Durán Álamo, Patricia

Publications

The role of AI as an unconventional salesperson in consumer buying decisions, satisfaction and happiness

  • Pedro Cuesta-Valino
  • Sergey Kazakov
  • Patricia Duran- ´ Alamo
  • Pablo Gutiérrez-Rodríguez

European Research on Management and Business Economics (p. 40-53) - 2025

Editor: Asociación Española de Dirección y Economía de la Empresa (AEDEM)

10.1016/j.iedeen.2025.100278 View at source

  • ISSN/ISBN 2444-8834

The role of women in maintaining the heritage value of gastronomy in Castilla-La Mancha

  • García-Henche, B.
  • Cuesta-Valiño, P.
  • Durán-Álamo, P.
  • Penelas-Leguía, A.

International Journal of Gastronomy and Food Science - 1/09/2024

Editor: AZTI-Tecnalia

10.1016/j.ijgfs.2024.100987 View at source

  • ISSN/ISBN 1878-4518

Su comunicación en Instagram y páginas webs y la felicidad del consumidor en compras que los aplican

  • Patricia Durán Álamo
  • Pedro Cuesta Valiño
  • Azucena Penelas Leguía

aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación (p. 4) - 2023

Editor: Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC

10.7263/adresic-29-253 View at source

  • ISSN/ISBN 1889-7304

Why Do People Return to Video Platforms? Millennials and Centennials on TikTok

  • Cuesta‐valiño, P.
  • Gutiérrez‐rodríguez, P.
  • Durán‐álamo, P.

Media and Communication (p. 198-207) - 2022

Editor: Cogitatio Press

10.17645/mac.v10i1.4737 View at source

  • ISSN/ISBN 2183-2439

This researcher has no books.

El empleo de la felicidad como argumento en la comunicación de la RSC

  • Azucena Penelas Leguía
  • Estela Núñez Barriopedro
  • José María López Sanz
  • Patricia Durán Álamo

El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar (p. 81-102) - 2022

Editor: Tirant Humanidades

  • ISSN/ISBN 9788419376343

How to communicate SDG 12 in social media: The case of distribution channels

  • Cuesta-Valiño, P.
  • Penelas-Leguía, A.
  • Durán-Álamo, P.

Positive and Constructive Contributions for Sustainable Development Goals (p. 21-36) - 14/10/2022

Editor: IGI Global

10.4018/978-1-6684-7499-0.ch002 View at source

  • ISSN/ISBN 9781668474990

La responsabilidad social corporativa en la estrategia de comunicación comercial de Nespresso

  • Azucena Penelas Leguía
  • Patricia Durán Álamo
  • José María López Sanz

Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (p. 15-44) - 2020

Editor: Sindéresis

  • ISSN/ISBN 978-84-18206-63-4

Uso de los entornos digitales en la promoción de emprendedores turísticos

  • Pedro Cuesta Valiño
  • Blanca García Henche
  • Patricia Durán Álamo

Estrategias de comunicación publicitaria en redes sociales: diseño, gestión e impacto. (p. 445-462) - 2022

Editor: McGraw Hill España

  • ISSN/ISBN 978-84-486-3478-0

This researcher has no working papers.

This researcher has no technical reports.

This researcher has no research projects.

This researcher has no supervised thesis.

This researcher has no patents or software licenses.

Last data update: 11/9/25 2:53 PM