities to the Spanish educational system: from exclusion to educational inclusion

  • Castell Cerezo, Cristina
  • Espada Chavarria, Rosa Maria;

Revista Ces Derecho (p. 137-159) - 1/12/2020

10.21615/cesder.11.2.8 Ver en origen

  • ISSN 21457719

Access to University by Disabled Students: the Influence of Educational Guidance in the Choice of Degree Studies

  • Luis Lopez-Bastias, Jose
  • Moreno-Rodriguez, Ricardo
  • Espada-Chavarria, Rosa;

Psychology, Society & Education (p. 1-17) - 1/1/2020

10.25115/psye.v10i1.2085 Ver en origen

  • ISSN 1989709X

Este/a investigador/a no tiene libros.

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Atención a la diversidad, Inclusión y Diseño Universal para el Aprendizaje en la formación inicial del profesorado

  • Barrio Fernández, José Luis del (Tutor)
  • Espada Chavarría, Rosa María (Director) Doctorando: CRISTINA CASTELL CEREZO

26/7/2021

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 21/08/23 20:31