Núñez Barriopedro, Estela
Actividades
- Artículos 36
- Libros 4
- Capítulos de libro 19
- Congresos 8
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 1
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach
- Alonso-Garcia, J.
- Pablo-Marti, F.
- Núñez-Barriopedro, E.
- Cuesta-Valiño, P.
Journal of Business and Industrial Marketing (p. 317-336) - 2023
Editor: Emerald Publishing
10.1108/jbim-09-2021-0421 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0885-8624
The role of perceived usefulness and annoyance on programmatic advertising: the moderating effect of Internet user privacy and cookies
- Núnez-Barriopedro, E.
- Cuesta-Valiño, P.
- Mansori-Amar, S.
Corporate Communications (p. 311-324) - 2023
Editor: Emerald Publishing
10.1108/ccij-03-2022-0033 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1356-3289
Strategic orientation towards digitization to improve supermarket loyalty in an omnichannel context
- Cuesta-Valiño, P.
- Gutiérrez-Rodríguez, P.
- Núnez-Barriopedro, E.
- García-Henche, B.
Journal of Business Research - 2023
Editor: Elsevier Inc.
10.1016/j.jbusres.2022.113475 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0148-2963
A public service management model as an antecedent for citizen satisfaction and fiscal policy
- Núnez-Barriopedro, E.
- Penelas-Leguía, A.
- López-Sanz, J.M.
- Loranca-Valle, M.C.
Management Decision - 2023
Editor: Emerald Publishing
10.1108/md-11-2022-1547 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0025-1747
Model based on service quality, satisfaction and trust, the antecedents of federated athletes' happiness and loyalty
- Cuesta-Valiño, P.
- Loranca-Valle, C.
- Núñez-Barriopedro, E.
- Penelas-Leguía, A.
Journal of Management Development - 2023
Editor: Emerald Publishing
10.1108/jmd-02-2023-0056 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0262-1711
Positioning analysis of Spanish politicians through their Twitter posts versus Spanish public opinion
- Penelas-Leguía, A.
- Nunez-Barriopedro, E.
- López-Sanz, J.M.
- Ravina-Ripoll, R.
Humanities and Social Sciences Communications - 2023
Editor: Springer Nature
10.1057/s41599-023-01805-9 Ver en origen
- ISSN/ISBN 2662-9992
The role of consumer happiness in brand loyalty: a model of the satisfaction and brand image in fashion
- Cuesta-Valiño, P.
- Gutiérrez-Rodríguez, P.
- Núnez-Barriopedro, E.
Corporate Governance (Bingley) (p. 458-473) - 2022
Editor: Emerald Group Holdings Ltd.
10.1108/cg-03-2021-0099 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1472-0701
The variables that explain loyalty in non-profit karate organisations
- Cuesta-Valiño, P.
- Núñez-Barriopedro, E.
- Loranca-Valle, C.
- Rua, O.L.
Archives of Budo (p. 269-285) - 2022
Editor: Archives of Budo Bartlomiej Barczynski
- ISSN/ISBN 1643-8698
Promoting Social Media Engagement Via Branded Content Communication: A Fashion Brands Study on Instagram
- Castillo-abdul, B.
- Pérez-escoda, A.
- Núñez-barriopedro, E.
Media and Communication (p. 185-197) - 1/1/2022
Editor: Cogitatio Press
10.17645/mac.v10i1.4728 Ver en origen
- ISSN 21832439
- ISSN/ISBN 2183-2439
How Does Happiness Influence the Loyalty of Karate Athletes? A Model of Structural Equations From the Constructs: Consumer Satisfaction, Engagement, and Meaningful
- Núñez-Barriopedro, E.
- Cuesta-Valiño, P.
- Gutiérrez-Rodríguez, P.
- Ravina-Ripoll, R.
Frontiers in Psychology - 2021
Editor: Frontiers Media S.A.
10.3389/fpsyg.2021.653034 Ver en origen
- ISSN/ISBN 1664-1078
La Brújula del siglo XXI: el happiness Management. Un concepto a explorar por las empresas, el marketing social y el liderazgo organizacional
- Rafael Ravina Ripoll (coord.)
- Luis Bayardo Tobar Pesántez (coord.)
- Estela Núñez Barriopedro (coord.)
- Araceli Galiano Coronil (coord.)
