Tobon Perilla, Sandra Maribel sandra.tobon@uam.es

Actividades

The Influence of Opinion Leaders’ eWOM on Online Consumer Decisions: A Study on Social Influence

  • Tobon, Sandra
  • Garcia-Madariaga, Jesus;

Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research (p. 748-767) - 1/7/2021

10.3390/jtaer16040043 Ver en origen

  • ISSN 07181876

Influencers vs the power of the crowd: A research about social influence on digital era

  • Tobon, Sandra
  • Garcia-Madariaga, Jesus;

Estudios Gerenciales: Journal Of Management And Economics For Iberoamerica (p. 601-609) - 1/10/2021

10.18046/j.estger.2021.161.4498 Ver en origen

  • ISSN 01235923

Gamification and online consumer decisions: Is the game over?

  • Tobon, Sandra
  • Ruiz-Alba, Jose L.
  • Garcia-Madariaga, Jesus;

Decision Support Systems - 1/1/2020

10.1016/j.dss.2019.113167 Ver en origen

  • ISSN 01679236

El papel de la discriminación de estímulos en la lealtad hacia un producto de consumo masivo

  • Sandra Maribel Tobón Perilla
  • Andrés Manuel Pérez Acosta

Revista Universidad Empresa (p. 85-101) - 1/1/2016

  • ISSN 01244639
  • iMarina

Turismo religioso: fenómeno social y económico

  • Sandra Maribel Tobón Perilla
  • Natalia Tobón Perilla

Turismo Y Sociedad - 1/1/2013

  • ISSN 01207555
  • iMarina

Este/a investigador/a no tiene libros.

Undesired Impulse e-Buying Behavior: An Exploratory Study: An Abstract

  • Abril, C., Tobon, S.

Celebrating The Past And Future Of Marketing And Discovery With Social Impact. Amsac-Wc 2021. Developments In Marketing Science: Proceedings Of The Academy Of Marketing Science (p. 173-174) - 30/6/2022

10.1007/978-3-030-95346-1_57 Ver en origen

Este/a investigador/a no tiene congresos.

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 12/08/23 1:53