Rodriguez Priego, Nuria nuria.rodriguezp@uam.es

Actividades

Higher Education Institutions (HEIS) and Integrated Marketing Communications (IMC): An Odd Couple?

  • L Porcu
  • S del Barrio-García
  • N Rodríguez-Priego
  • E Crespo-Almendros

D2012 Proceedings - 1/1/2012

  • iMarina

Mapping environmental behaviour in the Spanish context

  • Rodriguez-Priego N
  • Montoro Ríos FJ
  • Ibanez Zapata JA

International Journal of Environmental Sustainability (p. 37-46) - 1/1/2013

10.18848/2325-1077/cgp/v08i03/55051 Ver en origen

  • ISSN 23251077

Seven Points to Remember when Conducting Behavioural Studies in Support of EU Policy-making

  • Van Bavel, René
  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA
  • Maghiros, Ioannis

JCR Technical Reports - 31/12/2015

10.2791/743188 Ver en origen

Background Review for Developing the Digital Competence Framework for Consumers: A snapshot of hot-button issues and recent literature

  • A Fielder
  • R Vuorikari
  • N Rodriguez-Priego
  • Y Punie

Jrc Working Papers - 1/1/2016

  • iMarina

The effect of warning messages on secure behaviour online: results from a lab experiment

  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA
  • Van Bavel, René

JRC Technical Reports - 1/11/2016

10.2791/597150 Ver en origen

  • ISSN 18319424

Nudging Online Security Behaviour with Warning Messages: Results from an online experiment

  • Van Bavel, René
  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA

JCR Technical Reports - 15/11/2016

10.2791/2476 Ver en origen

Testing the Effect of the Cookie Banners on Behaviour

  • Van Bavel, René
  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA

JRC Technical Reports - 1/12/2016

10.2791/22197 Ver en origen

  • ISSN 18319424

The disconnection between privacy notices and information disclosure: an online experiment

  • Rodriguez-Priego, Nuria
  • van Bavel, Rene
  • Monteleone, Shara;

Economia Politica (p. 433-461) - 1/12/2016

10.1007/s40888-016-0040-4 Ver en origen

  • ISSN 11202890

La economía del comportamiento en el análisis del cumplimiento fiscal

  • Rodríguez Priego, Nuria

Papeles de Economía Española (p. 131,141-141) - 1/1/2017

  • ISSN 02109107
  • iMarina

Nudges to Privacy Behaviour: Exploring Alternative Approaches to EU Data Protection Regulation

  • Monteleone, Shara
  • Van Bavel, René
  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA
  • Esposito, Gabriele

JCR Technical Reports - 7/9/2017

10.2791/142795 Ver en origen

Este/a investigador/a no tiene libros.

Los determinantes principales de la aceptación de la web 2.0.

  • Rodríguez Priego, Nuria
  • Liñares Louzao, Silvia
  • De la Llana Olivas, Mabel
  • Muñoz Leiva, Francisco
  • Martini Campoy, Selva

Xx Encuentro De Profesores Universitarios De Marketing [Recurso Electrónico]: Universidad De Las Palmas De Gran Canaria, 17-18-19 De Septiembre De 2008 (p. 17-17) - 1/1/2008

  • iMarina

How Cultural Beliefs and the Response to Fear Appeals Shape Consumer’s Purchasing Behavior Toward Sustainable Products

  • Rodriguez-Priego, Nuria
  • Montoro-Rios, Francisco J.;

Sustainability in Innovation and Entrepreneurship. Innovation, Technology, and Knowledge Management (p. 47-62) - 1/1/2018

10.1007/978-3-319-57318-2_4 Ver en origen

Industrial Branding: Communicating in Business-to-Business Sector

  • Rodríguez-Priego N
  • Palazzo M

Beyond Multi-Channel Marketing: Critical Issues In Dual Marketing (p. 57-77) - 1/1/2020

:10.1108/978-1-83867-685-820201008 Ver en origen

In anthropomorphic figures we trust! Testing the effect of privacy nudges on passive and direct disclosing behaviour

  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA
  • Van Bevel, René
  • Monteleone, Sara
  • Acquisti, Alessandro

16/8/2015

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Avances teoricos y experimentales sobre normas, creencias, juegos y ciberseguridad,

  • Lopez Perez, Raul (Investigador/a)
  • Kiss, Hubert Janos (Investigador/a)
  • Pinter, Agnes (Investigador/a)
  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA (Investigador/a)
  • Arguedas Tomas, Maria del Carmen (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-01-2018 - 31-12-2021

Tipo: Nacional

Importe financiado: 33880,00 Euros.

  • iMarina

DECISIONES ECONÓMICAS: FUNDAMENTOS, EXPERIMENTOS Y APLICACIONES

  • RODRIGUEZ PRIEGO, NURIA (Investigador/a)
  • Lopez Perez, Raul (Investigador principal (IP))
  • Arguedas Tomas, Maria del Carmen (Investigador principal (IP))

Ejecución: 01-09-2022 - 31-08-2026

Tipo: Nacional

Importe financiado: 71632,00 Euros.

  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 27/02/23 13:53