Los datos mostrados de la Universidad Carlos III de Madrid son parciales, pues con ellos se pretende responder a 2 preguntas:

  • ¿Quién investiga un tema concreto?
  • ¿Qué investiga un/a investigador/a, grupo o departamento específico?

Por esta razón sólo recoge investigadores/as en activo.

Además, sólo se recogen los resultados de investigación siguiendo estos límites:

  • Proyectos de investigación desde 2006.
  • Publicaciones, Tesis doctorales, Patentes y Software desde 2008.

Duque Zuluaga, Lola Cristina lduque@emp.uc3m.es

Actividades

Utilitarian and hedonic promotional appeals of 99-ending prices The influence of decision-making style

  • Gaston Breton, Charlotte
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING (p. 212-237) - 1/2015

https://doi.org/10.1108/ejm-09-2012-0556 Ver en origen

  • EISSN 1758-7123
  • ISSN 0309-0566

Towards a Model and Methodology for Assessing Student learning Outcomes and Satisfaction

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Weeks, John R

Quality Assurance in Education (Quality Assurance in Education) (p. 84-105) - 1/2010

https://doi.org/10.1108/09684881011035321 Ver en origen

  • EISSN 1758-7662
  • ISSN 0968-4883

The recruit requirements of recent graduates: approaching the existing mismatch

  • Pujol-jover, Maria
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Riera-prunera, Carme

TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE (p. 57-70) - 1/2023

10.1080/14783363.2022.2029695 Ver en origen

  • EISSN 1478-3371
  • ISSN 1478-3363
Open Access

Small but sincere: how firm size and gratitude determine the effectiveness of cause marketing campaigns

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

JOURNAL OF RETAILING (p. 352-363) - 12/2018

https://doi.org/10.1016/j.jretai.2018.08.002 Ver en origen

  • ISSN 0022-4359

Open Innovation and service dominant logic: application of foundational premises to innovative firms

  • Cesaroni, Fabrizio
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

Harvard Deusto Business Research (p. 17-34) - 6/2013

https://doi.org/10.3926/hdbr.29 Ver en origen

  • ISSN 2254-6235

New insights on satisfaction prototypes for segmentation: focus on customer experience

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Riera-prunera, Carme

Journal of Vacation Marketing (p. 486-509) - 10/2022

10.1177/13567667211060566 Ver en origen

  • ISSN 1356-7667

Moderating Role of Stress in Evaluating Negative Services: Encounters With the Police

  • Signh, Sangeeta
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

JOURNAL OF SERVICE RESEARCH (p. 231-241) - 5/2012

https://doi.org/10.1177/1094670511435563 Ver en origen

  • EISSN 1552-7379
  • ISSN 1094-6705

Market Orientation and Organizational Performance in the Nonprofit Context: Exploring Both Concepts and the Relationship between Them

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Schneider, Ulrike

Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing (p. 25-48) - 3/2008

https://doi.org/10.1300/j054v19n02_02 Ver en origen

  • EISSN 1540-6997
  • ISSN 1049-5142

Learning Outcomes and Dropout Intentions: An Analytical Model for Spanish Universities.

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Duque, Juan C
  • Suriñach, Jordi

EDUCATIONAL STUDIES (p. 261-284) - 7/2013

https://doi.org/10.1080/03055698.2012.724353 Ver en origen

  • EISSN 1465-3400
  • ISSN 0305-5698
Open Access

Familiarity and format: cause-related marketing promotions in international markets

  • Singh, Sangeeta
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

INTERNATIONAL MARKETING REVIEW (p. 901-921) - 10/2019

10.1108/imr-10-2018-0307 Ver en origen

  • EISSN 1758-6763
  • ISSN 0265-1335

Este/a investigador/a no tiene libros.

Open Access

Society needs and university teaching: Is there a gap?. In: Investigaciones de Economía de la Educación, Volumen 10

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Pujol-jover, Maria
  • Riera-prunera, Carme

Investigaciones de Economía de la Educación, Volumen 10 (p. 617-633) - 1/2015

  • ISBN 978-84-944483-4-8

Who is to blame? The Attribution of Negative Touchpoints and its Impact on Overall Customer Satisfaction

  • Melnyk, Volodymyr
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

International Marketing Trends Conference (p. 1-7) - 2022

  • ISBN 978-2-490372-14-0

Understanding patients' participation in health care services

  • Ates, Zelal
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Shumann, Jan H.
  • Büttgen, Marion
  • Lara-quintanilla, Marta
  • Delcourt, Cecile

EMAC 2015: Collaboration in research / European Marketing Academy Conference - 2015

  • ISBN 978-90-823-8330-0

Students facing the labour market: what should they have learned? A competence gap analysis

  • Riera-prunera, Carme
  • Blasco Martel, Yolanda
  • Di Paolo, Antonio
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Lopez Tamayo, Jordi
  • Pujol-jover, Maria

INTED Conference (p. 6973-6980) - 2017

Editor: IATED ACADEMY

https://doi.org/10.21125/inted.2017 Ver en origen

  • ISBN 978-84-617-8491-2

Society needs and university teaching: Is there a gap?

