Moreno Fernández, María Angeles mariaangeles.moreno@urjc.es

Publications

Women in public relations (1982-2019)

  • Topic, Martina
  • Cunha, Maria Joao
  • Reigstad, Amelia
  • Jelen-Sanchez, Alenka
  • Moreno, Angeles;

Journal Of Communication Management (p. 391-407) - 5/10/2020

10.1108/jcom-11-2019-0143 View at source

  • ISSN 1363254X

Uso del big data y de la automatización entre los profesionales de las relaciones públicas en Brasil

  • Ángeles Moreno
  • Andréia Athaydes
  • Cristina Navarro Ruiz

Revista Comhumanitas (p. 85-100) - 1/1/2018

  • ISSN 1390776X
  • iMarina

Uso del big data y de la automatización entre los profesionales de las relaciones públicas en Brasil

  • Moreno, Ángeles
  • Athaydes, Andréia
  • Navarro, Cristina

Revista Comhumanitas (p. 85-100) - 20/5/2020

10.31207/rch.v9i2.167 View at source

  • ISSN 1390776X

Trust in Public Relations in the Age of Mistrusted Media: A European Perspective

  • Moreno, Angeles
  • Tench, Ralph
  • Verhoeven, Piet;

Publications (p. 1-20) - 1/3/2021

10.3390/publications9010007 View at source

  • ISSN 23046775

Transitional socioeconomic and political environments of public relations in Mexico

  • Molleda, Juan-Carlos
  • Moreno, Angeles;

Public Relations Review (p. 104-109) - 1/6/2006

10.1016/j.pubrev.2006.02.002 View at source

  • ISSN 03638111

The organizational listening as a communication strategy. Analysis of its management in Spain

  • Moreno, Angeles
  • Khalil, Nadia
  • del Pilar Gomez, Maria;

Revista Internacional De Relaciones Publicas (p. 197-214) - 1/6/2018

10.5783/rirp-15-2018-11-197-214 View at source

  • ISSN 21743681

The challenge of new gatekeepers for public relations. A comparative analysis of the role of social media influencers for European and Latin American professionals

  • Navarro, Cristina
  • Moreno, Angeles
  • Molleda, Juan Carlos
  • Khalil, Nadia
  • Verhoeven, Piet;

Public Relations Review - 1/6/2020

10.1016/j.pubrev.2020.101881 View at source

  • ISSN 03638111

The agenda-setting effect and the campign issues in 2008 general elections

  • Luisa Humanes, Maria
  • de los Angeles Moreno, Maria;

Adcomunica: Revista Científica De Estrategias, Tendencias E Innovación En Comunicación (p. 191-207) - 1/5/2012

10.6035/2174-0992.2012.3.12 View at source

  • ISSN 21740992

The WHO?s communication strategies on social media during the early stage of the 2021 COVID vaccination campaign

  • Poch-Butler, S. L.
  • Moreno, A.
  • Gelado-Marcos, R.;

Revista De Comunicación (p. 377-395) - 1/3/2023

10.26441/rc22.1-2023-3102 View at source

  • ISSN 16840933

The Spanish Royal Wedding as a media event - Audiences and reception strategies in the broadcast of the Spanish Crown Prince's Wedding

  • Martinez-Nicolas, Manuel
  • Bermejo, Fernando
  • Garcia De Madariaga, Jose M.
  • Moreno, Maria De Los Angeles
  • Planas, Pablo
  • Tucho, Fernando;

Revista Internacional De Sociologia (p. 65-93) - 1/8/2008

  • ISSN 00349712
  • iMarina

Latin American Communication Monitor 2020-2021. Crisis delCOVID-19 en la gestión de comunicación, ciberseguridad, situación de las mujeres, retos éticos y nuevas competencias: resultados del estudio bienal en 20 países

  • Alejandro Álvarez Nobell
  • Juan Carlos Molleda
  • Ángeles Moreno
  • Andréia Athaydes
  • Ana María Suárez Monsalve
  • Marco Vinicio Herrera Berenguer

1/1/2021

  • ISBN 9788409331772
  • iMarina

La identidad de la televisión pública: evolución de sus fundamentos económicos, políticos e ideológicos

  • Ángeles Moreno

1/1/2003

  • ISBN 847299564X
  • iMarina

Crítica de la publicidad y su discurso: fundamentos de la crítica de la comunicación publicitaria desde la línea de la eficacia a la publicidad como cultura

  • Ángeles Moreno

1/1/2004

  • ISBN 8495195607
  • iMarina

Communication excellence: How to develop, manage and lead exceptional communications

  • Tench R
  • Ver?i? D
  • Zerfass A
  • Moreno A
  • Verhoeven P

(p. 1-215) - 1/1/2017

10.1007/978-3-319-48860-8 View at source

Who takes the blame? Factors of the perpetuation of the glass ceiling in public relations and strategic communication in Latin America

