Moreno Fernández, María Angeles mariaangeles.moreno@urjc.es

Publications

The WHO?s communication strategies on social media during the early stage of the 2021 COVID vaccination campaign

  • Poch-Butler, S. L.
  • Moreno, A.
  • Gelado-Marcos, R.;

Revista De Comunicación (p. 377-395) - 1/3/2023

10.26441/rc22.1-2023-3102 View at source

  • ISSN 16840933

Limitaciones y riesgos de la investigación transcultural en RR. PP. y Comunicación estratégica. El auge de las macroencuestas

  • Moreno, Ángeles
  • Humanes, María Luisa

Revista Latina De Comunicacion Social (p. 646-655) - 14/7/2022

10.4185/10.4185/rlcs-64-2009-851-646-653 View at source

  • ISSN 11385820

Gender Gaps and Opportunities in Communication Management in Spain

  • Moreno Fernandez, Angeles
  • Fuentes-Lara, Cristina
  • Khalil Tolosa, Nadia;

Palabra Clave - 1/7/2022

10.5294/pacla.2022.25.3.5 View at source

  • ISSN 01228285

Factors affecting turnover intentions among Millennial public relations professionals: The Latin American case

  • Moreno, Angeles
  • Navarro, Cristina
  • Fuentes-Lara, Cristina;

Public Relations Inquiry (p. 199-220) - 1/5/2022

10.1177/2046147x221081176 View at source

  • ISSN 2046147X

Trust in Public Relations in the Age of Mistrusted Media: A European Perspective

  • Moreno, Angeles
  • Tench, Ralph
  • Verhoeven, Piet;

Publications (p. 1-20) - 1/3/2021

10.3390/publications9010007 View at source

  • ISSN 23046775

Crisis communication (2008-2018). Review of the main advances in empirical knowledge in communication management

  • Zurro-Anton, Noelia
  • Moreno, Maria-Angeles
  • Fuentes-Lara, Maria-Cristina;

Profesional De La Informacion (p. 1-14) - 1/2/2021

10.3145/epi.2021.ene.07 View at source

  • ISSN 13866710

Enemy at the (house) gates: permanence of gender discrimination in public relations career promotion in Latin America

  • Moreno, Angeles
  • Khalil, Nadia
  • Tench, Ralph;

Communication & Society-Spain (p. 169-183) - 1/1/2021

10.15581/003.34.3.169-183 View at source

  • ISSN 23867876

Enemy at the (house) gates: permanence of gender discrimination in public relations career promotion in Latin America

  • Ángeles Moreno
  • Nadia Khalil
  • Ralph Tench

Comunicacion Y Sociedad (p. 169-183) - 1/1/2021

  • ISSN 02140039
  • iMarina

Covid-19 communication management in Spain: Exploring the effect of information-seeking behavior and message reception in public's evaluation

  • Ángeles Moreno
  • Mª Cristina Fuentes Lara
  • Cristina Navarro

Profesional De La Informacion (p. 1-16) - 1/8/2020

10.3145/epi.2020.jul.02 View at source

  • ISSN 13866710

Communication Practitioners' Perceptions of Big Data and Automation: A Comparative Study between Europe and Latin America

  • Markus Wiesenberg
  • Ángeles Moreno

Revista Internacional De Relaciones Publicas (p. 29-48) - 1/6/2020

10.5783/rirp-19-2020-03-29-48 View at source

  • ISSN 21743681

Latin American Communication Monitor 2020-2021. Crisis delCOVID-19 en la gestión de comunicación, ciberseguridad, situación de las mujeres, retos éticos y nuevas competencias: resultados del estudio bienal en 20 países

  • Alejandro Álvarez Nobell
  • Juan Carlos Molleda
  • Ángeles Moreno
  • Andréia Athaydes
  • Ana María Suárez Monsalve
  • Marco Vinicio Herrera Berenguer

1/1/2021

  • ISBN 9788409331772
  • iMarina

Communication excellence: How to develop, manage and lead exceptional communications

  • Tench R
  • Ver?i? D
  • Zerfass A
  • Moreno A
  • Verhoeven P

(p. 1-215) - 1/1/2017

10.1007/978-3-319-48860-8 View at source

Crítica de la publicidad y su discurso: fundamentos de la crítica de la comunicación publicitaria desde la línea de la eficacia a la publicidad como cultura

  • Ángeles Moreno

1/1/2004

  • ISBN 8495195607
  • iMarina

La identidad de la televisión pública: evolución de sus fundamentos económicos, políticos e ideológicos

  • Ángeles Moreno

1/1/2003

  • ISBN 847299564X
  • iMarina

Who takes the blame? Factors of the perpetuation of the glass ceiling in public relations and strategic communication in Latin America

