Los datos mostrados de la Universidad Carlos III de Madrid son parciales, pues con ellos se pretende responder a 2 preguntas:
- ¿Quién investiga un tema concreto?
- ¿Qué investiga un/a investigador/a, grupo o departamento específico?
Por esta razón sólo recoge investigadores/as en activo.
Además, sólo se recogen los resultados de investigación siguiendo estos límites:
- Proyectos de investigación desde 2006.
- Publicaciones, Tesis doctorales, Patentes y Software desde 2008.
De Vries, Eline Louise Elisabeth edevries@emp.uc3m.es
Actividades
- Artículos 8
- Libros 1
- Capítulos de libro 0
- Congresos 3
- Documentos de trabajo 1
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 5
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
The mere possession effect of shareable digital coupons: The mediating role of anticipated self¿enhancement
- Zhang, Sha
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Ding, Aihui
Journal of Consumer Behaviour (p. 122-134) - 1/2023
- EISSN 1479-1838
- ISSN 1472-0817
Friend-shield protection from the crowd: how close friendships make us seem invulnerable to Covid-19
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Lee, Hyun Jung
JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-APPLIED (p. 794-815) - 6/2022
https://doi.org/10.1037/xap0000417 Ver en origen
- EISSN 1939-2192
- ISSN 1076-898X
Strikes Against Emerging Competition: Respecting Consumers' Needs and Gaining Their Hearts
- Lee, Hyun Jung
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
Advances in Consumer Research (p. 217-218) - 10/2021
- ISSN 0098-9258
The effectiveness of random discounts for migrating customers to the mobile channel
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Zang, Sha
Journal of Business Research (p. 272-281) - 3/2020
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.041 Ver en origen
- EISSN 1873-7978
- ISSN 0148-2963
When more likes is not better: the consequences of high and low likes-to-followers ratios for perceived account credibility and social media marketing effectiveness
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
MARKETING LETTERS (p. 275-291) - 9/2019
https://doi.org/10.1007/s11002-019-09496-6 Ver en origen
- EISSN 1573-059X
- ISSN 0923-0645
Go local or go global: how local brands promote buying impulsivity
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Fennis, Bob M.
INTERNATIONAL MARKETING REVIEW (p. 1-28) - 7/2019
10.1108/imr-10-2018-0292 Ver en origen
- EISSN 1758-6763
- ISSN 0265-1335
Friends with benefits: Behavioral and fMRI studies on the effect of friendship reminders on self-control for compulsive and non-compulsive buyers
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Fennis, Bob
- Bijmolt, Tammo
- Ter Horst, Gert
- Marsman, Jan-bernard C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING (p. 336-358) - 6/2018
https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2017.12.004 Ver en origen
- EISSN 1873-8001
- ISSN 0167-8116
Small but sincere: how firm size and gratitude determine the effectiveness of cause marketing campaigns
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Duque Zuluaga, Lola Cristina
JOURNAL OF RETAILING (p. 352-363) - 12/2018
https://doi.org/10.1016/j.jretai.2018.08.002 Ver en origen
- EISSN 1873-3271
- ISSN 0022-4359
Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.
Who is to blame? The Attribution of Negative Touchpoints and its Impact on Overall Customer Satisfaction
- Melnyk, Volodymyr
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Duque Zuluaga, Lola Cristina
International Marketing Trends Conference (p. 1-7) - 2022
- ISBN 978-2-490372-14-0
Small but Moral: The Impact of Firm Size and Gratitude on the Effectiveness of Cause-Marketing Campaigns
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Duque Zuluaga, Lola Cristina
- Rodriguez-solis, Laura
2nd Mediterranean Symposium on Consumer Behavior Research - 2016
Reminders of Friendship Enhance the Self-control of Compulsive Buyers: an fMRI study
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Trampe, Debra
- Fennis, Bob
- Bijmolt, Tammo
- Marsman, Jan-bernard
2014 European Marketing Academy (EMAC) 43rd Annual Conference: Paradigm shifts and interactions - 2014
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Detección, monitoreo y protección de las ciber amenazas. Alfabetización social en ciberseguridad. - CYBERTHREAT
- Guillamon Saorin, Encarnacion
- Santamaria Sanchez, Luis
- Garcia Lara, Juan Manuel
- Duque Zuluaga, Lola Cristina
- Garcia Osma, Beatriz
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Lee, Hyun Jung
- Nguyen, Thi Thuy Dung
- Floropoulos, Nikolaos
- Colas, Baptiste Emile Jules
Ejecución: 18-12-2023 - 31-12-2025
Tipo: Nacional
Financiado por: INSTITUTO NACIONAL DE CIBERSEGURIDAD
PID2021-123450OB-I00 - ONLINE COMMUNITIES AND AUDIENCE REACTIONS TO NOT SOCIALLY APPROVED ORGANIZATION ACTIONS
- Barroso Ludeña, Alicia
- Dias Dos Reis, Samira
- Stirpe, Luigi
- Duque Zuluaga, Lola Cristina
- Melnyk, Volodymyr
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Deuschel, Till Nicolas
- Katz, Joshua Henry
Ejecución: 01-09-2022 - 31-08-2026
Tipo: Nacional
Financiado por: AGENCIA ESTATAL DE INVESTIGACION (AEI)
CISP20S12340 - Optimización de la transparencia en los contratos online para una innovación económica en la industria minorista: Investigación interdisciplinar a través del análisis jurídico y experimentos empíricos sobre el comportamiento del consumidor.
- Mato Pacin, Maria Natalia
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
- Lee, Hyun Jung
Ejecución: 02-11-2021 - 01-11-2024
Tipo: Nacional
Financiado por: FUNDACION RAMON ARECES
Estrategia de marca e internacionalización: estandarización vs adaptación
- Barroso Ludeña, Alicia
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
Ejecución: 16-10-2015 - 15-10-2017
Tipo: Regional
Financiado por: FUNDACION RAMON ARECES
ECO2013-46091-P - La gestión de la cadena de suministro y las smart cities: una aproximación estratégico-operativa
- Montes Sancho, Maria Jose
- Mendonça Tachizawa, Elcio
- Barroso Ludeña, Alicia
- Ekinci, Emre
- De Vries, Eline Louise Elisabeth
Ejecución: 01-01-2014 - 30-06-2017
Tipo: Nacional
Financiado por: MINISTERIO DE ASUNTOS ECONOMICOS Y TRANSFORMACION DIGITAL
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Web of Science ResearcherID
-
Scopus Author ID