  • Moreno Á
  • Lara CF

Towards A New Understanding Of Masculine Habitus And Women And Leadership In Public Relations (p. 74-89) - 1/1/2022

10.4324/9781003161622-7 View at source

Spain: Public relations leadership in an age of turbulence

  • Ruiz CN
  • Moreno Á

Public Relations Leaders As Sensemakers: A Global Study Of Leadership In Public Relations And Communication Management (p. 232-246) - 1/1/2014

10.4324/9781315858937 View at source

Relaciones públicas y desarrollo sostenible en el sector turístico: Estudio de caso del grupo Xcaret en el Caribe mexicano

  • Ángeles Moreno

Investigación Y Relaciones Públicas: I Congreso Internacional De Relaciones Públicas (p. 623-649) - 1/1/2005

  • iMarina

Metodología de la investigación transcultural

  • María Luisa Humanes
  • Ángeles Moreno
  • Francisco José Sarabia Sánchez

Métodos De Investigación Social Y De La Empresa (p. 695-715) - 1/1/2013

  • iMarina

Las relaciones entre los periodistas y las fuentes informativas en el periodismo político español

  • Enric Saperas Lapiedra
  • Ángeles Moreno
  • Luis Pablo Francescutti

Comunicació I Risc: Iii Congrés Internacional Associació Espanyola D'investigació De La Comunicació - 1/1/2012

  • iMarina

La comercialización de Internet: consecuencias en la comunicación externa de las empresas y organizaciones

  • Ángeles Moreno
  • Ángel Badillo Matos

Retos De La Sociedad De La Información: Estudios De Comunicación En Honor De La Dra. María Teresa Aubach Guiu (p. 587-604) - 1/1/1997

  • iMarina

Ethical practices and role perceptions of bloggers: An analysis of literary bloggers in Spain

  • Navarro C
  • Moreno A

Communication Ethics in a Connected World: Research in Public Relations and Organisational Communication (p. 97-114) - 1/1/2015

10.3726/978-3-0352-6555-2 View at source

El uso de las fuentes informativas y su influencia en los roles profesionales del periodismo español. Análisis del caso del modelo vigilante en el diario digital El Confidencial

  • Juan Francisco Torregrosa Carmona
  • Ángeles Moreno

Comunicación Y Diversidad. Libro De Comunicaciones Del Vii Congreso Internacional De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación (p. 2474-2491) - 1/1/2020

  • iMarina

El tratamiento de la información sobre ciudadanía corporativa en las webs corporativas de las empresas del IBEX35

  • Paul Capriotti
  • Ángeles Moreno

Tendencias Actuales En Las Relaciones Públicas (p. 465-484) - 1/1/2007

  • iMarina

El contról y la evaluación de la responsabilidad social corporativa: Una oportunidad para el desrrollo sostenible

  • Ángeles Moreno

Estudios De Comunicación Y Medios (p. 125-139) - 1/1/2011

  • iMarina

Public relations and the rise of hypermodern values: Exploring the profession in Europe

  • Verhoeven, Piet
  • Zerfass, Ansgar
  • Vercic, Dejan
  • Tench, Ralph
  • Moreno, Angeles;

Public Relations Review (p. 471-480) - 1/11/2018

10.1016/j.pubrev.2018.06.001 View at source

  • ISSN 03638111

Latin America and the strategic communication dilemma in times of COVID-19

  • Álvarez-Nobell, Alejandro
  • Molleda, Juan-Carlos
  • Moreno, Ángeles
  • Suárez-Monsalve, Ana María

(p. 49-64) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-6 View at source

  • ISBN 9781003184669

Implications for the future of strategic communications from the COVID-19 pandemic

  • Tench, Ralph
  • Meng, Juan
  • Moreno, Ángeles

(p. 345-350) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-30 View at source

COVID-19 information seeking in Spain

  • Navarro, Cristina
  • Moreno, Ángeles
  • Fuentes-Lara, Cristina

(p. 132-147) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-13 View at source

A world turned upside down

  • Tench, Ralph
  • Meng, Juan
  • Moreno, Ángeles

(p. 3-12) - 22/8/2022

10.4324/9781003184669-2 View at source

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

Las nuevas tecnologías en la comunicación estratégica. Análisis de los blogs corporativos en las empresas españolas

  • María Luisa Humanes (Director)
  • Ángeles Moreno (Director) Doctorando: Cristina Navarro Ruiz

1/1/2011

  • iMarina

La comunicación corporativa en tiempos de crisis por el conflicto armado en Colombia y sus retos hacia el postconflicto: estudio de caso de Interconexión Eléctrica S.A. -ISA-

  • Ángeles Moreno (Director)
  • Carmen María Alonso González (Director) Doctorando: Luisa Fernanda Uribe Palomares

1/1/2016

  • iMarina

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 8/12/23 3:08 AM