LUQUE RUIZ, DAVID
Actividades
- Artículos 7
- Libros 0
- Capítulos de libro 0
- Congresos 0
- Documentos de trabajo 0
- Informes técnicos 0
- Proyectos de investigación 0
- Tesis dirigidas 0
- Patentes o licencias de software 0
Ambiguity produces attention shifts in category learning
- Vadillo, Miguel A.
- Orgaz, Cristina
- Luque, David
- Byron Nelson, James;
Learning & Memory (p. 134-140) - 1/4/2016
Editor: Cold Spring Harbor Laboratory Press
10.1101/lm.041145.115 Ver en origen
- ISSN 10720502
- ISSN/ISBN 1549-5485
The role of outcome inhibition in interference between outcomes: A contingency-learning analogue of retrieval-induced forgetting
- Vadillo M., Orgaz C., Luque D., Cobos P., López F., Matute H.
British Journal Of Psychology (p. 167-180) - 1/5/2013
10.1111/j.2044-8295.2012.02110.x Ver en origen
- ISSN 00071269
- ISSN/ISBN 0007-1269
Backward blocking and interference between cues are empirically equivalent in non-causally framed learning tasks
- Luque, D.
- Moris, J.
- Orgaz, C.
- Cobos, P.L.
- Matute, H.
Psychological Record (p. 141-152) - 2011
Editor: Psychological Record
10.1007/bf03395751 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0033-2933
Spontaneous recovery from interference between cues but not from backward blocking
- Luque, D.
- Morís, J.
- Cobos, P.L.
Behavioural Processes (p. 521-525) - 05/2010
10.1016/j.beproc.2009.12.016 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0376-6357
Interference between cues of the same outcome in a non-causally framed scenario
- Luque, D.
- Morís, J.
- Cobos, P.L.
- López, F.J.
Behavioural Processes (p. 328-332) - 06/2009
10.1016/j.beproc.2008.11.009 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0376-6357
La interferencia retroactiva entre claves entrenadas por separado: evidencia empírica y enfoques teóricos
- Orgaz Jiménez, Sonia Cristina
- Luque Ruiz, David
- Vadillo, Miguel A
- López, Francisco J
- Matute, Helena
Escritos de psicología (p. 85-96) - 1/1/2008
Editor: Facultad de Psicología
10.24310/espsiescpsi.v2i1.13362 Ver en origen
- ISSN 11382635
- ISSN/ISBN 1138-2635
Interference between cues requires a causal scenario: Favorable evidence for causal reasoning models in learning processes
- Luque, D.
- Cobos, P.L.
- López, F.J.
Learning and Motivation (p. 196-208) - 08/2008
10.1016/j.lmot.2007.10.001 Ver en origen
- ISSN/ISBN 0023-9690
Este/a investigador/a no tiene libros.
Este/a investigador/a no tiene capítulos de libro.
Este/a investigador/a no tiene congresos.
Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.
Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.
Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.
Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.
Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.
Perfiles de investigador/a
-
ORCID
-
Dialnet id
-
Google Scholar Id