  • Moreno Á
  • Lara CF

Towards A New Understanding Of Masculine Habitus And Women And Leadership In Public Relations (p. 74-89) - 1/1/2022

10.4324/9781003161622-7 View at source

El uso de las fuentes informativas y su influencia en los roles profesionales del periodismo español. Análisis del caso del modelo vigilante en el diario digital El Confidencial

  • Juan Francisco Torregrosa Carmona
  • Ángeles Moreno

Comunicación Y Diversidad. Libro De Comunicaciones Del Vii Congreso Internacional De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación (p. 2474-2491) - 1/1/2020

  • iMarina

Ethical practices and role perceptions of bloggers: An analysis of literary bloggers in Spain

  • Navarro C
  • Moreno A

Communication Ethics in a Connected World: Research in Public Relations and Organisational Communication (p. 97-114) - 1/1/2015

10.3726/978-3-0352-6555-2 View at source

Spain: Public relations leadership in an age of turbulence

  • Ruiz CN
  • Moreno Á

Public Relations Leaders As Sensemakers: A Global Study Of Leadership In Public Relations And Communication Management (p. 232-246) - 1/1/2014

10.4324/9781315858937 View at source

Metodología de la investigación transcultural

  • María Luisa Humanes
  • Ángeles Moreno
  • Francisco José Sarabia Sánchez

Métodos De Investigación Social Y De La Empresa (p. 695-715) - 1/1/2013

  • iMarina

Las relaciones entre los periodistas y las fuentes informativas en el periodismo político español

  • Enric Saperas Lapiedra
  • Ángeles Moreno
  • Luis Pablo Francescutti

Comunicació I Risc: Iii Congrés Internacional Associació Espanyola D'investigació De La Comunicació - 1/1/2012

  • iMarina

El contról y la evaluación de la responsabilidad social corporativa: Una oportunidad para el desrrollo sostenible

  • Ángeles Moreno

Estudios De Comunicación Y Medios (p. 125-139) - 1/1/2011

  • iMarina

El tratamiento de la información sobre ciudadanía corporativa en las webs corporativas de las empresas del IBEX35

  • Paul Capriotti
  • Ángeles Moreno

Tendencias Actuales En Las Relaciones Públicas (p. 465-484) - 1/1/2007

  • iMarina

Relaciones públicas y desarrollo sostenible en el sector turístico: Estudio de caso del grupo Xcaret en el Caribe mexicano

  • Ángeles Moreno

Investigación Y Relaciones Públicas: I Congreso Internacional De Relaciones Públicas (p. 623-649) - 1/1/2005

  • iMarina

La comercialización de Internet: consecuencias en la comunicación externa de las empresas y organizaciones

  • Ángeles Moreno
  • Ángel Badillo Matos

Retos De La Sociedad De La Información: Estudios De Comunicación En Honor De La Dra. María Teresa Aubach Guiu (p. 587-604) - 1/1/1997

  • iMarina

Latin America and the strategic communication dilemma in times of COVID-19

  • Álvarez-Nobell, Alejandro
  • Molleda, Juan-Carlos
  • Moreno, Ángeles
  • Suárez-Monsalve, Ana María

(p. 49-64) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-6 View at source

  • ISBN 9781003184669

COVID-19 information seeking in Spain

  • Navarro, Cristina
  • Moreno, Ángeles
  • Fuentes-Lara, Cristina

(p. 132-147) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-13 View at source

Implications for the future of strategic communications from the COVID-19 pandemic

  • Tench, Ralph
  • Meng, Juan
  • Moreno, Ángeles

(p. 345-350) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-30 View at source

A world turned upside down

  • Tench, Ralph
  • Meng, Juan
  • Moreno, Ángeles

(p. 3-12) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-2 View at source

Public relations and the rise of hypermodern values: Exploring the profession in Europe

  • Verhoeven, Piet
  • Zerfass, Ansgar
  • Vercic, Dejan
  • Tench, Ralph
  • Moreno, Angeles;

Public Relations Review (p. 471-480) - 1/11/2018

10.1016/j.pubrev.2018.06.001 View at source

  • ISSN 03638111

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

La comunicación corporativa en tiempos de crisis por el conflicto armado en Colombia y sus retos hacia el postconflicto: estudio de caso de Interconexión Eléctrica S.A. -ISA-

  • Ángeles Moreno (Director)
  • Carmen María Alonso González (Director) Doctorando: Luisa Fernanda Uribe Palomares

1/1/2016

  • iMarina

Las nuevas tecnologías en la comunicación estratégica. Análisis de los blogs corporativos en las empresas españolas

  • María Luisa Humanes (Director)
  • Ángeles Moreno (Director) Doctorando: Cristina Navarro Ruiz

1/1/2011

  • iMarina

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 8/12/23 3:08 AM