DIEZ ARCON, Mª PAZ

Actividades

Introduction Approaches to Machine Translation

  • Fakhar, M.
  • Vilhelm, M.
  • Díez-Arcón, P.

Translation and Translanguaging in Multilingual Contexts (p. 1-4) - 7/01/2025

Editor: John Benjamins Publishing Company

10.1075/ttmc.00150.fak Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2352-1813

Conceptualising language MOOC diversity: The creation of a defined taxonomy through the analysis of course indicators

  • Díez-Arcón, P.
  • Agonács, N.

ReCALL - 2024

Editor: Cambridge University Press

10.1017/s0958344024000132 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1474-0109

Teacher vs. Machine Correction: Comparing Assessments of Students’ Reading Comprehension and Writing Skills

  • Vázquez-Cano, E.
  • Ramírez-Hurtado, J.M.
  • Díez-Arcón, P.

Journal of Research in Applied Linguistics (p. 6-21) - 2024

Editor: Shahid Chamran University of Ahvaz

10.22055/rals.2024.45498.3186 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2588-3887

Training in digital and didactic competences for future foreign language teachers: reflecting on the learning process

  • Díez-Arcón, Paz
  • Martín-Monje, Elena

Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA (p. 35-52) - 2024

Editor: Universidad de Valencia = Universitat de València

10.7203/realia.33.27750 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2659-9031

Understanding Innovation Vectors in the Use of Open Educational Resources

  • Robert Farrow
  • Paz Díez-Arcón

Open Praxis (p. 526-546) - 1/1/2024

Editor: International Council for Open and Distance Education (ICDE)

10.55982/openpraxis.16.4.702 Ver en origen

  • ISSN 13699997
  • ISSN/ISBN 2304-070X

Analysis of digital sustainability factors in the adoption of learning apps in primary and secondary education

  • Vázquez-Cano, Esteban
  • Quero-Gervilla, Mercedes
  • Díez-Arcón, Paz
  • Pascual-Moscoso , Carolina

Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa (p. 24-40) - 2023

Editor: Edutec. Asociación para el Desarrollo de la Tecnología Educativa

10.21556/edutec.2023.83.2715 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1135-9250

The significance of instructional design: analysis of content in Language MOOC forums

  • Díez-Arcón, P.

JALT CALL Journal (p. 1-25) - 2023

Editor: JALT CALL SIG

10.29140/jaltcall.v19n1.773 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1832-4215

Language Teacher Development in Computer-Mediated Collaborative Work and Digital Peer Assessment: An Innovative Proposal

  • Díez-Arcón, P.
  • Martín-Monje, E.

Journal of Research in Applied Linguistics (p. 40-54) - 2023

Editor: Shahid Chamran University of Ahvaz

10.22055/rals.2023.44054.3080 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 2588-3887

Academic and Social Behaviour Profile of the Primary School Students who Possess and Play Video Games

  • Vázquez-Cano, E.
  • Ramírez-Hurtado, J.M.
  • Díez-Arcón, P.
  • Pascual-Moscoso, C.

Child Indicators Research (p. 227-245) - 1/02/2023

Editor: Springer Science and Business Media B.V.

10.1007/s12187-022-09975-9 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1874-8988

The coming of age of LMOOC research. A systematic review (2019-21)

  • Díez-Arcón, P.
  • Martín-Monje, E.

Innovation in Language Learning and Teaching (p. 535-551) - 2022

Editor: Routledge

10.1080/17501229.2022.2082446 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 1750-1237

EuroCALL 2024. CALL for humanity

  • Choubsaz, Yazdan
  • Díez-Arcón, Paz
  • Gimeno Sanz, Ana Mª
  • Hrinak, Jakub
  • Liashuk, Xénia
  • Pokrivcakova, Silvia
  • Vancova, Hana
... Ver más Contraer

2025

Editor: edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València

10.4995/eurocall2024.2024.19744 Ver en origen

  • ISSN/ISBN 978-84-1396-257-3

El perfil del estudiante de educación primaria según la posesión y el uso de videojuegos

  • Paz Díez Arcón

Gamificación y aprendizaje ubicuo en educación primaria - 2023

Editor: Graó

  • ISSN/ISBN 978-84-19416-71-1

Análisis de las ventajas del uso de Facebook en la enseñanza universitaria a distancia

  • Esteban Vázquez-Cano
  • Paz Díez Arcón

Educación universitaria en ecosistemas de aprendizaje (p. 58-67) - 2021

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1377-914-0

Dinamización de los foros universitarios en lengua extranjera a través de la figura del "e- Leading Student"

  • Paz Díez-Arcón
  • Elena Martín-Monje
  • Andrea Otero-Mayer

Metodologías activas con TIC en la educación del siglo XXI (p. 288-310) - 2021

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1377-592-0

Los ambientes de aprendizaje en Educación Infantil: la importancia del patio

  • Andrea Otero-Mayer
  • Paz Díez-Arcón

Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (p. 1738-1754) - 2021

Editor: Dykinson

  • ISSN/ISBN 978-84-1377-639-2

“Short LearningPprograms” (programas cortos de aprendizaje). Propuesta europea para un diseño sostenible

  • Díez Arcón, Paz
  • Otero Mayer, Andrea
  • Vázquez Cano, Esteban

La tecnología como eje del cambio metodológico (p. 1382-1386) - 2020

Editor: UMA Editorial

  • ISSN/ISBN 978-84-1335-052-3

Análisis de la percepción del estudiante sobre el empleo didáctico de Scratch en el aula

  • Esteban Vázquez-Cano
  • Paz Díez-Arcón

In-Red 2021. VII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red: lecciones aprendidas, ideas compartidas (p. 94-103) - 2021

Editor: edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València

  • ISSN/ISBN 978-84-9048-638-2

G-rubric: The use of open technologies to provide personalised feedback in languages for specific purposes

  • P. Díez-Arcón
  • E. Martín-Monje

EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online) (p. 2635-2643) - 2021

Editor: IATED Academy

  • ISSN/ISBN 978-84-09-31267-2

Análisis de la calidad de los elementos facilitadores de una mayor satisfacción en los procesos de gamificación en las aulas.

  • Esteban Vázquez Cano
  • Paz Díez Arcón

IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa 1 y 2 de Julio 2021: Libro de actas #CIMIE21 (p. 1-8) - 2021

Editor: Ediciones de la Universidad de Lérida = Edicions de la Universitat de Lleida

Este/a investigador/a no tiene documentos de trabajo.

Este/a investigador/a no tiene informes técnicos.

Este/a investigador/a no tiene proyectos de investigación.

Este/a investigador/a no tiene tesis dirigidas.

Este/a investigador/a no tiene patentes o licencias de software.

Última actualización de los datos: 9/11/25 11:35