2020
Editor: Tirant Humanidades
- ISSN/ISBN 978-84-18155-48-2
Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos
- Estela Núñez Barriopedro (coord.)
- Azucena Penelas Leguía (coord.)
- Pedro Cuesta Valiño (coord.)
2020
Editor: Sindéresis
- ISSN/ISBN 978-84-18206-63-4
Happiness management and creativity in the XXI century: intangible capitals as a source of innovation, competitiveness and sustainable development
- Rafael Ravina Ripoll (coord.)
- Luis Bayardo Tobar Pesántez (coord.)
- Estela Núñez Barriopedro (coord.)
2019
Editor: Comares
- ISSN/ISBN 978-84-9045-677-4
Empleo autónomo y empleo asalariado: análisis de las características y comportamiento del autoempleo en España
- Iglesias, Carlos
- Cuadrado Roura, Juan Ramón
- Llorente Heras, Raquel
- Núñez Barriopedro, Estela
(p. - ) - 1/1/2004
Editor: Ministerio de Trabajo e inmigración
- ISBN 84-8417-147-7
- ISSN/ISBN 84-8417-147-7
- Dialnet
- iMarina
La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje
- Azucena Penelas Leguía
- Pedro Cuesta Valiño
- Estela Núñez Barriopedro
- José María López Sanz
- Rafael Ravina Ripoll
La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (p. 1203-1210) - 2023
Editor: Narcea
- ISSN/ISBN 9788427729582
Impacto del turismo cinematográfico en el empleo decente y el crecimiento económico de los destinos turísticos
- José María López Morales
- Estela Núñez Barriopedro
- Begoña Correas Olmedilla
- Rafael Ravina Ripoll
Trabajo decente. Hacia la dignidad y la realización de la persona trabajadora (p. 173-190) - 2023
Editor: Tirant lo Blanch
- ISSN/ISBN 9788419632678
El empleo de la felicidad como argumento en la comunicación de la RSC
- Azucena Penelas Leguía
- Estela Núñez Barriopedro
- José María López Sanz
- Patricia Durán Álamo
El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar (p. 81-102) - 2022
Editor: Tirant Humanidades
- ISSN/ISBN 9788419376343
Analysis of consumer behaviour from the point of view of marketing and happiness management during the Covid-19 pandimic
- Estela Núñez Barriopedro
- Azucena Penelas Leguía
- José María López Sanz
- Celia López Quintas
A thousand ways to understand happiness in the economy of the European Union's "Next generation" funds: a comprehensive vision under the lens of social marketing, history and happiness management (p. 149-164) - 2022
Editor: Comares
- ISSN/ISBN 978-84-1369-420-7
Las herramientas MOOCS en el proceso de aprendizaje colaborativo universitario en tiempos de Covid-19. Un acercamiento a esta realidad académica desde el caleidoscopio del marketing social y el happiness management
- Estela Núñez Barriopedro
- Araceli Galiano Coronil
- Rafael Ravina Ripoll
Challenged-Based Learning: un puente metodológico entre la educación superior y el mundo profesional (p. 25-38) - 2021
Editor: Thomson Reuters Aranzadi
- ISSN/ISBN 9788413459097
Management of the loyalty of the federated karate athlete and its correlation with happiness
- Loranca-Valle, C.
- Cuesta-Valiño, P.
- Núñez-Barriopedro, E.
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (p. 39-53) - 2021
Editor: Peter Lang AG
- ISSN/ISBN 9783034339742
New Trends in Marketing Aimed at the Fourth Sector in the Fashion Industry
- Núñez-Barriopedro, E.
- Llombart Tárrega, M.D.
