Vizcaíno Pérez, José Ricardo ricardo.vizcaino@urjc.es

Actividades

A Theoretical Approximation to the Communication Technology Limits Related to Privacy From the Google Glass Case and Audiovisual Fiction

  • Mondelo Gonzalez, Edisa
  • Vizcaino-Laorga, Ricardo;

Journal Of Information Policy (p. 296-313) - 1/1/2018

10.5325/jinfopoli.8.2018.0296 Ver en origen

  • ISSN 21583897

An approach to YouTubers' children in Thailand. The case of minors as specialists in toys

  • Martinez-Pastor, Esther
  • Ongkrutraksa, Worawan
  • Vizcaino-Laorga, Ricardo;

Revista Mediterránea De Comunicación: Mediterranean Journal Of Communication (p. 213-223) - 1/6/2020

10.14198/medcom2020.11.2.1 Ver en origen

  • ISSN 1989872X

Analysis of patterns of use, production, and activity in kid YouTuber channels. A longitudinal study through three cultural contexts: United States, United Kingdom, and Spain

  • Martinez-Pastor, Esther
  • Vizcaino-Laorga, Ricardo
  • Atauri-Mezquida, David;

Communications-European Journal Of Communication Research (p. 195-218) - 30/6/2022

10.1515/commun-2020-0003 Ver en origen

  • ISSN 16134087

Children and young people in front of the devices: new communication phenomena and new product creators

  • Martinez Pastor, Esther
  • Vizcaino Perez, Ricardo
  • Lopez Medel, Ismael;

Icono 14 - 1/6/2022

10.7195/ri14.v20i1.1811 Ver en origen

  • ISSN 16978293

Comunicación Institucional Intercultural para la Salud: desarrollo durante la primera década del siglo XXI

  • Elsa María Moreda Sánchez
  • Esther Martínez Pastor
  • Ricardo Vizcaíno Pérez

Revista Española De Comunicación En Salud (p. 54-78) - 1/1/2017

  • ISSN 19899882
  • iMarina

Government Advertising: an integrative element. The legal framework in Spain

  • Martinez Pastor, Esther
  • Vizcaino-Laorga, Ricardo;

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 90-+) - 1/1/2008

10.4185/rlcs-63-2008-757-091-098 Ver en origen

  • ISSN 11385820

Health-related food advertising on kid YouTuber vlogger channels

  • Martinez-Pastor, Esther
  • Vizcaino-Laorga, Ricardo
  • Atauri-Mezquida, David;

Heliyon - 22/10/2021

10.1016/j.heliyon.2021.e08178 Ver en origen

  • ISSN 24058440

INSTITUTIONAL-INTERCULTURAL CORPORATE COMMUNICATION IN MADRID: A NEW SOCIOANTHROPOLOGICAL CATEGORY

  • Gaona, Carmen
  • Martinez, Esther
  • Vizcaino, Ricardo;

Barataria: Revista Castellano-Manchega De Ciencias Sociales (p. 37-+) - 1/1/2011

10.20932/barataria.v0i12.128 Ver en origen

  • ISSN 15750825

Just Within the Limits of the Law: Minors from Consumers of Advertising to Creators of Advertising in Spain

  • Vizcaino-Laorga, Ricardo
  • Martinez Pastor, Esther
  • Serrano Maillo, Isabel;

Kome - An International Journal Of Pure Communication Inquiry (p. 1-23) - 1/1/2019

10.17646/kome.75698.99 Ver en origen

  • ISSN 20637330

Kid Youtubers in Spain and their practices as toy marketing influencers on YouTube [Djeca-influenceri na YouTubu u Španjolskoj i njihovo sudjelovanje u promoviranju igra?aka]

  • Vizcaíno-Laorga R
  • Pastor EM
  • Ojeda MAN
  • Mezquida DA

Medijska Istrazivanja (p. 99-124) - 1/1/2021

10.22572/mi.27.1.5 Ver en origen

  • ISSN 13306928

Televisión y urnas 2004: Políticos, periodistas y publicitarios

  • Víctor Sampedro Blanco
  • Oscar G Luengo
  • Ricardo Vizcaíno Pérez
  • Manuel Trenzado Romero

1/1/2008

  • ISBN 9788480048514
  • iMarina

Análisis de los canales de niños YouTubers: publicidad y regulación

  • Esther Martínez Pastor
  • Miguel Angel Nicolás Ojeda
  • Ricardo Vizcaíno Pérez

V Congreso Nacional Tmic-Aeic: Investigar La Comunicación En Y Desde La Periferia - 1/1/2019

  • iMarina

El aprendizaje a través del trabajo colaborativo en proyectos: Aprendizaje-Servicio (ApS) en el área de Publicidad

  • Marian Blanco Ruiz
  • Esther Martínez Pastor
  • Ricardo Vizcaíno Pérez

Estrategias De Adaptación Metodológica Y Tecnológica Ante La Pandemia Del Covid-19 En La Universidad (p. 393-408) - 1/1/2021

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

La responsabilidad social del periodista desde la perspectiva de la inteligencia emocional. Estudio de caso: evolución de grado ético de los comunicadores a lo largo de la trayectoria formativa y profesional

  • Ricardo Vizcaíno Pérez (Director)
  • Rafael Jódar Anchía (Director) Doctorando: Ami Bondía Raga

1/1/2014

  • iMarina

Producción de noticias y canales de acceso a la información. Un estudio de las tendencias en el contexto español

  • Vizcaíno Pérez, José Ricardo (Director)
  • Montes Vozmediano, Manuel Javier (Codirector) Doctorando: PATRICIA DE LA TORRE DIAZ

19/5/2023

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 12/08/23 2:59