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Pujol-jover, Maria
  • Riera-prunera, Carme

XXIV Jornadas de la Asociación de la Economía de la Educación (AEDE 2015) (p. 617-633) - 2015

Editor: Asociación de Economía de la Educación

  • ISBN 978-84-944483-4-8

Small but Moral: The Impact of Firm Size and Gratitude on the Effectiveness of Cause-Marketing Campaigns

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Rodriguez-solis, Laura

2nd Mediterranean Symposium on Consumer Behavior Research - 2016

Segmentation in the tourism sector: Using satisfaction prototypes

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Cortes-jimenez, Isabel
  • Riera-prunera, Carme

43rd European Marketing Academy Annual Conference (EMAC 2014): Paradigm, shifts and interactions - 2014

Editor: UNIVERSITAT DE VALENCIA

  • ISBN 978-84-370-9453-3

Satisfaction as Relief or Contentment: Comparing the Two Prototypes

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Singh, Sangeeta
  • Andreassen, Tor Wallin

17th Frontiers in Service Conference - 2008

Retos en la incorporación al mercado laboral: análisis de la brecha en competencias = Challenges in entering the labour market: a competence gap analysis

  • Riera-prunera, Carme
  • Blasco Martel, Yolanda
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Lopez Tamayo, Jordi
  • Pujol-jover, Maria

CINAIC VII Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad (p. 383-388) - 2017

Editor: UNIVERSIDAD DE ZARAGOZA

https://doi.org/10.26754/cinaic.2017.000001 Ver en origen

  • ISBN 978-84-16723-41-6

Marketing for innovative organizations: Open innovation through the lenses of the service dominant logic

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Cesaroni, Fabrizio

42nd European Marketing Academy Conference (EMAC) Annual Conference 2013: Lost in Translation, Marketing in an Interconnected World - 2013

Marketing Practices and Performance in a Post-Crisis Scenario

  • Lado Couste, Nora Rita
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Alvarez Bassi, Daniel

Academy of Marketing Science 40th Anniversary Conference 2011 - 2011

Open Access

Promotional benefits of 99-ending prices: the moderating role of intuitive and analytical decision style

  • Gaston Breton, Charlotte
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

2011

Editor: Universidad Carlos III de Madrid. Departamento de Economía de la Empresa

Marketing for Technologies: S-D Logic and the Open Innovation Paradigm

  • Cesaroni, Fabrizio
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

2010

Editor: UNIVERSIDAD CARLOS III DE MADRID

A framework for analyzing performance in higher education

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

2013

'Unserved' Interpretations of Service Satisfaction

  • Singh, Sangeeta
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

2009

Editor: UNIVERSIDAD CARLOS III DE MADRID

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

PID2021-123450OB-I00 - ONLINE COMMUNITIES AND AUDIENCE REACTIONS TO NOT SOCIALLY APPROVED ORGANIZATION ACTIONS

  • Barroso Ludeña, Alicia
  • Dias Dos Reis, Samira
  • Stirpe, Luigi
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Melnyk, Volodymyr
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Deuschel, Till Nicolas
  • Katz, Joshua Henry
... Ver más Contraer

Ejecución: 01-09-2022 - 31-08-2026

Tipo: Nacional

Financiado por: AGENCIA ESTATAL DE INVESTIGACION (AEI)

SEJ2007-65897 - Medición de la eficiencia de las prácticas de marketing en la creación de valor de marca y de mercado.

  • Lado Couste, Nora Rita
  • Ladron De Guevara Martinez, Antonio
  • Vidal Sanz, Jose Manuel
  • Esteban Bravo, Mercedes
  • Martos Partal, Maria Mercedes
  • Torres Lacomba, Anna
  • Villa Valdes, Guillermo
  • Gaston Breton, Charlotte
  • Cesaroni, Fabrizio
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Yildirim, Gokhan
  • Natale Junkes, Patricia
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Ejecución: 01-10-2007 - 30-06-2011

Tipo: Nacional

Financiado por: MINISTERIO DE EDUCACION Y CIENCIA DIR. GRAL. INVESTIGACION

ECO2011-27942 - Estrategias de marketing y nuevos productos: impacto en el valor de la empresa.

  • Lado Couste, Nora Rita
  • Ladron De Guevara Martinez, Antonio
  • Martos Partal, Maria Mercedes
  • Cesaroni, Fabrizio
  • Valenzuela Martinez, Ana
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Ho, Han Chiang
... Ver más Contraer

Ejecución: 01-01-2012 - 31-12-2014

Tipo: Nacional

Financiado por: MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACION

ECO2017-87369-P - El reto del etiquetado de productos sostenibles: de la confusión a la preferencia determinada

  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Barroso Ludeña, Alicia
  • Lado Couste, Nora Rita

Ejecución: 01-01-2018 - 30-09-2021

Tipo: Nacional

Financiado por: MINISTERIO DE ASUNTOS ECONOMICOS Y TRANSFORMACION DIGITAL

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 8/04/24 15:56