Studies on Entrepreneurship, Structural Change and Industrial Dynamics (p. 245-261) - 2021
Editor: Springer Nature
10.1007/978-3-030-68390-0_12 Ver en origen
- ISSN/ISBN 2511-2031
Las TICS en el proceso de aprendizaje colaborativo en el entorno de las ciencias sociales 2.0. Una evidencia en las asignaturas de dirección de empresa y marketing social en las universidades de Alcalá y Cádiz
- Rafael Ravina Ripoll
- Estela Núñez Barriopedro
- Araceli Galiano Coronil
La glocalización patrimonial como vehículo para la construcción de las identidades (p. 339-356) - 2021
Editor: Tirant lo Blanch
- ISSN/ISBN 978-84-18614-70-5
New Trends in Marketing Aimed at the Fourth Sector in the Fashion Industry
- Estela Núñez Barriopedro
- Maria Dolores Llombart Tárrega
Entrepreneurship in the Fourth Sector: entrepreneurial Ecosystems and Sustainable Business Models (p. 245-261) - 2021
Editor: Springer Suiza
- ISSN/ISBN 978-3-030-68390-0
¿Es el momento del turismo oscuro? Un factor clave para la activación empresarial del turismo en tiempos de poscovid-19, desde la perspectiva del marketing turístico y el "hapiness management"
- Estela Núñez Barriopedro
- Raquel Pascual Esteban
- Rafael Ravina Ripoll
El turismo desde una perspectiva sostenible y el riesgo de la covid-19: impactos, análisis y posibles intervenciones (p. 89-102) - 2020
Editor: Akal
- ISSN/ISBN 978-84-460-5043-8
Responsabilidad social corporativa: Mitscoots. Outfitters
- Estela Núñez Barriopedro
- Iván Fernández González
Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times (p. 29-38) - 2021
Editor: Instituto Politécnico de Setúbal
- ISSN/ISBN 978-989-54631-9-0
Resultados en la experimentación del e-learning en los business games
- Azucena Penelas Leguía
- José María López Sanz
- Estela Núñez Barriopedro
- Pedro Cuesta Valiño
Conference proceedings. CIVINEDU 2021: 5th International Virtual Conference onEducational Research and Innovation (p. 128-133) - 2021
Editor: REDINE (Red de Investigación e Innovación Educativa)
- ISSN/ISBN 978-84-124511-1-5
The transition from face-to-face teaching to virtuality using a business game
- J.M. López Sanz
- Azucena Penelas Leguía
- Pedro Cuesta Valiño
- Estela Núñez Barriopedro
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. (p. 886-891) - 2021
Editor: IATED Academy
- ISSN/ISBN 978-84-09-31267-2
Employee happiness in the industry 4.0 Era: Insights from the spanish industrial sector
- Ravina-Ripoll, R.
- Nunez-Barriopedro, E.
- Evans, R.D.
- Ahumada-Tello, E.
2019 IEEE Technology and Engineering Management Conference, TEMSCON 2019 - 2019
Editor: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.
10.1109/temscon.2019.8813623 Ver en origen
- ISSN/ISBN 9781728111391
Co-evaluation, hetero-evaluation and self-evaluation in the area of marketing and market research
- Estela Núñez Barriopedro
- Pedro Cuesta Valiño
- Azucena Penelas Leguía
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings (p. 3443-3448) - 2018
Editor: IATED Academy
- ISSN/ISBN 978-84-09-02709-5
Situación actual del empleo de las TIC en el nivel superior: desafíos y carencias
- Ingrid Miguelina Moncluz
- Estela Núñez Barriopedro
Sextas Jornadas de Jóvenes Investigadores de la Universidad de Alcalá: Humanidades y Ciencias Sociales (p. 235-247) - 2017
Editor: Editorial Universidad de Alcalá
- ISSN/ISBN 978-84-16599-47-9
Nuevos recursos docentes en el proceso de enseñanza aprendizaje en el Espacio Europeo de Educación Superior
- Estela Núñez Barriopedro
- Azucena Penelas Leguía
- Pedro Cuesta Valiño
Una visió crítica: III Congrés Europeu de Tecnologies de la Informació en l'Educació i en la Societat (p. 300-302) - 2012
Editor: Barcelona: Esbrina, 2012
- ISSN/ISBN 978-84-615-7734-7
Marketing ocupacional. Análisis de las actitudes de los jóvenes ante la formación profesional y el trabajo
- Estela Núñez Barriopedro
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 (p. 41) - 2007
Editor: Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC
- ISSN/ISBN 978-84-7356-512-7
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
¿Queremos modelos productivos sostenibles y ecoinnovadores en la era del siglo XXI? Un link a explorar orientación a la marca-happiness management
- Rafael Ravina-Ripoll
- Estela Núñez-Barriopedro
- David Almorza-Gomar
- Luis Bayardo Tobar-Pesantez
DOCFRADIS Working Papers - 2022
Editor: Catedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Grupos de investigación
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Dialnet id
-
Google Scholar Id