Los datos mostrados de la Universidad Carlos III de Madrid son parciales, pues con ellos se pretende responder a 2 preguntas:

  • ¿Quién investiga un tema concreto?
  • ¿Qué investiga un/a investigador/a, grupo o departamento específico?

Por esta razón sólo recoge investigadores/as en activo.

Además, sólo se recogen los resultados de investigación siguiendo estos límites:

  • Proyectos de investigación desde 2006.
  • Publicaciones, Tesis doctorales, Patentes y Software desde 2008.

De Vries, Eline Louise Elisabeth edevries@emp.uc3m.es

Actividades

The mere possession effect of shareable digital coupons: The mediating role of anticipated self¿enhancement

  • Zhang, Sha
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Ding, Aihui

Journal of Consumer Behaviour (p. 122-134) - 1/2023

10.1002/cb.2116 Ver en origen

  • EISSN 1479-1838
  • ISSN 1472-0817
Open Access

Friend-shield protection from the crowd: how close friendships make us seem invulnerable to Covid-19

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Lee, Hyun Jung

JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-APPLIED (p. 794-815) - 6/2022

https://doi.org/10.1037/xap0000417 Ver en origen

  • EISSN 1939-2192
  • ISSN 1076-898X
Open Access

Strikes Against Emerging Competition: Respecting Consumers' Needs and Gaining Their Hearts

  • Lee, Hyun Jung
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth

Advances in Consumer Research (p. 217-218) - 10/2021

  • ISSN 0098-9258
Open Access

The effectiveness of random discounts for migrating customers to the mobile channel

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Zang, Sha

Journal of Business Research (p. 272-281) - 3/2020

https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.041 Ver en origen

  • EISSN 1873-7978
  • ISSN 0148-2963
Open Access

When more likes is not better: the consequences of high and low likes-to-followers ratios for perceived account credibility and social media marketing effectiveness

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth

MARKETING LETTERS (p. 275-291) - 9/2019

https://doi.org/10.1007/s11002-019-09496-6 Ver en origen

  • EISSN 1573-059X
  • ISSN 0923-0645

Go local or go global: how local brands promote buying impulsivity

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Fennis, Bob M.

INTERNATIONAL MARKETING REVIEW (p. 1-28) - 7/2019

10.1108/imr-10-2018-0292 Ver en origen

  • EISSN 1758-6763
  • ISSN 0265-1335

Friends with benefits: Behavioral and fMRI studies on the effect of friendship reminders on self-control for compulsive and non-compulsive buyers

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Fennis, Bob
  • Bijmolt, Tammo
  • Ter Horst, Gert
  • Marsman, Jan-bernard C.

INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING (p. 336-358) - 6/2018

https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2017.12.004 Ver en origen

  • EISSN 1873-8001
  • ISSN 0167-8116
Open Access

Small but sincere: how firm size and gratitude determine the effectiveness of cause marketing campaigns

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

JOURNAL OF RETAILING (p. 352-363) - 12/2018

https://doi.org/10.1016/j.jretai.2018.08.002 Ver en origen

  • ISSN 0022-4359

Consumed with Consumption: the Impact of Friendship on Consumer Self-Control

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth

2013

  • ISBN 978-90-367-6339-4

Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.

Who is to blame? The Attribution of Negative Touchpoints and its Impact on Overall Customer Satisfaction

  • Melnyk, Volodymyr
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina

International Marketing Trends Conference (p. 1-7) - 2022

  • ISBN 978-2-490372-14-0

Small but Moral: The Impact of Firm Size and Gratitude on the Effectiveness of Cause-Marketing Campaigns

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Rodriguez-solis, Laura

2nd Mediterranean Symposium on Consumer Behavior Research - 2016

Reminders of Friendship Enhance the Self-control of Compulsive Buyers: an fMRI study

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Trampe, Debra
  • Fennis, Bob
  • Bijmolt, Tammo
  • Marsman, Jan-bernard

2014 European Marketing Academy (EMAC) 43rd Annual Conference: Paradigm shifts and interactions - 2014

Neuromarketing: Ontdek en benut de mening van het brei

  • De Vries, Eline Louise Elisabeth

2013

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

PID2021-123450OB-I00 - ONLINE COMMUNITIES AND AUDIENCE REACTIONS TO NOT SOCIALLY APPROVED ORGANIZATION ACTIONS

  • Barroso Ludeña, Alicia
  • Dias Dos Reis, Samira
  • Stirpe, Luigi
  • Duque Zuluaga, Lola Cristina
  • Melnyk, Volodymyr
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Deuschel, Till Nicolas
  • Katz, Joshua Henry
... Ver más Contraer

Ejecución: 01-09-2022 - 31-08-2026

Tipo: Nacional

Financiado por: AGENCIA ESTATAL DE INVESTIGACION (AEI)

CISP20S12340 - Optimización de la transparencia en los contratos online para una innovación económica en la industria minorista: Investigación interdisciplinar a través del análisis jurídico y experimentos empíricos sobre el comportamiento del consumidor.

  • Mato Pacin, Maria Natalia
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth
  • Lee, Hyun Jung

Ejecución: 02-11-2021 - 01-11-2024

Tipo: Nacional

Financiado por: FUNDACION RAMON ARECES

Estrategia de marca e internacionalización: estandarización vs adaptación

  • Barroso Ludeña, Alicia
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth

Ejecución: 16-10-2015 - 15-10-2017

Tipo: Regional

Financiado por: FUNDACION RAMON ARECES

ECO2013-46091-P - La gestión de la cadena de suministro y las smart cities: una aproximación estratégico-operativa

  • Montes Sancho, Maria Jose
  • Mendonça Tachizawa, Elcio
  • Barroso Ludeña, Alicia
  • Ekinci, Emre
  • De Vries, Eline Louise Elisabeth

Ejecución: 01-01-2014 - 30-06-2017

Tipo: Nacional

Financiado por: MINISTERIO DE ASUNTOS ECONOMICOS Y TRANSFORMACION DIGITAL

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 8/04/24 15:56